Random 52

Minulý mesiac sa nám doma stala taká sranda, že sme náš mesačný balík dát stihli vyčerpať za dva týždne. Určite si dokážete predstaviť, aká zapeklitá situácia to musela byť pre štvorčlennú rodinu, z ktorej dvaja členovia chodia do školy a dennodenne potrebujú komunikovať s učiteľmi prostredníctvom mailov, sociálnych sietí či videohovorov. Zvyšné dva týždne sme teda fungovali v extrémne prísnom krízovom režime. Prvú skúšku tohto semestra som dokonca šla robiť k mamine do práce (vidíš tú dedication?). Samozrejme sme to všetko v zdraví tela i mysle prežili, ale aj tak ma celkom zarazilo, ako veľmi dnes závisí náš život na tom, či sme online. A to nehovorím len o tom, že som pociťovala Insta deficit. Skôr som si držala palce, aby zvyšok internetu vydržal dovtedy, kým si stiahnem z mailu novú úlohu, nájdem nový text na preklad, použijem online slovníky a transliteračný program. Pri obede mi fakt chýbalo pustiť si nejaký sitkom na Netflixe a večer ďalšiu časť rozpozeraného seriálu. Tak veľmi som bola na tento stereotyp zvyknutá, že keď zrazu vyfučal z okna, nevedela som presne, čo so sebou. Jednu obrovitánsku výhodu to však predsa len malo - posledné dva týždne ma opäť pevne zviazali s čítaním kníh (možno za to mohla aj autobiografia Michelle Obamovej, od ktorej som sa nemohla odlepiť). Milí moji, takúto prísnu online očistu z času na čas odporúčam aj vám. :)

Ja veru presne viem, prečo sem tak často nedávam žiadne fotky jedla. Máme to tu. Sama som sa práve spravila hladnou, ďakujem pekne. 

Ak sledujete na Instagrame môj dôchodcovský content, určite vám neušla naša malá Kaufland zeleninová záhradka. Možno až príliš horlivo tam totiž zaznamenávam jej progres, nakoľko som si v čase korontény našla cestu k pestovaniu čohokoľvek, čo neotravuje, len si pekne ticho rastie a od vás vyžaduje iba vyhrnutie žalúzií či pár kvapiek vody. 

Časť osobnej zbierky. Už sa teším, ako sa o pár rokov budeme na tomto baviť.

Prečo narcisy a tulipány nekvitnú večne?

Pred niekoľkými dňami som dala prvý raz šancu Ernestovi Hemingwayovi, nakoľko som túto knižku našla u starkých v knižnici. Veľa som neočakávala, resp. som nevedela, čo očakávať, ale unikátny humor autora ma navnadil prečítať si od neho aj niečo ďalšie. Máte návrhy?

Niekedy mám pocit, že toto naše bejby je umelé. :D Neviem, neviem. Aké máte skúsenosti s pestovaním mini paliem u vás doma?

Kúpiť si Tiché roky až potom, ako celý ošiaľ okolo tohto diela na sociálnych sieťach opadne - to je také ja. Presne to som veru spravila. A neľutujem. Viac vám o mojich pocitoch z tejto knihy poviem v nasledujúcom článku. ;)

Májové ranné idyly.

Odkedy sme sa presťahovali do domu (už je tomu 8 rokov), chcela som mať v izbe na stene ležiacej oproti mojej posteli malú galériu s fotkami mojich najbližších. Rodičov som s tým otravovala pekne dlho, ale akosi sa vždy našiel dôvod, prečo si neísť požičať vŕtačku a nespraviť to. Obrázky založené v rámoch mi až doteraz roky sedeli v skrini. Rozhodla som sa však trochu si preskladať izbu a v rámci toho som si obrazy vyložila na policu. Čo je mierne riskantné, nakoľko každú noc zaspávam s tým, že sa možno zobudím s rozbitým nosom a poličkou na ksichte, ale riskujem to. Predsa len, rada ich tam všetkých vidím. Akurát ešte budem musieť splašiť fotku s mojím milý a nejako ju tam vtesnať. 

S.

Komentáre

  1. Zbožňujem takéto články! :) Tie lievance vyzerajú dokonalo !
    www.veraparadis.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sranda s tým internetom. U nás sa to ešte nestalo...
    Inak príjemné fotky, páči sa mi zbierka rúšok, ja ich tiež mám niekoľko.
    S narcismi a tulipánmi úplne súhlasím, kiežby kvitli celý rok.
    Knižka na Hemingwaya je zaujímavý tip, takýto štýl vôbec nečítam - tak práve preto.
    A taktiež knižka Tiché roky, som zvedavá na dojmy z nej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mnaam. Ty lívance vypadají božsky! Tiché roky je skvělá kniha.

    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lívance patří mezi mé oblíbené snídaně, i když je nedělám zas tak často. Jinak souhlasím, že kvetoucí tulipány nikdy neomrzí a měly by kvést snad nonstop! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. U nás už tulipány taky odkvetly. Patří mezi moje oblíbené kytičky. Taky mám doma mini zahrádku. Tak jsem zvědavá, zda z toho něco bude. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Asi dva týždne dozadu som si v piatok nechala nabíjačku v práci. V piatok. Cez víkend teraz do práce nikto nechodí. A bývam sama, takže nejaká nabíjačka na požičanie nebola. Uvedomila som si to až doma večer, a nechcela som alarmovať kolegov, nech sa niekto vráti so mnou. A tak som si povedala, že to využijem ako príležitosť a od mobilu si trochu oddýchnem — a sama zo seba som bola zhrozená, keď som zistila, ako často sa po mobil načahujem, ako veľmi mi "chýba" bezcielne scrollovanie instagramu a ako už neviem pozerať filmy alebo seriály a pri tom neodpisovať na správy, nehrať nejakú hru alebo nekontrolovať sociálne siete. A bol to pre mňa taký wake-up call, lebo dovtedy som si vôbec neuvedomovala, ako často mobil používam; najmä vtedy, keď mi ho vôbec netreba 😅

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "WHY CHOOSE ORGANIC COTTON"

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úplně miluju tyhle články :) Já nemůžu pěstovat nic, mně zákonitě všechno zvadne :D Roušky máš krásný, já jsem šila v ruce pár obyčejných, ale tyhle jsou úžasný :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lievance úplne najviac milujem a keby som mohla, tak si ich dávam každé ráno :) A hlavne s čučoriedkami!

    Viki z blogu BarsVee🌸 - BarsVee na Instagrame🌸

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Od Hemingwaya sa mi veľmi páčil aj Pohyblivý sviatok :). Krásny článok!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Věřím, že ač ta neúpllně dobrovolná očista od internetu byla těžká, tak že to člověku zase otevře oči a vnímá online svět trošku jinak. :) Já popravdě hodně využívám facebook, ale jiné sociální sítě mi zrovna moc neříkají. Fotky jsou krásné všechny, na lívance bych měla chuť hned a ta mini palma má naprosto úžasný květináč, prostě krásá! :-) Mně osobně umře i kaktus, takže jsem květiny vzdala, ale třeba časem ve vlastním... :D A ty fotky jsou moc hezký, na tom provázku se mi fakt líbí, taky bych jednou něco takového chtěla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Taky musím být pořád online kvůli škole, je to na palici.. a taky mě čekají zkoušky přes net, no netěším se na to :( :D

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od Hemingwaye jsem četla jedinou knížku, a to Stařec a moře. Moc mě neoslovila, ale možná proto, že jsem na ni příliš mladá. Normálně bych si ji v knihovně nevybrala, ale měli jsme ji zadanou jako povinnou četbu. Takže možná za deset let na ni změním názor. Jinak, moc se mi líbí tvůj blog a tenhle článek je skvělý. Jen tak dál :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja mám rada lievance ale keď mám k ním tvaroh, jogurt a džem. Takú palmičku ako máš ty by som veľmi chcela ale máme balkón plný sadeníc takže palmička bez šance :D

    VIKTORIÁNSKA MÓDA V MODERNOM ŠATE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky