Kozmetika Saffee Acne Skin

Kozmetické spolupráce skoro vôbec neprijímam, lebo sa na mojom lifestyle blogu nepovažujem za žiadneho beauty guru a quite frankly - v kozmetike sa nevyznám tak ako beauty influencerky. Výnimku v tomto smere tvorí moja niekoľkoročná spolupráca s Notinom, ktoré ma na rozdiel od iných značiek ešte ani raz nesklamalo (na tému nevydarených spoluprác inak chystám aj samostatný článok, máte sa na čo tešiť :D). Zároveň u mňa veľmi funguje ich spôsob komunikácie a spolupráce s blogermi, kde mi nedá nespomenúť aj ich príležitostné prekvapenia v podobe kozmetických balíčkov. O jednom takom bude reč aj v dnešnom článku, keďže pred pár dňami mi domov kuriér doniesol novú krabku (z ktorej som úprimne unesená - tá tealová farba s čiernou stuhou? Och!) a rada by som vám hneď aj dala tip na nové antiakné produkty.

notino darcekova krabica
V balíčku som si našla novinky z radu Acne Skin francúzskej značky Saffee, ktorá je exkluzívne dostupná len na Notine. Značku mi prvý raz predstavilo práve Notino, keď mi poslali pleťové tonikum a odličovací olej - dovtedy som o nej nepočula, ale skúsenosti s ňou mám veľmi pozitívne. Očakávania v rámci ovej zásielky boli teda veľké. 

Séria Acne Skin poskytuje starostlivosť o všetky typy pleti s prejavmi akné. Produkty obsahujú prírodné zložky, pleť krásne čistia a hydratujú. Aktívne látky v kozmetike pôsobia na niektoré príčiny vzniku akné a taktiež redukujú začervenanie či podráždenie pleti. 

saffee acne skin kozmetika
V balíku sa nachádzalo: 
  • čistiaca pena Saffee Acne Skin - samotný produkt je bez parfumácie. Pena je hustá, ale jemná a dobre sa s ňou pracuje. Pleť krásne vyčistí, rozjasní a zmatní. Osobne čistiace peny zrovna nevyhľadávam, ale musím povedať, že obzvlášť teraz v lete, keď je tvár vystavená prudkému slnku, je umývanie s obláčikovou penou naozaj príjemné. :)
  • čistiace tonikum Saffee Acne Skin - tonikum je taktiež bez parfumácie. Jednoducho ho aplikujete na vatový tampónik a ním si ošetríte pleť. Po použití vyzerá veľmi svieža a všimla som si na sebe zjemnenie začervenania pokožky. Za mňa super.
  • nočná maska a hydratačný denný gél Saffee Acne Skin - toto duo ma zaujalo už na prvý pohľad a bola som naň fakt veľmi zvedavá. Nočná maska je vlastne kombo nočného pleťového krému a masky, ktoré redukuje rozšírené póry, redukuje kožný maz a zanecháva hladkejšiu pokožku. Obyčajne nemám rada akékoľvek produkty na tvári, keď sa chystám spať, ale v tomto prípade som fakt zvedavá, či pocítim nejakú zmenu a uvidím výsledky používania, takže s tým trošku zabojujem. Čo sa týka denného gélu, to je jedna báseň - doslova som pri prvej aplikácii híkala, aký neskutočne príjemný pocit to je. Gél vyživuje pleť, redukuje zapálené póry a začervenania. 
  • lokálna starostlivosť proti akné Saffee Acne Skin - ide o sérum určené priamo na vyrážky zamerané na ich elimináciu a urýchlenie regenerácie. Takýchto produktov som už vyskúšala desiatky, preto ich krásne viem porovnať s týmto. Sérum Saffee na mňa zapôsobilo tým, že neštípe, nebolí, ľahko sa nanáša a ihneď sa začína vstrebávať. S inými sérami som často mala problém práve preto, že len ,,sedeli na pleti", čo bolo celkom obmedzujúce a neúčinné, kdežto starostlivosť Saffee naozaj pôsobí zvnútra. 
Z celého balíčka mám veľkú radosť a s vervou ju budem pravidelne používať, lebo moja pleť je teraz v katastrofálnom stave. Verím, že mi aspoň trochu pomôže, no musím povedať, že najväčší potenciál u seba vidím v dennom hydratačnom géliku a starostlivosti proti akné. :)

Poznáte túto značku?

Článok vznikol v barter spolupráci s Notino.sk.

S.

Komentáre

  1. Těším se na článek o nevydařených spolupracích! :D Také bych měla pár tipů. :D
    Notino je srdcovka! <3 Balíček vypadá moc hezky, nejvíce mě zaujalo sérum proti akné, hlavně díky tomu, že se rychle vstřebává, to já ráda! :)

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jooo, taky se moc těším na článek o nevydařených spolupracích :D Celá řada se mi moc líbí, já jsem si teď chtěla sehnat komplet sadu od The Ordinary, ale to jaksi v celku nikde není k sehnání, vždycky je něco vyprodaný a objednávat to na desetkrát nemá smysl. Proto možná kouknu u nás na Notinu tady na tu řadu :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhle značku jsem viděla zatím jen na blogu, ale zkušenost s ní nemám. Taky se těším na článek o nevydařených spolupracích.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak o tejto značke počujem prvýkrát :) A veľmi sa teším na článok o nevydarených spoluprácach :D
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O této značce jsem zatím neslyšela, ale jsem zvědavá, jak s ní budeš spokojená! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Značku teda neznám, ale vypadá parádně. A hlavně se mi nejvíce líbí ta krabička! 😄😊😍

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mmmmm článok o nevydarených spoluprácach - to bude mňamka :D Teším sa.
    A práve nad touto (acne) radou som pár dní dozadu premýšľala. Čaká na mňa v košíku. Tak ma teraz bude lákať ešte viac :D Inak krabička tip top :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky