Random 55

Nemôžem uveriť tomu, že je už o chvíľku koniec októbra. Mentálne som ešte stále zaseknutá niekde v marci, možno preto, že vtedy život prestal fungovať v zabehnutých koľajách a ešte som sa do nich nestihla vrátiť. Prečo? Pretože mám pocit, že rok 2020 je bizár nad bizáre. Alebo skôr katastrofa nad katastrofy, plný nepríjemných, vyčerpávajúcich a aj smutných udalostí. Neviem, či mám len hlúpe šťastie, ale tento rok bol pre mňa a mojich blízkych aj bez ohľadu na celú záležitosť s celosvetovou pandémiou príšerný. A celkom ma desí fakt, že nám ešte stále ostávajú dva mesiace. Plus nikto nám nezaručí, že ďalší rok nebude ešte horší... Dajte mi vedieť v komentároch, ako na vás pôsobí tento rok, či je aj pre vás jedným z tých horších alebo ste v pohode (čo teda dúfam, že ste ;)). 

Pri poslednej prechádzke po Brne som zablúdila do časti, kde som nikdy predtým nebola. A takýto skvost som tam našla. Presne tieto architektonické poklady na Brne milujem.

Môj milovaný fikus, ktorému ste na IG vybrali meno Claude, pomaličky prechádza do jesenného režimu - žltnú mu lístky ako normálnemu stromu a začína opadávať. 

Láska je úplne všade, aj keď ju nie vždy zreteľne vidno.

Jeseň na Špilberku.

Momentálne mám rozčítané 3 knižky, čo u mňa nebýva zvykom. Jednou z nich je Záhada siedmich ciferníkov od Agathy Christie. Jeseň je na staré detektívky ako stvorená.

Malá spomienka na moju bakalársku kyticu.

When the poetry hits the spot. 

Po rokoch som si kúpila nové jesenné čižmy. Mám z nich obrovskú radosť, až na to, že ich momentálne ani nemám kam nosiť, keďže sa učím z domu. :D No čo, aspoň dlhšie vydržia.

Toto je kúsok starých Levíc. Architektúra, okolo ktorej som prešla už miliónkrát, ale nikdy som si ju skutočne nevšimla. Až teraz, keď som si zvykla očarene ju obdivovať v Brne. Máte aj vo vašom meste pár historických domčekov?

S.

Komentáre

  1. Krásné střípky :) Já jsem dneska po delší době byla v centru Brna a byla jsem úplně unešená ze všech krásných budov, mám pocit, že jsem si jich dřív vůbec nevšimla :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné fotky, já si koupila svůj první fikus k narozeninám tak doufám, že brzo mi přibude kamarád. Hrozně se mi líbí.

    Kosmetické kalendáře 2020

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiez mam podobný pocit z tohto roka a aj veľa ľudí okolo mňa.. Už treba len veriť, že je to nejaký proces, po ktorom bude nasledovať niečo veľmi dobré, úspešné a šťastné.. Ja verím, vydržme a dobre bude ���� inak krásne fotky.. Ktorá to je zbierka básní?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento rok je opravdu hrozný, ale obávám se, že to tak rychle neskončí, i když bych si to hodně přála. Krásné fotky, hlavně ten fikus se mi líbí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tenhle rok je opravdu šílený a mám také pocit, že jsem se sekla někde v březnu. :D Snad už tohle všechno brzy skončí. Mimochodem nádherné fotky, líbí se mi i nové boty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Brno má naozaj krásnu architektúru,bola som tam síce len raz, ale stálo to za to. <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky