Pleťový krém Garnier Green Tea Cream

Po dlhšom čase sa vám ozývam s novým kozmetickým článkom, kde bude hrať hlavnú rolu pleťový krém Garnier Green Tea Cream. Som teraz vo víre skúškového, preto už ani sama neviem, či sa mi to náhodou nemarí, ale mám taký pocit, že tento produkt už som vám spomínala v niektorom z predošlých článkov. Dnes by som každopádne chcela ísť viac do hĺbky a venovať tomuto krému samostatný článok. Tak poďme na to.

garnier pletovy krem so zelenym cajom
Tento pleťový krém Garnier sa v obchodoch objavil pred pár mesiacmi (ak sa nemýlim), a už na prvý pohľad ma zaujal. Hlavne preto, že z tejto série som už skúšala čistiaci gél pre mastnú pleť, s ktorým som bola extra spokojná. Pre tento krém som teda mala dosť vysoké očakávania. Ako nakoniec obstál?

garnier pletovy krem so zelenym cajom
Po otvorení krabičky som zostala trochu pobavená veľkosťou samotného obalu a objemom krému (50 ml). Je naozaj maličký, čo často nevyhľadávam, práve naopak. Ale niekomu možno práve toto malé balenie sedí, takže to sa dá považovať za výhodu. Obal je však sám o sebe minimalistický a dosť zlatý, nemôžem si pomôcť, vážne sa mi páči. :D  Teraz už však k samotnému obsahu. 

Krém tvorí až 96 % prírodných zložiek. Je vhodný pre zmiešanú až mastnú pleť. Sľubuje hydratovanú a zmatnenú pleť po dobu 48 hodín. Obsahuje výťažky zo zeleného čaju. Krém je bez parabénov, silikónov a umelých farbív.

garnier pletovy krem so zelenym cajom

Pleťový krém Green Tea Cream je na pohľad pomerne hustej konzistencie, avšak pri dotyku s pokožkou je zrazu vláčny a veľmi poddajný. Krásne sa s ním pracuje na pleti. Pekne sa rozotiera a ľahko ho vmasírujete do pokožky. Vsakuje okamžite a nezanecháva mastný film, avšak zdá sa mi, že ho na pleti tak trochu cítim. Nie je to vyslovene obťažujúci pocit, ale môj predošlý pleťový krém od Green Pharmacy som na tvári necítila vôbec, tak je to teraz trošku nezvyk. Môže to však znamenať aj to, že by lepšie sedel skôr zmiešanej pleti ako mastnej, ale ťažko povedať. Stačí si ho naniesť naozaj malé množstvo (pri väčšom množstve som zaznamenala, že ťažšie vsakoval a dokonca mal až sklony po zaschnutí sa drobiť - toto som si však všimla len pri prvom použití, kedy som ešte nedokázala odhadnúť adekvátne množstvo krému). Pleť s ním naozaj pôsobí sviežo. Produkt navyše krásne čajovo vonia, čo je jeden z jeho top aspektov (aspoň pre mňa :)). 

Záver? Je to najlepší pleťový krém, aký som kedy skúšala? Jednoznačne nie, ale určite ho zahrniem medzi možnosti pri výbere nového denného krému. Už teraz pokukujem po ďalších, ale predsa len, ak máte nejaký tip na krém pre mastnú pleť, čo sa vám osvedčil, dajte mi určite vedieť v komentároch. :)

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. Tento krém jsem ještě neměla, ale taky bych ho klidně vyzkoušela. Líbí se mi, že je převážně přírodního složení.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hi! I wrote you a message about possible collaboration, did you get it?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Garnier má skvělé krémy, ale o tomhle jsem zatím neslyšela - vypadá dobře! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krémiky od Garnier mám moc rada. Naposledy som skúšala ten aloevera gél a bol skvelý. Ja mám moc rada mixu. Ten krém mi moc vyhovuje aj na moju mastnú pleť. Nezaťažuje ju a pekne hydratuje. Ale počula som, že matujúci krém od Ryoru je skvelý. Sama som ho ešte neskúšala, ale už dlho to mám v pláne.
    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky