Bullet Journal: Apríl 2021

Dneškom nám končí marec, ktorý bol pre mňa, priznám sa, neskutočne búrlivým mesiacom. Preto som asi aj rada, že sa zajtra prebudím do aprílového rána, do novej pomyselnej stránky v denníku. Či možno lepšie bude povedať: ,,Do novej stránky v Bullet Journale." Nie, nezdá sa vám to, skutočne som práve prepojila svoje osobné problémy s témou dnešného článku. :D 

V najnovšom článku sa totiž budeme venovať aprílovému BuJo set upu, na ktorom som v zápale začala pracovať už v februári. Ak ste náhodou nevideli marcový set up, môžete sa naň mrknúť tu. Oproti minulému mesiacu sa rozloženie strán nezmenilo, ale na apríl som si naplánovala inú farebnú schému aj tému. Tak sa na to poďme spoločne pozrieť. 

Úvodná dvojstránka
Úvodná dvojstránka krásne predstavuje celkový vibe nasledujúcich aprílových strán. V spojitosti s nastupujúcou jarou som sa rozhodla pre lúčne kvety, avšak bez vyfarbovania lupienkov. Zvolila som čisto čierne obťahovanie predkreslených línií. Na pravej strane som si na hnedý kraftový papier napísala citát, ktorý som nedávno našla, a doplnila nápis APRÍL

Habit tracker a výdavky
Marcový Habit tracker vyzeral úplne inak, pretože som v ňom využila malé kalendáriky. Pri novom set upe som chcela skúsiť niečo nové, ale zároveň rovnako jednoduché, prehľadné a minimalistické. A keďže má apríl krásnych rovných 30 dní, štvorčeky vyšli super rovnomerne. Nadpis som sa rozhodla capnúť na menovku z hnedého recyklovaného papiera a napísať čiernou Tombow fixkou. Na konci sa mi stala menšia nehoda, ktorú som provizórne zakryla malým lístkom, ale nerobím si z toho ťažkú hlavu, také veci sa stávajú. :) 

Stránka s výdavkami je opäť veľmi jednoduchá. Ide obyčajnú tabuľku, ktorú mierne pretína kus hnedého kraftového papiera ako z úvodnej stránky. Plus ďalšia rastlinková ilustrácia v rožku

Knižná dvojstránka
Očividne sa mi veľmi zapáčili zoznamy, pretože aj prečítané knižky som sa rozhodla usporiadať týmto spôsobom. Je to praktické a prehľadné, čiže a mňa ideál. Stránku som akurát ozvláštnila rámčekom zo spomínaného hnedého papiera a kvetinovou ilustráciou

Stránka na knižné citáty je skoro celá prázdna. Nesie len nadpis a ilustráciu na hnedom papieri. Moja predstava je tu taká, že jednotlivé pasáže z kníh si budem zapisovať do malých bubliniek okolo kvetov, ale nie som si ešte celkom istá, ako asi bude pôsobiť výsledok na konci mesiaca. Ale to nič, uvidíme. :)

Mood tracker a poznámky
Aprílový Mood tracker sa dosť podobá na predošlý marcový. Aj tam som mala rastliny a okrúhlu ilustráciu na zaznamenávanie nálad. Smajlíkový systém tiež ostal, lebo sa mi veľmi osvedčil, hoci ešte neviem, či si ho ponechám aj v máji. Vizuálne tiež klasika - hnedý papier, čierna fixka a veľa negative space. 

Na poslednej aprílovej stránke mám tabuľku na zápis Instagramových čísel po jednotlivých týždňoch, na spodku zas tabuľku na poznámky. Medzi nimi sa nachádza ilustrácia rastlinky. Aby som na stranu dostala aj trochu hnedej farby, použila som opäť hnedé menovky, kam som si poznačila ďalšie dva citáty

Páči sa vám môj aprílový BuJo set up? Ak pracujete na vlastnom, ako vyzerá? :)

S.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky