Skincare novinky

Už dosť dlho sme tu nemali článok o kozmetických novinkách, ktoré mi pribúdajú doma, ale to sa dnešným dňom mení, pretože by som vám rada ukázala môj posledný nákup na Notino. Priznám sa, že v otázke pleťovej kozmetiky mám od experta a zapáleného nadšenca ďaleko, ale v poslednej dobe som sa o tom často rozprávala s kamoškami, ktoré mi nezávisle od seba odporučili vyskúšať niacínamid. A ono za vyskúšanie naozaj nič nedáte, preto moja posledná objednávka na Notino pozostávala z nasledujúcich dvoch produktov.

kozmetika revolution skincare niacinamid

Revolution Skincare Niacinamide 15%
hydratačné sérum pre problematickú pleť s akné

Revolution Skincare Niacinamide Mattify
zmatňujúci denný krém


revolution skincare niacinamid sérum
Vo svojej skincare routine som zatiaľ žiadne pleťové sérum neskúšala, preto som na niacínamid veľmi zvedavá. Na Instagrame mi veľa ľudí odporúčalo značku Ordinary, ktorú si nesmierne chválili, ale poviem vám, že ma trochu odrádza jej dostupnosť, takže výber padol na Revolution Skincare. Produkty používam zatiaľ iba krátko, ale spokojnosť je značná. Aj napriek tomu vám však viac poviem v ďalších článkoch, keď budú moje skúsenosti zas o čosi širšie. Ale zaujímalo by ma, či má niekto z vás skúsenosti s týmto sérom alebo s niacínamidom všeobecne, poprípade, aké ste zaznamenali výsledky?

revolution skincare denný krém s niacínamidom
Pleťový krém Revolution Skincare Niacinamide Mattify odporúčalo veľa zákazníkov, ktorí si na Notine objednali vyššie spomínané sérum, a na toto sa ja vždy rada nechám zlákať. :D Ale spravila som dobre, lebo už po prvom použití som cítila a videla, že títo dvaja sú vážne super parťáci. Aj o tomto kréme vám viac poviem v blízkej budúcnosti, ale vedzte, že moje aktuálne dojmy sú také, že si ho ešte určite kúpim. Skúšali ste ho, poprípade iný pleťový krém s niacínamidom? 

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. O tomto séru přemýšlím už dlouho, ale posledně jsem ho nemohla nikde sehnat. :) Ať jsi s produkty spokojená! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S těmito produkty nemám žádnou zkušenost, ale těším se na bližší recenze.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teším sa na bližšie recenzie, lebo aj ja pokukujem po Ordinary alebo Revolution Skincare, a tak zbieram toľko názorov, koľko sa len dá, aby som zbytočne nevyhodila peniaze za niečo, čo mi nijako nepomôže 😅😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Veganské muffiny — 5 receptů s ovocem

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky