Marcoví favs

Po mesiaci som tu opäť s kozmetickými obľúbencami (a jedným sladkým nekozmetickým prekvapením na koniec). Všetky novinky som objavila doma po príchode z Brna a skutočne ma milo prekvapili, takže si ich pravdepodobne ešte niekedy zaobstarám aj sama. Reč bude o deo spreji, šampóne, kréme na ruky a špeci sladkosti. Tak sa na ne pozrime:)

dove deo sprej
Dove nedávno prišiel s kolekciou nových eko kozmetických produktov a medzi nimi sa objavil aj tento dezodorant v spreji Powered by Plants s vôňou eukalyptu. Aróma asi nebude pre každého, ale ak vám vyhovuje práve takáto eukalyptová sviežosť, choďte do toho. Dezodorant je na pokožke veľmi jemný a príjemný, pri aplikácii z neho vystrekuje jemnulinká hmla. Pri veľkej fyzickej záťaži som tento produkt zatiaľ neskúšala, čiže neviem posúdiť, ako si poradí s nadmerným potením, ale počas bežného dňa mi úplne v pohode stačilo nastriekať sa ráno a po zvyšok dňa som bola v pohode. Z tejto eukalyptovej sady odporúčam aj sprchový gél. :)

šampón syoss
Keratínový šampón Syoss proti lámavosti vlasov som doma vyskúšala viac-menej náhodne, ani som nevedela, čo beriem do ruky, ale výsledok ma po umývaní vlasov veľmi prekvapil. V dobrom. Šampón obsahuje až 90% zložiek prírodného charakteru. Bezproblémovo sa aplikuje a už pri zmývaní peny cítite, že vlasy sú hebké a poddajné. Výborne sa rozčesávajú, sú lesklé a krásne voňajú. Lámavosť vlasov šampón, samozrejme, nevyrieši, ale nejaké to vyživenie tam badať. Určite by som si ho kúpila zas. 

avon krém na ruky
Myslím, že som to už na blogu určite písala a preto sa budem opakovať, keď poviem, že krémy na ruky z Avonu sú jedny z mojich najobľúbenejších. Prečo? Pretože mojej normálnej pokožke bez sklonov k suchým miestam vyhovuje ich stupeň hydratácie, pre niekoho možno nedostatočný. Tento ibištekový krém navyše vonia ako leto v tube a to ja veru môžem. Ľahko sa aplikuje, dobre sa rozotiera a rýchlo sa vstrebe do pokožky. Treba ale spomenúť, že vôňa je dosť intenzívna a ak vám dlhotrvajúce silné vône vadia, možno by ste sa mali poobzerať po inej kozmetike. 

kolatch slaný karamel

Nakoniec by som vám rada ukázala tento dezert v tube od značky Kolatch. Zatiaľ som skúšala len slaný karamel, ale teda... ten je sakra dobrý. :D V zmesi sú aj malé nadrvené oriešky, čiže ak sa považujete za milovníka orieškov, toto je niečo presne pre vás. Nevýhodou je však dostupnosť a celkom určite aj cena. :/ No, ale raz za čas si treba dopriať... :D

Tento článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. Jsem docela překvapená upřímně, že jsi spokojená se značkou Syoss. Nemůžu říct, že je vyloženě špatná, ale já s ní nikdy nebyla zvlášť spokojená. :( Vlasy jsem měla vždy hned mastné a nic moc. Můžu teda říct, že i moje kadeřnice značku nedoporučuje. Ale zase každý je jiný a to i vlasy, takže věřím, že každému, zase vyhovuje něco jiného. Třeba zrovna tento proti lámavosti by mi také vyhovoval, ale už se bojím i zkusit, aby to nebyli vyhozené peníze nu. :( Jinak, ale moc krásný článek, mám to u tebe na blogu ráda ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten keratinový šampon určitě vyzkouším, moc díky za tip! Poslední dobou nemohu najít vlasovou kosmetiku, která by mi vyhovovala, tak třeba to bude můj nový favorit. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem upřímně docela překvapená, že ti vyhovuje značka Syoss. Protože já mám po nich vždy hned mastné vlasy a taky se mi z jejich věcí dělají okamžitě lupy a těch se vždycky zbavují měsíce, ale zase každý máme jiné vlasy a každému vyhovuje něco jiného. Rozhodně co zkusím jsou nějaké ty věci o Dove jelikož tuhle značku mám ráda, stejně tak mám ráda věci od Avonu na ruce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tu poslední sladkou záležitost miluju, zkusila jsem už všechny příchutě a je to teda mooooc dobré! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky