Randоm 58

Krásny sviatočný pondelok vám želám, ale nejdem vám priať litre vody či vyšibané pozadia. Odmalička som obrovský odporca týchto veľkonočných zvyklostí, preto vám poprajem akurát slnečný a veselý štart do nového týždňa. :) Ja ho tu na blogu otváram krátkym random postom s fotodokumentáciou posledných dní, ktoré boli pre mňa najkrajšie z celého tohto roku. Po návrate domov na Slovensko som našla naozaj hlboké šťastie a strašne si užívam každú sekundu tohto nie tak častého stavu. Budem rada, ak mi v komentároch napíšete, ako sa počas týchto dní máte vy. :) 

Všade samé kvety. Neskonale milujem príchod jari!

Náš včerajší slávnostný obed, hostina, ktorá je u nás v rodine tradíciou aj napriek tomu, že nie sme veriaci. 

Nerada to hovorím, ale K majáku od Virginie Woolfovej je jedna z mála kníh, ktoré som rozčítala, ale nedočítala, lebo ma to vrcholne nebavilo. A to som si myslela, že práve s ňou budem kamoška. Čítali ste niečo od Woolfovej? Aký s ňou máte vzťah?

Včera ma tak chytila nálada na strihanie sa, tak reku prečo nie. Šmykla som si dole minimálne 8 cm. Na kratšie vlasy nie som veľmi zvyknutá, ale aj tak sa mi to dosť páči - na jar ideál. A tiež som na seba hrdá, že už v tom domácom strihaní sa pomaly chytám prax. :D

Tieto dni sa mi darí veeeľa čítať, čo ma hrozne teší. :)

A to som si po minulotýždňových dvadsiatkach myslela, že svetre už strčím hlboko do skrine... 

Zase ma mierne láka pozrieť sa na ponuku kníhkupectiev a obohatiť si zbierku... Neviete niekto o kvalitnej publikácii o filozofoch a filozofii písanej normálnym, nie príliš odborným jazykom? Presne takú literatúru by som si teraz strašne rada prečítala. 

Po príchode z Brna som zostala v šoku, že môj bohato rastúci fikus Claude je skoro celý holý. Na sekundu som sa zľakla, že nastal jeho koniec, ale našťastie s príchodom jari začal tlačiť nové lístky. Držte mu, prosím, palce spolu so mnou. :)

S.

Komentáre

  1. Ja som prvýkrát sama na sviatky, takže úprimne, žiadny pocit sviatkov ani nemám. Ich vrcholom bol totižto mazanec, ktorý som si kúpila v Lidli a dala dnes na raňajky. :D Tiež nie sme veriaci, ale doma máme predsa vždy len výzdobu a nejaké to sviatočnejšie jedlo. No a oblievačku, aspoň takú, aby sa nepovedalo. :)
    Krátke vlasy ti pristanú, všimla som si ich už na instagrame. :) Inak ja teraz čítam Pani Dallowayovú, je to moja prvá Woolfová a zo začiatku som s ňou trochu bojovala, ale teraz to už celkom ide. :) Mám pár strán do konca, tak možno sa o nej niekde, buď na blogu alebo instagrame, trochu rozpíšem.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky