Bullet Journal: Máj 2021

S májovým BuJo setupom vás vítam síce oneskorene, ale predsa. Opäť raz neviem, kam sa ten čas náhli, a občas sa strácam vo víre dní. Až tak, že polka mesiaca je v čudu a tento článok trochu stráca aktuálnosť. Na druhej strane viem, že je tu pár jedincov, ktorým sa tieto bullet journal články veľmi páčia, tak prečo sa do toho nepustiť aj s menším časovým sklzom? :) Zároveň môže tento blog post poslúžiť ako teaser k júnovému BuJo setupu, ktorý sa tu čoskoro tiež objaví. Tak poďme na to. 

Jedným z dôvodov, prečo vám svoj májový setup ukazujem takto neskoro je, že som na ňom pracovala až na samom konci apríla. Dlho som totiž nevedela nájsť či vymyslieť tému, ktorá by ma chytila a ktorá by sa takpovediac pretavila na papier sama. Na Instáči som však narazila na profil @piasbujo, kde som sa nechala inšpirovať týmito magnóliami, lebo som chcela niečo jarné, kvetinové, farebné, veselé a túžila som do toho nejako zakomponovať washi pásky.

Napokon z toho vzniklo šesť stránok s romantickým podtónom a prevládajúcou ružovou farbou. Setup sa mi páči, je to zas niečo nové ako dva mesiace predtým, ale priznám sa, že marec a apríl sa mi páčili o niečo viac. Neviem, čím presne to je... Anyway, úvodná strana je tentokrát iba jedna s minimalistickým magnóliovým konárom. Na strane druhej mám Habit tracker s tromi tabuľkami orámovanými jednoduchými ornamentami, v ktorých vyfarbujem príslušné čísla. Spodok stránky zdobia tenké ružové washi pásky

Tretia stránka ukrýva májové výdavky. Opäť minimalistická tabuľka s ornamentami na vrcholoch. Spodná časť tabuľky je ozdobená kvetinovou washi páskou, ktorú som už dlho chcela použiť. Nechala som ju vyniknúť a na stránku už nepridávala nič iné. 

Štvrtá strana je venovaná Mood trackeru. Zase raz som zvolila motív magnóliových kvetov, lupienky ktorých vyfarbujem podľa rozcestníka nálad pod nadpisom. 

No a na záver knižná dvojstránka, ktorá je už v mojom BuJo stálicou (a zrejme to tak aj zostane). V májovom setupe som obe strany prepojila záhlavím s washi páskou a riadkami na zoznamy. V pravom dolnom rohu ešte vidíte jeden magnóliový kvet, aby strana nebola taká prázdna.

Čo si myslíte o tejto májovej téme? Ja som overall spokojná vzhľadom k tomu, že som mala s májovým setupom problém vôbec začať, ale nebude môj obľúbený. Ak si tvoríte vlastný bullet journal, ako ste si rozvrhli tento mesiac? 

S.

Komentáre

  1. Máš nádherný diář, kresby se ti moc povedly! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za posledné dva-tri roky som sa do magnólií zamilovala 😍 Set up vyšiel nádherne, veľmi sa ti to podarilo 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Co se skrývá za naším blahobytem — Výletní lodě

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opravdu pěkně zpracovaný BuJo! Sama si také tvořím a moc mě to baví 😍

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky