Májoví obľúbenci

V dnešnom monthly favourites článku by som vám rada predstavila zopár super produktov, ktoré si bez váhania určite ešte v budúcnosti kúpim. Po niektorých z nich som veľmi dlho pokukovala (hlavne z dôvodu, že som mala doma veľa kozmetiky a chcela som ju najprv minúť). Všetko tak nejako prišlo v ten správny čas a moje májové testovanie napokon hodnotím na výbornú. Tak sa poďme mrknúť, o akých produktoch vlastne hovorím. 

ziaja pleťové tonikum v spreji
Toto čajovníkové tonikum v spreji od značky Ziaja som chcela veľmi dlho, pretože som mala veľmi pozitívnu skúsenosť s čistiacim pleťovým gélom z rovnakej sady. Krásne sviežo vonia, ľahko sa aplikuje a pleti lahodí. Nelepí, rýchlo sa vstrebáva s nezanecháva žiadny nepríjemný pocit na pokožke. Veľmi pekne tiež pracuje so sérami a pleťovými krémami, ktoré použijete po toniku. Za mňa veľká spokojnosť, hoci by som možno skôr uprednostnila klasický aplikátor miesto sprejového. 

dove telový peeling

Mám tu tip na telový peeling pre všetkých tých, ktorí preferujú hrubšie a drsnejšie čiastočky. Práve to tento malinový Dove peeling poskytuje. Nádherne vonia a super sa s ním pracuje na pokožke. Ako som už spomínala, je určite jeden z tých drsnejších, preto by som ho asi neodporúčala citlivej a suchej pokožke. Ja som však s ním veľmi spokojná, lebo presne takéto peelingy mi vyhovujú. Máte náhodou tip aj na inú značku, ktorá vyrába skôr drsné telové peelingy? 

chloe parfumovaná voda nomade
Parfumovaná voda Nomade od Chloe bol vlastne vianočný darček od mojich rodičov, ale keďže som sa z Brna vrátila až na jar, prvý raz som si k nech pričuchla teraz. Viac by som vám o nej chcela povedať v samostatnom článku, ale rada by som ho spomenula aj tu, keďže v máji som túto vôňu nosila často a k jari krásne sedí. Taká kvetinovo svieža a veľmi ženská. :) No ako hovorím, určite bude aj podrobnejšia recenzia!

barnängen sprchový gél berry boost

Zdá sa mi, že som vám tu už písala o tom, ako na mňa zapôsobila značka Barnängen. Milujem ich krémy na ruky aj telové mlieka, preto som veľmi chcela skúsiť aj nejaký sprcháč. Výber padol na Berry Boost a som nadšená! Prenádherne bobuľovo vonia, na pokožke je nesmierne príjemný a jemný. Mamina sa pri ňom trochu sťažovala na nízku penivosť, ktorá je skutočne nižšia ako napríklad pri Dove sprchových krémoch, ale osobne mi to nevadí. Pozitívne tiež hodnotím veľké 400ml balenie a super praktické otváranie. Určite si kúpim znovu. 

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. To toniku od Zjaji ma zaujal. Skúsim sa popozerať po tom.

    RESPECT COCO CHANEL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten flakonek od Chloe, je krásný! ♥ Tento jsem ještě nevyzkoušela, tak jsem zvědavá na recenzi :)
    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chloé Nomade som už ovoniavala a priznám sa, veľmi sa mi zapáčila. Zvažovala som ju na Vianoce, ale rozhodla som sa pre Chloé Fleur de Parfum 😍 ⋒ Návrat ku kozmetike z lekárne ⋒ Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nomade od Chloé mám taky a úplně ji miluji! ♥

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten scrub od Dove bych moc ráda vyzkoušela, podívám se po něm. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky