Júnový Notino haul

Je to už nejaký čas, čo som vám naposledy písala o mojich kozmetických nákupoch, ale z tohto nového Notino haulu mám veľkú radosť, preto vám ho chcem ukázať. Hodila som si do košíka niekoľko super produktov, na ktorých používanie sa už veľmi teším, lebo som ich ,,obkukávala" už dosť dlho. Navyše by som rada poznala vaše skúsenosti s nimi (ak sa teda nejaké nájdu), aby ste mi buď potvrdili, alebo vyvrátili vhodnosť môjho výberu. :)

pleťová starostlivosť
Dostala som obrovskú chuť pomíňať konečne pleťové masky, ktoré mám doma, a vyskúšať namiesto nich nejakú, akú som nikdy predtým netestovala. Výber padol na značku Freeman a ílovú masku s výťažkami z uhorky a ružovej soli. Nájde sa tu niekto, kto má s touto značkou skúsenosti? Brácho veľmi často používa túto Dermacol pleťovú vodu s výťažkom z čajovníka, tak som mu doplnila zásoby. V rámci mojej skincare routine už dochádzajú pleťové peelingy a aj tu som sa rozhodla skúsiť čosi nové. Zvolila som peeling pre mastnú pleť Neutrogena a na tento kúsok sa extra teším. Rovnako aj na gélový pleťový krém Garnier Hyaluronic Aloe Jelly. Tento gél má všade super hodnotenia a priznám sa, že práve pozitívne ohlasy ma prehovorili ku kúpe. Z tejto kolekcie som však už skúšala čistiaci gél a ten môžem odporučiť všetkými desiatimi. :)

telové mlieko barnängen a vlasová kozmetika dove

V balíčku sa nachádzali aj moji osvedčení vlasoví pomocníci od Dove - šampón a kondicionér z kolekcie Intensive Repair. Túto dvojicu som už mala doma niekoľkokrát a moje vlasy sú s ňou bez akéhokoľvek prikrášľovania rozmaznávané. :) Nákup som zavŕšila s telovým mliekom Barnängen Caring. Myslím, že som tu už spomínala, že značka Barnängen je moja obľúbená, preto asi nikoho neprekvapí, že výber mlieka padol práve sem. Produkt už som raz testovala a spokojnosť bola veľká, takže telové mlieko Caring odporúčam i vám. 

Čo pekné ste si naposledy kúpili? 

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. Vlasové přípravky od Dove mi moc nevyhovují, ale mýdla, nebo spreje jsou fajn

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maska od Freeman je na mém kosmetickém wishlistu, snad si ji brzy pořídím. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky