Posledné prázdniny

Čakajú ma posledné letné prázdniny. Posledné skutočné. Po nich bude nasledovať posledný rok strávený pod nálepkou študentky... A potom reálny svet mimo študentskej bubliny. Úvahy o ďalekej budúcnosti ma vždy dosť desili a nechcem svojimi obavami zahltiť riadky dnešného článku, preto vám rozpoviem čosi o nadchádzajúcich týždňoch. Pár postrehov, nádejí a snov týkajúcich sa môjho posledného slobodného leta a o tom, aké chcem, aby bolo. :)

červené víno dornfelder víno od bodláku

Moje letné prázdniny už viac-menej odštartovali úspešným zložením skúšok na začiatku júna. Poponáhľala som sa s tým, aby mi ostalo čo najviac voľného času na všetko, čo by som chcela cez leto stihnúť. Je toho skutočne dosť, ale asi najväčšou mojou túžbou je ísť konečne k moru. Pláže a slaná voda zaručujú šťastie a spokojnosť v mojej duši, pretože som skrz-naskrz jašterica, ktorá miluje teplo a čabŕňanie vo vode. Tieto slasti som zažila naposledy niekoľko rokov dozadu a v rámci posledných prázdnin v živote je takáto dovolenka na prvom mieste môjho zoznamu plánov. 

Ďalším plánom je stráviť kvalitný čas s mojimi priateľmi. Počas druhej vlny korony to bolo nič moc, no s očkovaním by už cestovanie mohlo byť jednoduchšie a stretnutia s kamošmi častejšie. Najmä s tými, ktorí sú momentálne roztrúsení po svete a ďaleko odo mňa. 

Čo sa týka cestovania, nesmierne rada by som navštívila nové, doposiaľ nepoznané turistické destinácie na Slovensku. Priznám sa, že ho nemám veľmi pochodené. Niektoré miesta si pamätám len z raného detstva a ako všetci vieme, spomienky blednú. Na tento bod letného programu sa teším, lebo konečne mám niekoho veľmi spešl, s kým môžem takéto výlety podnikať. :) 


Po čítaní skrípt sa teraz šialene teším na čítanie beletrie, ktorá sa mi za posledné mesiace doma nakopila. Ani neviete, aká som nažhavená a ready čítať ako drak! Najlepšie na terase či pri bazéne s letným drinkom alebo pohárom bieleho vína. Muškát (ktorý je spomedzi vín môj all-time-favourite a tento od Dufka bol krásne aromatický :)) na fotke už rovno padol počas jedného fajn večera pod holým nebom. Veľmi by som sa týmto chcela poďakovať vínnemu e-shopu VínoodBodláků.cz, že nám na Slovensko poslal tak lahodný balíček! Zaručujem, že ani jeho zvyšný obsah sa nestratí. :D

Aby som však úplne nezaháľala, cez prázdniny sa chystám začať makať na diplomovke. Pomaly, ale isto dávame so školiteľkou dokopy tému, ktorá sa bude týkať nomen omen v ruskej literatúre. Pôvodne som premýšľala nad niečím iným, ale musím sa priznať, že som celkom excited a dúfam, že môj výskum bude stáť za to.

Okrem cestovania a vŕtania sa v knihách sa už šialene teším na čerstvú zeleninu zo záhrady, rozhovory na terase, grilovačky, večerné pivko, nosenie šiat, zhnednutú pokožku, západy slnka po deviatej a medzi iným na lásku. :)

Na čo sa toto leto tešíte vy? Aké máte plány?

Článok vznikol v spolupráci s VínoodBodláků.cz

S. 

Komentáre

  1. Držím palce, nech sa ti všetko zo zoznamu splní! Hlavne nemysli na školu, oddychuj a užívaj si voľno, lebo ako hovoríš, sú to posledné prázdniny bez povinností, keď začneš pracovať, už nikdy také voľno nebude, ver mi 😅 Ja plány veľmi nemám, z minulého roka som sa akosi poučila, ale dúfam, že sa mi podarí ísť na Slovensko, stráviť viac času s rodinou a byť s kamošmi, ktorých som nevidela viac ako rok; a tiež by som chcela pochodiť nejaké mestá a pekné miesta v okolí, tak uvidíme, čo z toho vyjde 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Domáci hummus, ktorý je lepší ako ten kúpený

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi skvelý zoznam! Mám to rovnako, tiež ma čaká posledné študentské leto a už som sa stihla upísať 8týždňovej práci v BA :D Ale tiež by som rada nejakú tú turistiku, veľmi mi už chýbajú Tatry :)
    ⋒ Návrat ku kozmetike z lekárne - ⋒ Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mé poslední prázdniny proběhly minulé léto a užila jsem si je na maximum - letos už se těším na dovolenou. :D Nicméně užij si je také naplno! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky