Random 59

Dnešný random post bude zrejme jedným z mojich úplne najobľúbenejších článkov tohto typu. Posledné týždne a ich udalosti som totiž pozažívala úžasné momenty s úžasnými ľuďmi, vďaka čomu nemôžem byť šťastnejšia a spokojnejšia. Posledné letné prázdniny v živote mi zatiaľ vychádzajú neuveriteľne nádherne, no asi to tak trochu bude aj aktuálnym životným obdobím, ktoré je asi najkrajšie za uplynulé roky... :) Veď presvedčte sa sami, lebo verím, že moje šťastie a pohoda bude vyžarovať aj z fotiek dnešného článku. 

Jún sa u mňa niesol v znamení dovoleniek a výletov. Niekoľko dní som strávila napríklad v Bratislave a po X rýchlych návštevách tohto mesta som si konečne nenáhlivo prešla celé Staré mesto a pokochala sa pohľadom na moje milované staré domčeky. 

Po dlhom čase som konečne čítala aj nejakú literatúru faktu. Tentokrát skvelú publikáciu od Susan Cain o introvertoch.

Počas mojich výletov sa odohralo nespočetne veľa reading sessions pod holým nebom. 

Život mi (opäť) privial do cesty jednu výnimočnú osobu, ktorá neustále rozširuje moje obzory, tlačí moje vlastné limity a komfortnú zónu, čo sa prejavuje napríklad aj tak, že po novom vo voľnom čase lozím po skalách.

Ak ma sledujete na Instagrame, určite ste si všimli môj malý projekt o bezhraničnom šťastí. Raz mi tak napadlo osloviť 8 mojich obľúbených hĺbavých content creator duší a požiadať ich, aby mi pár vetami opísali, čo pre ne znamená bezhraničné šťastie. Všetky príspevky boli prepojené sériou týchto orgovánovo-knižných fotiek a musím neskromne priznať, že tento miniprojekt mal super odozvy a veľký úspech medzi publikom. Preto ešte čosi podobné jednoznačne vymyslím. :)

V rámci mojich prázdnin som sa na niekoľko dní ocitla po troch mesiacoch v Brne. S najlepšou kamoškou sme si spravili sériu krásnych júnových dní, kedy sme podnikli skoro všetko, čo najviac milujeme na moravskej metropole. A keď som mala chvíľku osamote, objavila som nové brnianske uličky na prechádzky pre milovníkov secesnej architektúry. 

Západy slnka a kamarátstvo a pivo a slnko a sloboda a rozhovory a obrovská spokojnosť v duši.

You glow differently when you're actually happy.

Milujem.

Ten skvelý pocit, keď máte kamošov so psami. 

Milujem momentky a letné šaty. A ešte aj opálenú pokožku a vysoké teploty, vďaka ktorým moje končatiny konečne nie sú ľadové. 


S našimi sme sa prvý raz tento rok vydali na huby a síce sme našli pár dubákov, nebola to žiadna sláva. Tak som si aspoň nazbierala takúto ohromnú kyticu lúčnych kvetov. :)

Aký bol váš začiatok leta?

S.

Komentáre

  1. Máš opravdu krásné fotky, takové jemné! :) Jinak to opálení ti závidím, já jsem se letos ještě moc na sluníčko nedostala. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z fotiek úplne cítiť to, ako si leto užívaš 😍 Tak len tak ďalej, nech sa ti splnia všetky prázdninové plány!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Pleťový fluid na opaľovanie Pro Climate OF 50 od SUNDANCE DM

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky