Radosti babieho leta

Strašne rada si v mobile aj vo foťáku prezerám fotky z uplynulých týždňov. Pri každej jednej si totižto dokážem presne vybaviť pocit, ktorý som mala v duši, keď som stláčala spúšť. A tie pocity boli počas celého leta len a len pozitívne, napĺňali ma neopísateľnou vďakou za ľudí a za veci a za život ako taký. Momentálne sa minca trochu otáča; s príchodom každej jesene sa dostávam do víru melanchólie a moja sanity a spokojnosť strácajú pevnú pôdu pod nohami. To je dôvod, prečo sa tieto dni tak utiekam k letným spomienkam. Lebo toto leto a prvé septembrové dni boli božské. A božské je aj môcť z nich čerpať šťastie v sychravých chvíľach. 

Čo mi teda počas babieho leta prinieslo radosť?

- slnečný výlet po Morave (na fotke Mikulov)
- milované Brno s človekom, ktorý je môjmu srdcu najdrahší
- prehrabávanie sa v rôznych knižniciach, nielen v tej mojej
- neviem, či za radosť môžem adekvátne považovať novú prácu... ale radosť mám zo svojho pracovného posunu a nebudem zahmlievať - aj zo zlepšenia finančnej situácie
- moje brnianske útočisko po novom zútulňujú dve nové rastliny
- kvalitné rozhovory a čas strávený s najlepšou priateľkou
- horúčavy skorého septembra, kedy som mohla chodiť v šľapkách a sukniach

- výstava študentov Ateliéru sochárstva FaVU VUT v Botanickej záhrade PřF MU
- doplnená zásoba sviečok z Ikey
- úvahy o budúcnosti, ktoré naberajú reálnejšiu podobu ako kedy predtým
- návšteva levického útulku a prechádzka s dvomi huňošmi
- skvelá téma diplomovky, ktorú som nosila v hlave už niekoľko rokov, začína naberať obrysy

A čo vaše radosti babieho leta? 

S. 

Komentáre

  1. Krásne! :) Mňa taktiež veľmi potešilo teplejšie počasie, ktoré sme na začiatku Septembra mali aj tu, v Dánsku. Sviečky z IKEI sú najlepšie! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Samé příjemné aktivity a krásné fotky😍já si užívám, že je hezké počasí, svítí sluníčko a tak :) vzhledem k tomu, že jsme čerstvě přestěhovaní, tak mi dělá radost už jenom to :) svíčky z IKEI taky zbožňuju, ale zrovna žádnou nemám :D ale mám tam v plánu jet, protože potřebujeme do bytu ještě pár drobností :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto babie leto bolo skutočne krásne a plne si vychutnávam ešte posledné teplé dni. Aj sa mi nejako zdá, že vonku je teplo akosi dlho, aspoň mne sa nezdá, že by po minulé roky boli v októbri cez 20 stupňov 😅 Ale nesťažujem sa, takáto jeseň je moja najobľúbenejšia — chladné rána, farebné listy stromov, pokojné popoludnia a teplé slnečné lúče 😍

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: 5 jednoduchých tipov, ako zbytočne neplytvať jedlom

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Výlety na podzim nemají chybu, vše je tak krásně zbarvené. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moje radosti babieho leta sú jednoznačne Tatry. Najradšej by som tam bývala ak by som mohla.

    ⋒ (Toxická) Pozitivita ⋒ Keď pozitivita ubližuje — bars atelier - ⋒ Instagram

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky