Random 60

Opäť čriepky dní, opäť random fotodokumentácia, opäť drobnosti pre moje publikum možno vlastne absolútne nezaujímavé, pre mňa však milé či pekné či inak príťažlivé, preto si ich chcem pamätať. Otvoriť si po mesiacoch a nebodaj i rokoch tento článok a spomenúť si, čo vlastne bolo v lete a skorej jeseni roku 2021. Lebo veľa zabúdam. Veľa a často. Raz hento, raz to, za dvesto, za sto. (Slečnu fascinujú alúzie, odpustite.) Z toho dôvodu som sa dokonca rozhodla po rokoch oprášiť svoj denník. Áno, až tak si s mojou zábudlivosťou leziem na nervy. 

Ale poďme teda na ten random. 

Ten, kto prišiel s nápadmi na orieškové tuby Kolatch musel byť génius. Poznáte? Ktorá je naj?

Semester sa už začal a ja som opäť v tomto skvelom meste. Rozumej v Brne. Normálne tomu po roku a pol online výuky nemôžem uveriť! Musím sa ale priznať, že dištančná škola mi vôbec nevadila, priam mi tento rok fakt super bodla.

Oficiálne je tu jeseň a ja už poctivo pálim sviečky. Len dúfam, že sa mi nepodarí podpáliť novú brniansku izbu. 

Ďalšie kolo domáceho strihania. Už si fakt nespomínam, kedy som naposledy bola u kaderníčky.

Babie leto a malý výlet po Morave bol ten najlepší nápad na svete. 

Babie leto a jeho fotodokumentácia č. 2.

Neviem, či ste na Insta zachytili, ale na jar som sa stala jednou z ambasádoriek študentského časopisu HMOTA. Ihneď som si dokúpila aj ich minuloročné čísla. Teraz čítam Vzburu a táto téma je jednou z mojich najobľúbenejších. Čítate HMOTU?

Z dovoleniek som si prestala nosiť sprostosti, ktoré nikdy nevyužijem, len na ne sadá prach. Tento rok som si domov doniesla záložky do kníh, olivové oleje, lokálne figové keksy a bylinkové medy. Najlepší nápad na svete, len škoda, že nemám väčšie zásoby. Čo si z dovoleniek nosíte vy?

S.

Komentáre

  1. Já bych si bez váhání zvolila slaný karamel! :D :) Moc krásné fotky, jde z nich pohoda a relax. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ať se Ti hezky bydlí a studuje :) my jsme stále online, takže pro mě se nic nemění :D a krásné fotky, svíčky pálíme už asi všichni❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hah, aj ja si strihám vlasy sama doma 🙈😅 A tak mi to vyhovuje, lebo si z nich odstrihnem presne toľko, koľko chcem 😅 Súhlasím i s jedlom ako suvenírmi. Ja to tak robím už roky; najmä ak ešte môžem kúpiť niečo lokálne a špeciálne, čo prinesie "ochutnávku" miesta aj ostatným. Hlavne to má využitie a nie je to žiadna zbytočnosť 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Jesenný kapsulový šatník — inšpirácia a naše tipy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky, tobě to moc sluší. O oříškových tubách jsem ještě neslyšela. A také jsem si akorát zapálila svíčku. :)) 🕯 Hezký den.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky