Jesenný Notino haul

V dnešnom kozmeticky zameranom článku by som vám rada ukázala moju poslednú objednávku na Notine, Najnovšie som uprednostnila ich dodanie na predajňu v OC Central pred klasickou kuriérskou službou a za mňa teda spokojnosť. Asi to takto budem praktizovať častejšie, lebo poviem vám, dohadovanie sa s oprsklými kuriérmi ma psychicky dosť vyčerpáva, tak si balíček radšej vyzdvihnem sama vtedy, keď si nájdem vhodnú chvíľku. :) V rámci mojej objednávky ide zväčša o produkty, ktoré som mala v hľadáčiku už dosť dlho a presvedčili ma na ne pozitívne recenzie na internetoch. Zároveň však budem rada, ak sa aj vy podelíte o vlastné skúsenosti s touto kozmetikou v komentároch pod článkom. 

pleťová kozmetika Tolpa a CeraVe
Veľkú radosť mám momentálne z týchto dvoch prípravkov na pleť. Pri hľadaní pleťového peelingu som natrafila na značku Tolpa, ktorá mi pripomenula, že mám od nich už dlho nejakú kozmetiku na wishliste, tak reku prečo do nej neísť teraz. Vybrala som si peeling Green Oils pre mastnú pleť. Už som ho stihla aj vyskúšať a stačilo jedno použitie, aby som naisto mohla povedať, že si ho kúpim zas. Určite vám o ňom prezradím viac v ďalšom článku, pravdepodobne v mesačných obľúbencoch. Ďalšia radôstka je tento čistiaci pleťový gél CeraVe pre normálnu až mastnú pleť, ktorý ospevovalo už toľko ľudí, že som po ňom konečne skočila. Očakávania sú vysoké, tak som extrémne zvedavá. Len dúfam, že tá cena bude skutočne známkou kvality. :D

vlasová kozmetika a riasenka
Suchý šampón Batiste Cherry som doposiaľ videla už v stovkách blogových článkov a recenzií, čiže sa jedná o kozmetický produkt, ktorý je na trhu už nejaký ten piatok. Tipujem, že sa v predaji drží z nejakého dôvodu a dúfam, že moja skúsenosť len potvrdí jeho pevnú pozíciu na poličkách drogérií. Od Batiste som skúšala zatiaľ len Eden Bloom, avšak ten je mojím top suchým šampónom vôbec. Preto mám vysoké očakávania aj v prípade prevedenia Cherry. Z vlasovej kozmetiky tu ešte mám aj olej s arganovým olejom Bione. Ešte som ho neskúšala, no na pohľad sa mi vidí dosť riedky, tak som zvedavá na proces aplikácie aj výsledok. Päticu uzatvára riasenka Glam & Doll Sculpt & Volume Catrice. V poslednom favourites článku som vám túto sériu riaseniek spomínala skrz skúsenosť s čiernou verziou (to bola mega spokojnosť!), tak som sa rozhodla skúsiť aj túto. Recenzie online sú veľmi priaznivé, takže sa teším na testovanie. :)

Rada by som vám pri tejto príležitosti spomenula nadchádzajúci Black Friday týždeň na Notine, počas ktorého môžete uloviť napríklad aj vianočné darčeky za skvelé ceny. Akcia sa začína od pondelka 22. novembra a bude trvať až do nedele 28. novembra. So špeciálnym kódom získate 20% zľavu na nákup čohokoľvek od vybraných značiek. :)

                                                        Tento článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S. 

Komentáre

  1. Cera Ve, je skvělá věc, teda já jí koupila manželovi, ale sem tam jí taky použiju! Mám hlavně ráda, ty jejích krémy.

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som neskúšala ešte nič s tohto. Ale o cere som počula len samú chválu. A od Batiste som mala suchý šampón ale musím povedať že bol hnusný. Ako neviem či som ho nevedela používať alebo čo ale pre mňa bol proste hrozný.


    môj blog je tuna >>> DISCOVERINGGLAM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Suché šampony od Batiste jsou nejlepší, nedám na ně dopustit. :) I ostatní produkty vypadají skvěle, ať jsi s nimi spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky