Random 61

Tento rok bol pre mňa bohatý na šťastné zážitky. Nesmierne ma to teší a verím, že práve táto radosť sa pretavuje aj do mojich blogových príspevkov - najmä do photodiary random postov. Práve tento photodiary za uplynulé týždne je jedným z mojich najobľúbenejších článkov za rok 2021, pretože nesie spomienky na veľké kroky a momenty šťastia, na životné posuny a splnené sny. Popri miernej dávke stresu to bola aj veľká pohoda, útulno, voňavo, čerstvý vzduch v pľúcach, prevracanie stránok kníh, atmosféra, učenie sa a láska. No, veď to posúďte sami. :)

Dôkaz, že si tie knižky beriem so sebou úplne všade. 

Moja obľúbená fotka. Jesenný západ slnka a jesenné Brno.

Kvalitná žurnalistika dnes (v čase dezinformácií a možnosti kohokoľvek písať verejne o čomkoľvek) dostáva poriadne zabrať. O to viac si cením, že sa mladí ľudia, ktorí stoja za časopisom HMOTA, tak vytrvalo a úspešne snažia o budovanie novej kvalitnej generácie žurnalistov.

V každom čísle si vyberajú veľmi aktuálne témy a spracúvajú ich s odkazom na hodnoverné zdroje, odborníkov a umelcov. Najnovšie číslo s témou ŽENY je obsahovo asi moje doposiaľ najobľúbenejšie. Zasiahli ma najmä články o rodovo citlivom urbanizme, matkách samoživiteľkách, ženskom tele v umení a rakovine prsníka. Avšak celé toto číslo je extrémne prínosné čítanie.

Vy už viete, že HMOTU milujem, ale nedá mi opäť neodporúčať ich najnovšie ŽENY. 🤎👌🏾

Tak som sa pri poslednej návšteve DM-ky konečne potešila týmito prateľnými bavlnenými tampónikmi na odličovanie bez akýchkoľvek odličovačov. Postačí len namočiť tampónik do teplej vody a behom chvíle je všetok make-up preč. Raz som toto skúšala u kamošky a vážne to na mňa spravilo dojem. Či už z pohľadu ekológie, financií alebo napríklad cestovania, kedy sa mi so sebou nechce trepať kilo odličovacej kozmetiky (hoci niežeby som sa až tak často a dôkladne líčila... :D).
Skúšali ste bavlnené prateľné tampóny na pleť?

Tento rok som sa vo svojom živote začala podstatne viac obklopovať rastlinami. Keď raz budem veľká, budem mať doma veľa kvetov. Už na tom teda začínam makať, veď aby som to stihla. :D Na narodeniny mi dokonca dopomohla moja mama, ktorá mi kúpila tú najkrajšiu mini calatheu. 

Nový výhľad z okna v novom meste. Bratislava, here we come!

Ak ma sledujete na Instagrame, pravdepodobne ste zachytili, že záver októbra sa niesol v znamení nových začiatkov. S frajerom sme sa rozhodli, že spoločne skúsime Bratislavu. A ja sa nesmierne teším na kapitolu prvé spoločné bývanie.

Októbrové Sitno a vyfarbené lesy. 

Aktuálne čítam dosť veľké množstvo literárnej klasiky. A to celkom neplánovane. Mojou poličkou v uplynulých dňoch prešli napríklad Mŕtve duše, Frankenstein alebo Zločin a trest, pričom všetky tieto diela čítam prvý raz v živote a konečne si škrtám položky zo svojho to-read zoznamu. :) 
Čítali ste niektoré z týchto kníh? Alebo nejakú inú klasiku?

Nastal TEN čas. A sorry, ale: ,,Lepšie von ako dnu." je moja all-time-favourite filmová hláška. :D

S.

Komentáre

  1. Pěkné! Přeji vám do společného bydlení jen to nejlepší <3
    ABOUT MAI LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neviem, čím to je, ale táto jeseň je skutočne nádherná 😍 Do Harryho sa chcem čo najskôr pustiť aj ja!
    A nech sa vám v Bratislave spolu dobre býva 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Dýňohrátky aneb sladká tečka za babím létem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zločin a trest jsem kdysi také četla a moc mě to bavilo. Krásné fotky, i ten Harry na poslední fotce je na podzim nezbytností! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky