Čistiaci pleťový gél CeraVe

Ak čo i len trochu sledujete dianie okolo pleťovej kozmetiky, určite ste už počuli o značke CeraVe. Ide o americkú značku, ktorá je pomerne mladá - na trhu je o niečo viac než 10 rokov. Za ten relatívne krátky čas sa vypracovali na obľúbenú značku pleťovej kozmetiky dokonca aj z celosvetového hľadiska. Priaznivcov si našla najmä vďaka zloženiu produktov. Kozmetika CeraVe obsahuje komplex 3 prírodných ceramidov, teda lipidov, ktoré sa prirodzene nachádzajú aj v pleti a hydratujú ju. Okrem ceramidov však CeraVe produkty obsahujú aj ďalšie aktívne zložky. A poviem vám, že už pri prvom použití cítite, že výrobcovia sa s touto kozmetikou naozaj vyhrali.

Čistiaci pleťový gél CeraVe
CeraVéčko som nikdy predtým neskúšala, takže tento čistiaci gél pre mastnú pleť bol pre mňa úplne prvým kontaktom so značkou. Z každej strany som však naň počula chválu, takže moje očakávania boli veľké. Objednala som si najprv 200 ml balenie s tým, že keď budem spokojná, pravdepodobne investujem do väčšieho. A veru to tak asi aj bude. :D

Gél je bez parfumácie, ale jemne z neho cítiť chemický pach. Prekvapilo ma, že je pomerne dosť hustý a taký temer lepivý, každopádne sa s ním však na pleti pracuje výborne. Na internete som čítala, že ho ľudia zvyknú máličko zmiešať s vodou, aby bol poddajnejší, ale za mňa stačí gél aplikovať na navlhčenú pleť. Krásne sa rozotiera, jemne pení. Čistenie je úplné labúžo, Pleť je nádherne svieža, rozjasnená, matná, vypnutá. Čo je tiež fajn, tak pri starostlivosti o mastnú pleť tento gél nevysušuje. Som zvedavá na dlhodobejšie používanie, lebo tento gél má vraj potenciál viditeľne sťahovať póry a bojovať s čiernymi bodkami. Má s tým niekto z vás skúsenosti?

Čistiaci pleťový gél CeraVe
Overall som veľmi spokojná. CeraVéčko mi na pleti navodzuje dokonalý pocit čistoty a hydratácie, skutočne taký, aký som nikdy predtým nezažila s inými kozmetickými výrobkami. Je to možno chvíľku boj, kým skombinujete vám sediace pleťové prípravky v rámci vašej skincare routine, ale za mňa určite stojí za to začať kvalitným čistiacim gélom. A tým CeraVe bezpochyby je. :)

Skúšali ste produkty tejto značky?

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. CeraVe je asi práve tým produktom, ktorý mi úplne zmenil nazeranie na skincare. Dodnes milujem ich hydratačný krém a viem, že ak by sa mi dobudúcna zhoršila pleť, siahnem práve po CeraVe.

    ⋒ Do 2022 si beriem a v 2021 nechávam... — bars atelier - @barsvee

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čistící gely mám moc ráda, pro čištění pleti mi vyhovují nejvíce, ale tento jsem zatím nezkoušela - vypadá dobře. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gel Cera Ve jsem nezkoušela, ale taky se na něj už pěknou chvíli chystám :D

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky