Decembroví obľúbenci

Prvý článok nového roka bude opäť venovaný kozmetike a ako už napovedá názov článku, predstavím vám moje obľúbené produkty za uplynulý mesiac. Nie je ich veľa, ale v tomto prípade asi vyhráva kvalita nad kvantitou. Ako to už u mňa býva, ide o praktickú kozmetiku dennej potreby, takže verím, že by tieto tipy bodli každému. :)

telove mlieko vanilka yves rocher
Ako prvé musím určite spomenúť telové mlieko Yves Rocher s vôňou Burbon Vanilla. Konzistenčne nie je ani husté, ani riedke, taká zlatá stredná cesta. Po aplikácii na pokožku rýchlo vsakuje, nemastí a nelepí, nezanecháva mastný film. Povedala by som, že je vhodný pre normálnu pokožku, tam je to s hydratáciou tak akurát. Pre príliš suchú pokožku by som ho asi neodporúčala, hoci možno mi v komentári napíšete o svojej pozitívnej skúsenosti v tomto smere, ktovie (určite píšte ;)). Vyzdvihla by som ešte krásnu sladkú vôňu, takže ak si ako ja na tomto zakladáte, určite dajte tomuto voňavému produktu šancu. 

sprchovy gel Treaclemoon
Ďalším fajn výrobkom je tento sprchový gél značky Treaclemoon s vôňou vianočnej slivky. K môjmu prekvapeniu som ho dostala na Vianoce od svojho brata, a teda jeho výber ma potešil. Vôňa je super, hlavne ak máte radi arómy, ktoré korešpondujú s ročnými obdobiami. Slivková vôňa je úplná paráda. Oceňujem aj veľké balenie týchto produktov, lebo osobne mi vyhovujú viac než tie menšie. Ale to je vskutku subjektívna záležitosť. :)

pletovy peeling pre mastnú pleť Tolpa
Posledným výrobkom, ktorý by som vám rada ukázala, je tento pleťový peeling pre mastnú pleť Tolpa. Po tejto značke som pokukovala už dlho a ich produkty aj mám dlho na wishliste. Konečne som sa dostala k tomu, že som si objednala tento novinkový peeling a som nadšená! Je z tých drsnejších, produkt obsahuje väčšie i menšie čiastočky. Pre citlivú pokožku určite nebude, ale ak hľadáte čosi drsné, tento peeling len a len odporúčam. Krásne zmatní pleť a dokonale ju vyčistí. Pritom ešte krásne sviežo vonia. Od tejto značky si po tejto príjemnej skúsenosti ešte určite niečo kúpim. 

Poznáte túto kozmetiku? Skúšali ste ju?

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. Treaclemoon sprcháč vyzerá super! Akurát som počula, že zvykne zafarbovať, preto ho zatiaľ neriskujem kúpiť :D

    2022 — Rare Beauty Lip Soufflé Duo — Prvé dojmy barsvee

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždy si veľmi užívam rôzne zimnú kozmetiku hlavne kvôli tým vôňam. Od YR som mala koncentrovaný sprchový gél presne vo vôni Burbon Vanila a bola to jedna z najkrajších takých teplých, hrejivých vôní. Musím sa ísť pozrieť aj na telové mlieko.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neznám sice ani jeden produkt, ale tělové mléko zní vážně lákavě především kvůli té vůni, co si dokáži představit. :) Já používám dlouhodobě od Ziaja, ale ten bohužel nemá příliš žádnou extra parfumaci.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky