Oscar de la Renta - Bella Blanca

Parfumovanú vodu Bella Blanca som dostala od maminy na Vianoce, takže som ju už doteraz stihla trochu otestovať. Recenzie rôznych vôní vám prinášam pomerne často a zdá sa, že vás bavia rovnako alebo aspoň podobne veľmi ako mňa, tak prečo nepublikovať aj skúsenosť s touto vôňou. Ide o výtvor Harryho Frémonta pod taktovkou Oscara de la Rentu z roku 2018. Túto kvetinovú vôňu vám teraz predstavím bližšie z vizuálneho, obsahového i pocitového hľadiska, ako už u mňa býva zvykom. :)

oscar de la renta bella blanca parfumovana voda
Najskôr sa pozrieme na zloženie:

Hlava: hruška, frézia, cassis, mandarínka
Srdce: biela ruža, jazmín pravý/arabský, lístky fialky, konvalinka
Základ: ambroxan, santalové drevo, kašmírové drevo, šupka broskyne

Vzhľad flakónu 
Osobne sa mi tento flakón zdá dosť podarený. Milujem tú kombináciu bielej a zlatej, rovnako aj hranaté línie. A to nielen na samotnom flakóne, ale aj na vrchnáčiku i pliešku s názvom. Na ňom figuruje klasický Oscar de la Renta podpis a ten skvele korešponduje s romantickou kvetinovou plastikou dookola. Toto je pre mňa určite jeden z tých krajších flakónov, ktoré mám doma. 

oscar de la renta bella blanca parfumovana voda
Vôňa 
Vôňa je zreteľne kvetinová. Ja v nej najviac cítim práve jazmín a ružu, ale to možno preto, že môj nos je na tieto zložky vôní vysadený, hoci skôr v tom negatívnom slova zmysle. Skrátka mi nevôňajú a k mojej ženskosti nepasujú. Ak to však vy máte opačne, táto kvetinová vôňa vás určite môže zaujať. Pripadá mi veľmi elegantná a sofistikovaná, vhodná do práce na bežné nosenie hlavne počas jarných dní. Zaujímavé je, že mi veľmi pripomína inú vôňu, ktorá mala v názve tiež slovíčko Blanca. Asi ide o špecifické zložky (možno práve biela ruža a jazmín), ktoré v tvorcoch iniciujú použitie tohto mena, ale ktovie. :)

Výdrž
Čo sa týka výdrže, netreba zabúdať, že ide o parfumovanú vodu. Tým pádom je celkom žiaduce sa počas dňa opätovne prestriekať, lebo vôňa zaručene vydrží len zodve-tri hodiny. Je možné, že vaše okolie ju do istej miery bude cítiť aj dlhšie, ale vy pravdepodobne nie (tento jav ma inak vždy fascinoval :D). 

Zhrnutie
Povedala by som, že toto je skutočný prototyp kvetinovej vône. Ak je to vša parketa, určite vôňu skúste. Mne príde príjemná, ale nie som to tak celkom ja, takže ďalší flakónik by som si už asi nekúpila. S vôňami je to celá alchýmia, lebo je podľa mňa dosť dôležité trafiť tú správnu, aby podtrhla vašu povahu a vyžarovanie. 

Používate kvetinové vône? Obdarúvali ste sa s niekým na Valentína parfémom? Či skôr čokoládou alebo nebodaj bola nejaká erotika? ;) Ja úprimne ani neviem, že nejaký Valentín bol, lebo som ho strávila celý v práci, takže chápem tých z vás, čo to máte podobne. :D

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. Parfém vypadá krásně. Já mám ráda květinové a ovocné vůně, ale vadí mi, pokud je hodně cítit růže. Kdybych tuto vůni dostala jako dárek, tak bych ji určitě využila, ale sama bych si ji nejspíš nekoupila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ešte som o tejto vôni nikdy nepočula ale vyzerá krásne :) Veľmi pekný flakón, avšak ruže mám rada iba v jednej veľmi špecifickej vôni, na ktorú málokedy natrafím pri parfémoch.

    2022 — Life Updates — Po mesiaci a pol chaosu barsvee

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento parfém som ešte bohužiaľ nevyskúšala, ale podľa popisu by sa mi s najväčšou pravdepodobnosťou páčil. Nedávno som bola na wellness víkendu, a tam boli lôžkoviny navoňané vôňou santalového dreva, ktoré ma veľmi upokojuje. Pokiaľ je v spálni príjemná vôňa hneď sa mi lepšie spí a relaxuje, čo je na mňa poznať ráno, keď vstanem.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky