March favourites

Po menšej favourites pauzičke tu pre vás dnes mám článok s novými tipmi na zaujímavé kozmetické prípravky. Ako u mňa býva zvykom, pôjde o samé praktické záležitosti. Verím, že nie každý dokáže byť nadšený napríklad zo šampónu na vlasy, ale mňa skutočne teší, keď mi práve tie obyčajné produkty bežnej spotreby sadnú, lebo inak nemám veľmi čas ani kapacitu vymýšľať nejaké mega fancy nákupy, pričom ich ani nepotrebujem. Praktická študentka, čo vám poviem. Bez zbytočných rečí vám teda ukážem, akú podarenú kozmetiku som v posledných týždňoch objavila. 😊

pletovy krem nivea hydra skin effect
Tento krém som pôvodne dostala od maminy, ktorá mi ho posunula s tým, že dá prednosť svojim overeným značkám a produktom. Pri prvom použití som bola mierne opatrná, lebo Nivea pleťový krém som nikdy predtým nemala, tým pádom som netušila, čo od neho očakávať.  Hydra Skin Effect ma však očaril. 

Po otvorení vás čaká krásna, jemná svieža vôňa, čo nesedí každému, ale ja to mám veľmi rada. Krém je modrej farby, na prvý pohľad pôsobí klasicky ,,krémovo", ale po aplikácii na pleť si všimnete jeho gélovú textúru. Je ľahučký, dobre sa s ním pracuje, rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva na tvári žiadny nepríjemný film. V rôznych recenziách som sa dočítala, že pod make-upom sa môže trochu žmolkovať - to posúdiť neviem, make-up som na sebe mala naposledy pred coronou. 😁 Raz-dvakrát sa mi stalo, že som malé žmolky zaznamenala, ale to skrátka len z toho dôvodu, že som si krému naniesla viac, ako som mala. Stačí vám ozaj malé množstvo. Pleť je veľmi dlho zmatnená: u mňa sa jednoznačne radí k tým najlepším zmatňovačom, aké som kedy skúšala. Nie je však všemocný a k večeru sa aj tak vždy lesknem v T zóne. Overall som však veľmi spokojná a určite by som si ho kúpila znovu. 

balzam na pery carmex
Ona nosí červený rúž, ja nosím balzamy na pery. 😁 Posledné týždne mám kvôli veternému počasiu a zime problém s popraskanými a boľavými perami. Určite nepomáha ani to, že si ich zo stresu často hryziem. Zvyčajne mi stačia obyčajné drogérkovské balzamy, ktoré som aj používala, ale teraz skrátka prišlo obdobie, kedy neboli až také dostačujúce. Siahla som po Carmexe, pričom to bolo naše poprvé. Všetci o ňom už roky rozprávali, tak som si povedala, že dám mu šancu. 

Dlho som sa nevedela rozhodnúť, či som s ním spokojná alebo nie. Chcela som balzam, ktorý by som si na pery naniesla pred spaním a ráno by boli krásne zregenerované. Do istej miery to Carmex zariadil, ale skôr som si všimla, že je to balzam, ktorý vaše pery chráni vonku - na silnom vetre, vo veľkých mrazoch, vo vysokých horúčavách (ako jeden z mála obsahuje SPF, čo je super). Je totiž tak hutný, že na ústach vytvorí pevnú ochrannú vrstvu, cez ktorú na vás len ťažko zaútočí nejaké počasie. V tomto smere je naozaj asi najlepší, aký som kedy skúšala. Na zimu si zrejme Carmex budem kupovať pravidelne. Čo sa však týka hydratácie a regenerácie, stále u mňa vyhráva moja obľúbená balzamová značka Burt's Bees. 

šampón a kondicionér Herbal Essences
Od značky Herbal Essences bola toto moja prvá dvojica vlasovej starostlivosti. Predtým som s brandom nemala žiadnu skúsenosť, ale vidím to tak, že v budúcnosti tých skúseností húfne pribudne. Vďaka tomuto duu som totiž mala tak hebké a vyhladené vlasy ako snáď nikdy predtým. Boli žiarivé, priam až jagavé. Mala som z nich pocit, akoby boli priam detské. Šampón pri umývaní adekvátne penil, čo mi vyhovuje. Kondicionér sa aplikoval bezproblémovo, nebol príliš tuhý, ani príliš tekutý. Jediné mínus je u mňa zrejme vo vôni daných produktov, ale je to subjektívne a čo nevonia mne, môže voňať vám. :) 

Aké produkty ste si v poslednom čase obľúbili vy?

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. carmex byl jednou dobu moc dobrým kamarádem a pak nevím co se stalo, mi přestal sedět. ale jak říkáš to SPF je na něm to nejlepší :)


    ABOUT MAI LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten krém od Nivei plánuji také vyzkoušet. Jen dopotřebuji můj aktuální od Dermacolu a hodím si ho do košíku. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky