Random 63

Vysvetlite mi, prosím vás, ako je možné, že už je marec? Mentálne som stále v prvej polke januára. 😄Prisahám, že čím som staršia, tým dni letia rýchlejšie. Najmä, keď ste v jednom kolotoči: škola-práca-diplomovka-nekonečné cesty vlakom a znova od začiatku. Kto to má podobne? Viem, že poštátnicové obdobie bude kvôli hľadaniu serióznej práce a vstupovaniu do reálneho sveta ťažké, ale i tak sa naň pomerne teším, lebo z mojich kolotočárských dní budú konečne vyškrtnuté niektoré extrémne time-consuming položky. Konečne napríklad zistím, čo je to víkend a ako sa používa! (Dúfajme.) Anyway. V dnešnom oddychovom článku len také fotočriepky posledných dní. 

Tak presne takéto slnečné relaxačné popoludnia by som mala najradšej. Pevne verím, že o pár mesiacov prídu na dennej báze!

Po takmer roku (vážne si nespomínam, že by som sa v priebehu minulého roka strihala neskôr než na jar) som vzala do ruky nožnice. Svoje dlhé vlasy som milovala nadovšetko, ale museli ísť, už to bolo vážne kritické. Dôsledne teraz pracujem na opätovnom dopestovaní dlhých, ale kým sa tam dostanem, musím povedať, že sa mi kratší účes celkom páči, je to osvieženie. Plus v tom self-strihaní naozaj chytám prax.

Odkedy sme s frajerom v Bratislave, naše soboty vyzerajú asi takto. Trhy a hlavne burza kníh a platní v Starej tržnici je náš obľúbený začiatok víkendu. Musím sa však priznať, že si tam so sebou radšej nenosím hotovosť, kým mám doma hory neprečítaných kníh, lebo by sa tie hory veľmi rýchlo zmenili na naprieč-celo-svetadielové pohoria. 

MDŽ som strávila v práci, kde ma úplne rozcítilo, akí boli k sebe ľudia milí a pozorní. Priala by som si, aby to bol každodenný štandard. nielen sviatková výnimka. Dostalo ma, že som dostala kvety a dokonca čokoládu - vedenie sa pochlapilo. Okrem týchto tulipánov, ktoré mi darovali v práci, som si malú kytičku kúpila aj sama pre seba. Podľa mňa je v tom niečo krásne, obdarovať takto sám seba. 😊

Spoznávanie Bratislavy a jej zákutí pokračuje. Nedávno na Devíne, kde sme s A. boli ešte ako základoškoláci. Celý čas som si hovorila, že keby len bola každá pamiatka na Slovensku v takej starostlivosti, ako práve Devín...

Jeden z nás bude určite horúci kandidát na najlepšiu knihu prečítanú tento rok. Určite vám o nej poviem viac v súhrnnom článku na konci mesiaca, ale ooo bože. Geniálne napísané!

Keď večer odchádzaš z prednášky a už nie je čiernočierna tma.

V rámci čítania vám odporúčam ešte aj Amerikánu, hoci ju nemám dočítanú. Na druhej strane to niekedy cítite od prvej kapitoly - že je kniha, ktorú práve držíte v rukách, výnimočná. Čítali ste ju niekto?

S.

Komentáre

  1. Moc hezké fotky a shrnutí, ty tulipánky jsou nádherné - už si také musím nějaké první pořídit a přivolat jarní náladu. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky nechápu jak to, že ze tu je březen a půlka března opět pryč...
    Moc krásné fotky, těším se, až konečně bude jako a kvítí venku, tulipány jsou skvělým znamením, že brzo ! :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Január mi šiel akosi pomaly, ale odvtedy čas akosi uteká 😅 Krátke vlasy ti veľmi pristanú; ja som si tiež predvčerom odstrihla sama doma asi 15 centimetrov, a dnes som to už oľutovala, lebo mi došlo, že sa o mesiac chcem fotiť na nový občiansky, kde som chcela dlhé vlasy, tak ma trochu zamrzelo, že som dovtedy nepočkala, ale tak čo už, vlasy z koša nevyberiem a neprilepím si ich 😂

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMMYDLÁ OD MYLO — NAJVOŇAVEJŠIE, NAJKRAJŠIE A NAJOBĽÚBENEJŠIE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky