Apríloví obľúbenci

Opäť sa vám prihováram s novým kozmetickým článkom, v ktorom by som vám rada ukázala tri zaujímavé produkty. Pre mnohých z vás asi už budú dobre známe, ale ja som sa s nimi skamarátila až teraz. A som ozaj nadšená. V rámci ich opätovného nakupovania vidím obrovský potenciál. Predstavím vám totiž fajn produkty bežnej spotreby: eco-friendly vlasovú starostlivosť, príjemný antiperspirant a voňavý sprcháč. 

tuhy sampon garnier
Najväčším kozmetickým prekvapením za poslednú dobu sa pre mňa stal tento tuhý šampón Honey & Beeswax od Garnier. Mala som ho doma už nejaký ten čas, ale priznám sa, nechcelo sa mi veľmi pustiť do jeho testovania. Najväčšie obavy som mala z aplikácie, ktorá sa však ukázala ako bezproblémová. Šampón bohato pení a je koncentrovaný presne tak, ako ktorýkoľvek klasický tekutý produkt. Tak isto sa správa aj vo vlasoch. Po umývaní sú vlasy neopísateľne jemné a pokožka hlavy dokonalo čistá. Zaujímavé je, že tento druh Garnier šampónu v tekutej verzii mi nepripadá až tak (výsledkom) kvalitný ako práve tuhá verzia. Hlavne čo sa týka vizuálnej kvality vlasov - zdali sa mi jednak ako slama, jednak veľmi flat. Zaznamenala som tiež, že s týmto tuhým šampónom mi vlasy vydržia dlhšie bez mastenia, čo bolo pre mňa nesmierne zaujímavé zistenie. Neviem, čím to je, ale ak to náhodou viete vy, rada si to nechám vysvetliť. 😁 Okrem týchto výhod je ďalšou z nich, samozrejme, ekologický aspekt. Žiadne zbytočné plasty - I'm all in. Vážne super vec! Jediné, čo by som produktu vytkla, je náročné skladovanie - určite si zaobstarajte nejakú misku či inú podložku (alebo aspoň kúsok poriadne suchého miestečka v kúpeľni). Každopádne budem po tomto pozitívnom zážitku venovať väčšiu pozornosť kozmetike v papierových obaloch a ak s obavami váhate, ako som doteraz váhala ja - nemusíte!

sprchovy gel dermacol
Všetci milovníci sladko voňajúcich sprchových gélov nech teraz spozornejú. Tento gél od Dermacolu s vôňou horkej čokolády s pomarančovou kôrou je naozaj skvelá voľba. Vonia krásne! Avšak hrozí reálne nebezpečenstvo, že budete mať okamžite po sprchovaní chuť na niečo sladké. 😁 Gél pení tak priemerne, ale na pokožke je skutočne príjemný. Konzistenčne je hutnejší, ale pracuje sa s ním dobre (hoci nie dokonale). Ak hľadáte príjemný variant za menšie peniaze, tento Dermacol sprcháč odporúčam (čo, bohužiaľ, nemôžem povedať o všetkých géloch tejto značky - celkovo s ňou mám taký love-hate vzťah).

antiperspirant Fa
Ďalším novým objavom je tento antiperspirant s vôňou zeleného čaju Fa. Nebudem klamať, kúpila som si ho na základe toho, že v drogérii zostávali posledné tri kusy. To je pre mňa vždy celkom veľavravné znamenie, že daný produkt je fajn. A veru zostala som spokojná. Sprej ľahučko vonia - cítim tam takú jemnú púdrovosť, zároveň však sviežosť zeleného čaju. Skutočne zaujímavá kombinácia. Zdá sa aj celkom účinný. Som zvedavá, ako sa bude správať v lete, vo veľkých horúčavách, nateraz však bohato stačí. S normálnym potením počas bežných denných činností si poradí skvelo. Dokonca aj vôňu pomerne dlho cítiť. 

Skúšali ste túto kozmetiku? 

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. K tuhým šamponům jsem trochu skeptická, ale věřím, že mohou být super. Třeba vyzkouším a změním názor. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ver mi, tiež som bola skeptická presne ako ty. Ale dala som tomu raz šancu a vážne som zostala milo prekvapená. :) Aj keď je pravda, že určite nie každý tuhý šampón sadne každému.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky