Random 64

Ešte, že si aspoň sem-tam pomocou fotiek dokumentujem svoje dni. Vďaka nim si totiž pripomínam, že môj mesiac nebol celý len o písaní diplomovky a chodení do práce. 😁 Pretože presne tak sa mi tohtoročný apríl javil. Som trochu smutná z toho, že si vôbec nestíham užívať jar, ale s tým som vlastne v poslednom semestri na výške rátala. Ale aj napriek povinnostiam bol uplynulý mesiac príjemný. Veľká noc s našimi. Výlety do Viedne. Návšteva psieho útulku. Čítanie vo voľných chvíľach. Maličkosti, ktoré skrátka v živote treba.

Tak sa mi zdá, že tohtoročnú jar som si skrz písanie diplomovky, školu a prácu ani nestihla uvedomiť. Nieto ešte užiť. 

Zoznam neprečítaných kníh stále rastie a ja si už veľmi prajem, aby bolo po štátniciach... 😁

Jarné potulky Viedňou... 

Na jarných trhoch tohtoročnej (ne)Flóry v Inchebe som si zaobstarala Jonatána. Jonatán zrovna krásne kvitol. Teraz už kvety nemá, ale aj bez nich je nesmierne rozkošný.

Jeden z milióna ďalších momentov, kedy som si povedala, že proste potrebujem mať psa.

Jarné Brno je moje obľúbené Brno. 

Takýchto chvíľ teraz býva čoraz menej. O to viac si ich vážim. A o to viac už si prosím mať po škole. 

Absynt zbierka sa rozrastá. K týmto najnovšie pribudli dva nové tituly. Tipnete si ktoré?

S.

Komentáre

  1. Mně se hrozně moc líbí tenhle styl obálek od vydavatelství Absynt, myslím, že jsem je dokonce viděla poprvé tady a hned mě zaujaly. Nic jsem zatím nečetla, ale docela mě zaujaly knihy "Život na míru" a "Impérium". :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Absolútne súhlasím, tiež sa mi ten dizajn páči. :) Určite si nejakú absyntovku prečítaj. Na Život na míru sa presne chystám aj ja.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky