Kam na kávu v Brne

Priznám sa vám, že sa už dlho odhodlávam napísať tento článok. Snáď odkedy žijem v Brne to mám na mysli a až po 9 mesiacoch sa to stáva realitou. :D Každopádne som tak trochu čakala na to, kým sa otvoria letné terasky kaviarní a kým budem mať konečne po skúškach druhého semestra, aby som všetko poriadne zdokumentovala a popísala. A skoro neverím, že ten deň nastal. :D S veľkou vervou sa teda púšťam do dobiehania príjemných aktivít, medzi ktoré bezpochyby patrí blogovanie. A tiež pitie kávy/ čaju/ čohokoľvek, pri čom dokážete vypnúť a zrelaxovať telo i dušu. Práve z tohto dôvodu prosím o pozornosť všetkých Brňákov/ tých, ktorí sa do Brna chystajú! Dnes vám totiž poviem o 3 skvelých miestach, kam sa oplatí ísť si v Brne oddýchnuť pri šálke dobrej kávy. ;)

 Marináda Store, Jiráskova 15 (2 uličky od Filozofickej fakulty MUNI)
Marináda je veľmi milá malá kaviarnička/ bistro, kde si môžete nakúpiť potraviny a zároveň ich aj ochutnať. V ponuke majú každý deň čerstvé chlebíky, šunky, salámy, syry, pečivo, koláče či vína. Z týchto surovín ponúkajú aj vynikajúce raňajky či obedy - pre zaujímavosť si pokojne kliknite na ich Facebook alebo Instagram a budete slintať. :D Vážne! Ale aj kávičku robia bombovú, limonádky tiež. Navyše to u nich vyzerá najviac cozy na svete! V zadnej miestnosti je prítmie a kopec svetielok, sviečok, príjemného sedenia a vonku sa v teplých mesiacoch dá sedieť tiež, takže môžete pozorovať život na ulici. :)
Cenová kategória: ++
Čím ma Marináda položila do kolien: Pri použití ich WC budete maximálne dojatí - pre dámy je tam totiž škatuľa s vložkami a tampónmi, takže sa môžete ponúknuť, ak potrebujete. Toľká milota je ozaj veľmi príjemná v dnešnej dobe. :) Navyše je kaviareň pet friendly!
Podnebí, Údolní 5 (pod Špilberkom)
 Podnebí je rozkošná kaviareň, o ktorej mi hovoril frajer, že tam podávajú brutálne palacinky. Keď ma tam konečne zobral, musela som len súhlasiť. Menu a nápojový lístok majú skutočne bohaté a ponúkajú aj raňajky, čo je veľké plus. Palacinky (sladké aj slané) sú fakt chutné a aj ostatné jedlá, čo som videla, že si objednávali ostatní hostia, vyzerali skvostne. Opäť raz káva skvelá a letné limonády tiež, nakoľko sú podávané s čerstvým ovocíčkom.
Cenová kategória: ++
Čím ma Podnebí položilo do kolien: Ku kaviarni patrí aj táto DOKONALÁ teraska priamo pod hradom, ktorá je síce skoro stále komplet plná, ale vôbec sa nečudujem. :D V lete poskytne príjemný tieň a zároveň je to tam veľmi útulné (vidíte tie svetielka?!). Som veľmi zvedavá, aké to tam bude na jeseň, pretože som videla akési fotky na Insta a už sa teším, pretože to tam istotne bude #AutumnInstaFeedGoals! :D
De Fleurs, Jezuitská 17/15 (pri Krajskom súde a Kostole Nanebovzatia Panny Márie)
Posledný pán na holenie dnešného článku je kaviarnička, okolo ktorej som šla hore-dole nespočetne veľakrát, kým som do nej konečne strčila nos. Vybrala som sa tam v jednu peknú sobotu poobede, kedy tam ani nebolo veľa ľudí a pekne v súkromí na hornom poschodí som si pri výbornom kapučíne a medovej torte robila úlohy do školy. :) Aj tu je to veľmi príjemné a útulné, navyše majú vždy úžasný výber koláčov a tortičiek, takže si ani nebudete vedieť vybrať. :D
Cenová kategória: ++
Čím ma De Fleurs položilo do kolien: Prízemie kaviarne je spojené s kvetinárstvom (áno, dobre čítate), takže to tam neustále prenádherne vonia. Plus je to veľmi esteticky príjemné na pohľad a v teplých mesiacoch môžete dokonca sedieť vonku pred kaviarňou v obklopení kytíc a kadejakých rastlín. :)

Tak čo, zaujalo vás nejaké miesto? Poznáte ich? Boli ste tam? Čím oslovili vaše obľúbené kaviarne vás? ;)

S.

Komentáre

  1. nepoznám ani jedno miesto asi preto, že som ešte nebola v Brne :/ krásne miesta, mňa vždy zaujme kaviareň tým, že je útulná a niečim výnimočná ako ostatné <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do Brna se chystám za kamarádkou, tak tohle možná využiju! :)

    JannieBel

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam! Tie palacinky vyzerajú a určite chutia úžasne. :D Snáď sa do Brna raz dostanem a pozriem si to tam. ;)

    Ann´s Life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nejvíce mě zaujala kavárna Podnebí! :) Těším se na podzimní fotky! :D Podzim miluju právě kvůli těm barvám, takže šup sem s nimi, až to bude :D Jinak se mi líbí i koncept poslední kavárny, že je propojená s květinářstvím :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Škoda, že nějak tak nehrozí, že bych se vydala do Brna, ty podniky vypadají super :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Škoda že teda do Brna nejezdím ale vypadá to moc super krásné fotky :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V prvních dvou kavárnách jsem byla, především Podnebí je už skoro jako druhý domov. :) Třetí kavárnu musím rozhodně navštívit, protože to zní úžasné. :)
    Kout světa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V Brně jsem nikdy nebyla, ale vzhledem k tomu, že se tam o prázninách KONEČNĚ chystám, tenhle článek je super! Ukládám si ho do oblíbených a v červenci ho určitě využiju! Děkuju moc :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som veľmi rada, dúfam, že niektoré z týchto miest navštíviš. ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky