Balzamy na pery do chladného počasia

Každý z nás určite z času na čas pozná ten nepríjemný pocit vysušených pier, ktorý sa umocňuje práve v tomto období. Chladné počasie, ostrý vietor, dažďosneh a mrazy. Do toho (ak ste beznádejný prípad ako ja) vás to zvádza sem-tam si pery obliznúť či nebodaj hrýzť. A pohroma je na svete. Úprimne povedané, bez balzamov na pery by som zimu neprežila, lebo popraskané cestičky na nich nie sú veru žiadna sláva. A tak nastupuje siahodlhé hľadanie tej správnej kozmetiky, ktorá by vám sedela a odvrátila nepríjemné pálenie. Ja sa vám v tomto dnes pokúsim pomôcť, pretože by som vám rada predstavila moje obľúbené a časom overené balzamy, nakoľko po iných už siahať nebudem. 

balzamy na pery burt's bees
O značke
Ako prezrádza úvodná fotka, hovorím o balzamoch na pery značky Burt's Bees. Je to americká značka, za ktorou od 80. rokov stoja partneri Burt a Roxanne pôvodne žijúci vo veľkomestách. Rýchly a hlučný život však nebol nič pre nich, preto sa napokon usadili v mainskej prírode, začali sa venovať včelárstvu a vyrábať včelie produkty. Stali sa tak úspešnými, že si dnes značku nájdete už aj u nás. 

Značka si zakladá na produktoch prírodného pôvodu. Balenia ich kozmetiky sú plastové, ale ako uvádzajú na svojej stránke, v priemere na obaly používajú 52% recyklovaného plastu. Taktiež sa snažia o to, aby ich obaly boli recyklovateľné a neobsahovali zbytočné komponenty. 

Kompletné zloženie balzamov
HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, CERA ALBA (WHITE BEESWAX) EXTRACT, AROMA, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, MANGIFERA INDICA (MANGO) SEED BUTTER, LANOLIN, AMMONIUM GLYCYRRHIZINATE, TOCOPHEROL, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, CANOLA OIL, LIMONENE, LINALOOL, NATURAL FRAGRANCE

balzam na pery burt's bees
Moja skúsenosť
S danou značkou mám zatiaľ skúsenosť len v rámci balzamov na pery, ale tá je doposiaľ tak pozitívna, že by som veľmi rada vyskúšala aj čosi iné, napríklad krémy na ruky či pleťovú kozmetiku. Najprv som skúšala balzam s mangovým maslom, ktorý krásne voňal. Na perách je neskutočne príjemný, poddajný, ľahko sa rozotiera. Nemáte vôbec pocit zlepených či príliš mastných úst. Pery krásne hydratuje a zachraňuje ich popraskanie. Niekoľkokrát sa mi stalo, že som si balzam naniesla na pery pred spánkom, aby sa v noci zregenerovali, a ráno som skutočne nemala žiaden problém. Určite za to vďačím práve včeliemu vosku, ktorý je odteraz mojou go-to ingredienciou pri balzamoch na pery. Naozaj dokáže zázraky, a to ani nehovorím o tom skvelom pocite úľavy, keď si tento balzam nanesiete na pery. 

Na základe pozitívnej skúsenosti som si dokúpila aj prevedenie s medom, ktoré má tiež veľmi príjemnú chuť i vôňu. Taktiež krásne hydratuje, na mojej strane spokojnosť. Balzamy Burt's Bees síce neobsahujú SPF, ale veľkou pomocou sú i v lete, kedy pekne vyživujú pery namáhané silným slnkom a teplotami. Skutočne som ešte neskúšala iný balzam, ktorý by mi sedel tak, ako práve táto značka a s kľudným svedomím vám ju môžem odporučiť ako skvelý produkt v pomere cena a kvalita. :)

Tip na záver 
Ja tieto balzamy nakupujem cez Notino, a práve na tomto mieste by som vám rada dala tip. Na e-shope veľmi často prebiehajú rôzne akcie. Určite preto stojí za to sledovať aj zľavové kódy Notino, aby ste si po prípade mohli uloviť aj tieto balzamy v super zľave. :)

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S. 

Komentáre

  1. Tieto balzamy som nikdy neskúšala, ale počula som o nich veľa dobrého.
    Momentálne mám doma dva carmexy a tie mám moc rada, ale keď ich vypoužívam, tak by som rada skúsila tieto. Moc sa mi páči ten príbeh za ich značkou.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1st Citizen's Promaster Titanium T-Shirt - TiNanium-Art
    1st Citizen's titanium teeth dog Promaster Titanium T-Shirt - TiNanium-Art. Buy does titanium set off metal detectors online. Free Shipping titanium alloy nier replicant available at smith titanium 1st Citizen's. Buy 1st Citizen's. babyliss pro nano titanium hair dryer

    OdpovedaťOdstrániť
  3. l347i2efsep174 replica bags s907k6sjkqq975

    OdpovedaťOdstrániť
  4. href="https://istanbulolala.biz/">https://istanbulolala.biz/
    UEUJİ

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky