Novinky Zendium + veľká súťaž

Naozaj veľmi ma baví spolupracovať so značkami, ktoré ponúkajú produkty praktické pre každodenný život. Čosi, po čom siahame dennodenne a bez čoho sa skrátka nedokážeme zaobísť. Je mi jasné, že kopec blogerov, youtuberov a influencerov to má práve naopak. :D Že prahnú po nejakých fancy vychytávkach, ktoré len tak ľahko nedostať a ktoré sú poprášené puncom exkluzivity. To je síce všetko pekné, no osobne by ma to nepotešilo ani zďaleka tak veľmi, ako tento mega balík, ktorý mi veľkoryso poslalo Zendium. Keď som ho doma otvorila, skoro ma vyvalilo, koľko skvelých noviniek budem môcť vyskúšať! :)

  Zendium najnovšie prišlo s radou starostlivosti o chrup, ktorá je vďaka obsahu prirodzených enzýmov a proteínov šetrnejšia k ústnej dutine. Zubné pasty neobsahujú triclosan, parabény ani SLS peniace zložky - namiesto toho majú jemnejšie peniace zloženie ideálne pre každého. Vyberú si ľudia s citlivými ústami (kam sa radím aj ja sama), decká a aj budúce mamičky. Naozaj veľmi lákavá predstava, čo poviete? ;)

Toľkoto radosti mi prišlo v balíčku... Ale nebojte sa, nie je to všetko len pre mňa. ;) Len pokračujte v čítaní!
  Ako prvú sme doma začali skúšať zubnú pastu Zendium Fresh. Hneď na úvod musím povedať, že osobne sa mi veľmi-preveľmi páči už samotný dizajn. Minimalistická biela a svieža zelená (a ďalšie farby) je v mojich očiach neopísateľne príjemná kombinácia. :) Oceňujem aj uzatváranie, pretože na rozdiel od mnohých iných zubných pást, ktorým treba vrchnák ,,zašróbovať" (a pri tomto procese sa ešte tak miliónkrát vyšmykne z mokrej ruky... #truestory :D), tento len jemne klikne a je hotovo. Samotná pasta je bielej farby a veľmi jemnej, no sviežej vône. Pri styku so zubnou sklovinou je veľmi poddajná, rýchlo sa zmení na jemnú penu, neštípe a krásne osvieži dych. Za mňa palce nahor. :)

  Spolu s touto pastou na zuby som začala testovať aj zubnú kefku Clinic Soft. Vo svojom živote som už vyskúšala kefky s tvrdými, stredne tvrdými, mäkkými aj extra mäkkými vláknami a zakaždým sa utvrdím v tom, že mäkké mi vyhovujú najviac. Taká je aj táto od Zendium. Je naozaj fajn - dobre sedí v ruke aj na zuboch a to aj napriek tomu, že ste boli predtým roky zvyknutí na úplne iný typ kefky. Povedala by som, že táto zmena bola až neobyčajne príjemná, pretože zvyčajne pri prechode z kefky na kefku mi dosť dlho trvá, kým si na tú novú zvyknem. A teraz úplne v pohodke. Hlavne s ňou mám pocit, že dosiahnem pri čistení ďalej, ako so svojou starou. Priznám sa, že z celého balíka bola pre mňa kefka asi najväčší otáznik, ale skutočne sa mi zapáčila. :) 
  Okrem kefky a pasty Fresh som začala používať aj ústnu vodu Zendium. Priznám sa, že som nikdy nebola ten trpezlivý typ, ktorý by si polhodinu poctivo čistil zuby a medzizubný priestor a používal pri tom aj ústnu vodu. No keď, tak som zatiaľ skúšala len Listerine a z neho ma vždy príšerne štípali ústa (aj z tej jemnejšej verzie bez alkoholu), preto som si ich ešte opätovne vyplachovala vodou. Viem, že to sa neodporúča, ale nemohla som si pomôcť (navyše mi v ústach zostala nepríjemná pachuť). Po takýchto skúsenostiach som sa celkom obávala, čo mi prinesie táto ústna voda, ale opäť raz som ostala prekvapená. Milo. :) Zendium ústna voda je skutočne jemnulinká - ústa ma s ňou neštípali ani na začiatku, ani na konci vyplachovania. Má veľmi zaujímavú príchuť, ktorú nedokážem k ničomu prirovnať, ale určite sadne každému. Pachuť po vyplachovaní z ústach nezostáva, takže za mňa je toto osobne najväčšia výhra. Plus mám po takomto čistení zubov skutočne čistý pocit v ústach. :)
 l
  Z balíčka, čo mi prišiel, som začala skúšať aj zubnú pastu Zendium Gentle Whitening. Z nejakého dôvodu mám pocit, že je ešte oveľa jemnejšia, ako vyššie spomínaná Fresh (hoci aj tá je jedna z najjemnejších, čo som kedy skúšala). Taktiež je bielej farby a v ústach sa okamžite rozplynie. Čo sa týka bieliaceho účinku, malá zmena tam určite nastala. No je nutné podotknúť, že je to zubná pasta, nie zázrak. :D Tak to majte na pamäti.
 d
  S touto radou som veľmi spokojná a odporúčam naozaj každému, kto má citlivú ústnu dutinu. Za mňa sú najväčšími favoritmi ústna voda a kefka, takže sa v súťaži nižšie máte na čo tešiť! :)
  A teraz prejdime k časti, ktorá bude pre vás čitateľov jednoznačne najatraktívnejšia. ;) Zendium mi štedro darovalo po dva kusy z každého produktu, aby som jeden balíček mohla zaslať jednému z vás! Súčasťou balíčka teda bude Zendium ústna voda, zubná kefka Clinic Soft, zubné pasty Fresh, Gentle Whitening, Complete Protection a BioGum. 

  A čo môžete urobiť pre to, aby ste balíček získali práve vy?
  •  Začnite sledovať môj blog Beautiful savage + napíšte, pod akým menom ho sledujete,
  •  do komentára napíšte svoj e-mail, kde vás v prípade výhry budem kontaktovať,
  •  nakoľko bude giveaway prebiehať aj na Instagrame, môžete ma sledovať aj tam a zvýšiť tak svoju šancu na výhru (nepovinné, no veľmi ma to poteší ;)),
  •  a poslednou podmienkou je, aby ste mi napísali, čo/ kto/ kedy/ prečo/ ako vám vyvolal najväčší, najúprimnejší a najkrajší úsmev na tvári. :) Už sa teším na vaše odpovede, pretože najmilší komentár vyhráva! 
  Giveaway bude trvať do 25.6.2018. Všetkým vám držím palce! :)

S.

Komentáre

  1. Já si zrovna nové pasty koupila, takže přenechám výhru někomu jinému, ale jak píšeš, také mám ráda praktické spolupráce než ty exkluzivní :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle je určitě skvělá spolupráce. Já ústní vodu používám vždy a už si bez ní péči o zuby nedokážu představit. Zendium poznám, měla jsem tu zelenou a byla super. Taktéž výhru přenechám někomu jinému.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cez GFC sledujem ako Dany Čuks a na instagrame ako danycuksblog ^_^
    Na najkrajší moment na ktorý si spomínam a doteraz mi vykúzli úsmev na tvári keď na to pomyslím je, keď sme asi pred dvomi rokmi šli s kamarátom do školy na aute a na zastávke autobusu stálo kopu ľudí. Pamätám si, že v ten deň som bola dosť smutná - v tom čase som bola akurát po rozchode a proste klasika-depka. Každopádne, na tej zastávke stál aj chlapček, ktorý kýval prechádzajúcim autám ale nikto mu neodkýval. No ako sme prechádzali my, zakývali sme mu obaja a ešte aj zatrúbili. Chlapček sa tak veľmi potešil, že ma to neskutočne potešilo akou obyčajnou banalitou ste niekomu zlepšili deň. Doteraz na to myslím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sleduji jako Vintage ByGabra. E-mail gabinacek11@gmail.com.
    Úsměv mám od ucha k uchu často, i když mi do smíchu není, jinak bych se už asi zbláznila. Nejvíc se zasměju, když si volám s kamarádkou, která žije v Brightonu a vždy vymýšlíme nějaké srandy a jsme mistrině v trapasech:D Jo a taky mě umí rozesmát můj dvou letý syn, který, i když udělá bobek uprostřed nákupáku, tak mě dostane:DD.

    Pokud máš chuť, u mně na blogu právě běží soutěž s Dermacolem, tak se neváhej zúčastnit.

    Měj se krásně!
    papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/2018/06/opojne-vune-dalek-soutez-dermacol.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC : Petga Fektus horbendy@gmail.com
    Fu...ťažká otázka,že najväčší úsmev... :) Ja sa vytešujem aj z najmenších maličkostí,lebo na nich stojí deň/svet.Tak sa mi to potvrdilo časom,že je to najlepšia cesta...teda aspoň pre mňa :)
    Fajn súťaž,nechápem ten nízky počet súťažiacich.Ale tak na druhej strane, je tu aspoň väčšia šanca na výhru.Som optimista :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky