Recenzia značky Green Pharmacy

V dnešnom článku tu pre vás opäť raz mám recenziu kozmetiky. Tentokrát sa pozrieme na poľskú značku Green Pharmacy. Priznám sa, že som o nej do svojej objednávky nikdy nepočula a bola pre mňa jedným veľkým otáznikom. Na základe ultra pozitívnych recenzií na Notino som si hodila do košíka krém pre zmatnenie mastnej pleti a po ďalšom skúmaní ponuky som sa rozhodla pre čistiaci gél z rovnakej rady. Oba produkty mi dorazili už dávnejšie, a teda som aj mala dlhší čas na to, aby som ich poriadne otestovala. V pokračovaní článku sa k obidvom vyjadrím trochu obšírnejšie než tu v úvode, ale hneď teraz by som chcela nadhodiť, že jeden produkt sa okamžite stal mojím all-time-favourite a považujem ho za dokonalý pre mastnejšiu pleť. Ktorý to je? ;)

green pharmacy pletova kozmetika
green pharmacy cistiaci pletovy gel
Jemný čistiaci gél pre mastnú a zmiešanú pleť
  Ešte predtým, než som tento čistiaci gél vôbec začala používať na svojej pleti, sa mi preveľmi zapáčilo jeho balenie. Za skvelú cenu totiž dostanete až 270ml produktu, čo sa podľa mňa mega oplatí. Gél dávkujete pumpičkou, ktorá síce nie je z mojich obľúbených, ale účelu dobre poslúži. Po vypumpovaní zacítite príjemnú sviežu vôňu, ktorú som si okamžite obľúbila. Je ľahká a prírodná, proste lahodná. Na druhej strane si viem predstaviť, že tak nemusí pripadať každému. Čo sa týka samotného gélu, osobne mi trošku vadí tekutejšia konzistencia. Inak sa s ním ale pracuje dobre, na pleti skoro nepení (alebo len veľmi málo).  Je neskutočne jemný, no čo je dôležitejšie, myslím si, že pre mastnejšiu pleť skutočne ideálny. 
  Moje hodnotenie: 4,5/5

green pharmacy zmatnujuci pletovy krem
Zmatňujúci krém Green Pharmacy pre mastnú a zmiešanú pleť
  No a toto tu je ten môjho srdca šampión, ktorého som spomínala v úvode. Hoci čistiaci gél Green Pharmacy nie je tým najlepším, aký som kedy skúšala, o tomto zmatňujúcom kréme to platí presne naopak. Nikdy som totiž nemala nijaký krém, ktorý by mojej pleti sedel viac, ako tento. Vyhovuje mi snáď po každej stránke. Počnúc cenou, ktorá je za tak kvalitný produkt skutočne nízka. Vôňa je rovnaká ako pri géli, teda veľmi jemná a svieža. Konzistencia krému je parádna - je tak primerane hustý a na tvári sa krásne rozotiera. Netreba s ním vôbec bojovať a okamžite začína vsakovať. Na pleti nezanecháva vôbec mastný pocit, skôr sa mi zdá, že je pokožka ľahučká a skoro celý deň máte pocit práve umytej tváre. Najpodstatnejšie je, že krém skutočne splní svoj účel a pleť dlhodobo zmatní. So žiadnym iným takýmto produktom som nedosiahla tak uspokojivé výsledky. Odporučila by som ešte aj uhorkový od značky Ziaja alebo ženšenový od Bione Cosmetics, no musím dodať, že tie podľa mňa 100% nemali na túto lásku od Green Pharmacy. Ak teda hľadáte krém pre mastnejšiu pleť, určite skúste tento. ;)
  Moje hodnotenie: 5/5

Poznáte túto značku? Máte od nej niečo?

S.

Komentáre

  1. Znacku nepoznam, no paci sa mi kvietkovany obal. Skoda ale, ze si neuviedla zlozenie produktov. Zaujimali ma ucinne latky.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, to mi nenapadlo, lebo to zatiaľ nikto z čitateľov nenavrhol. :D

      Odstrániť
  2. Od značky jsem měla dřív micelárku a nebyla vůbec špatná :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku jsem ještě nezkoušela, ale vypadá moc hezky :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuhle značku vůbec nepoznám, ale líbí se mi ten pleťový krém. Je super, že opravdu pleť zmatní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten je fakt vynikajúci, najlepší, aký som kedy skúšala. :)

      Odstrániť
  5. Tahle značka se kolem mě pořád nenápadně točí a moc se mi líbí. Vím, že dělají nějaké peelingy a ty bych hrozně chtěla vyzkoušet. Ale teď mě zajímá, jestli ten čistící gel dokáže odstranit make-up, nevíš?

    Verča ze Ztracena v Praze I Co mi dělá radost?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odstraňovanie make-upu sa v popise produktu ani nenachádza, takže si skôr myslím, že je len na bežné čistenie. Ale rozhodnesi myslím, že by si od nich mala niečo skúsiť. ;)

      Odstrániť
  6. Značku nepoznám, ale vyzerá skvelo!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Značka vypadá hezky, ale vůbec ji neznám. Každopdáně ji omrknu, ale jiné produkty. Pleť mám spíše suchou. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Značku tedy vůbec neznám, ale líbí se mi recenze toho krému. Pro můj typ pleti to tedy není, ale určitě se podívám, jestli mají něco pro suchou pleť. Díky za tip!

    LANCOME HYDRA ZEN od V. z CZECHHONEY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten krém ma veľmi zaujal, keďže mám tiež mastnú pleť. Určite sa naňho ešte pozriem. Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky