Random 34

Prázdniny fakt hrozne rýchlo letia. Júl mi prešiel rýchlo najmä vďaka tomu, že som bola veľa v práci a domov som sa vracala až večer kompletne mŕtva. Nebolo veľa času na ničnerobenie, ale keď som aj mala voľno, fakt som nerobila nič. :D Nanajvýš som upratala našu izbu a kúpeľňu a celý deň si čítala alebo visela na Instagrame. A bola som s tým úplne v pohode, lebo v robote som 10 hodín na nohách a síce sa to nezdá, no dá to zabrať. Čo sa však augusta týka, som skôr doma a na výletoch ako v robote. Hoci som si v prvom rade chcela cez leto zarobiť, teraz vidím, že aj čas strávený s rodinou a priateľmi, na výletoch a pri vode je fajn a že by som bola asi dosť smutná, ak by som si ani trošku neužila leto. Zase raz sa dostávam k tomu, že v živote proste treba nájsť rovnováhu vo všetkom, čo robíte. A bude to fajn. :) Aké je vaše leto?

KONEČNE som sa dostala k čítaniu Neapolskej ságy od Eleny Ferrante. Máme ju doma tak od začiatku roku, no až teraz som sa s čítaním celkom pohla a mám na ňu čas. Jednotku už mám prečítanú a určite vám ju odporúčam, aj keď má autorka svojský štýl písania, ktorý nemusí sadnúť každému. V budúcnosti vám celú ságu určite zrecenzujem, keď ju prečítam. ;)
Keď som prišla v júli do Brna, aby som začala chodiť do roboty, prekvapilo ma, aké je prázdne. Nikde sa nenáhlili davy študentov, v električkách sa dalo sedieť a aj cez cestu sa dalo prejsť, lebo po nej chodilo málo áut. No koncom júla sa situácia začala meniť a opäť som spozorovala plné ulice - tento raz ich však zaplnili výletníci. Rodiny s deťmi, skupiny japonských turistov aj prázdninujúci výrastkovia. Úprimne sa mi stav na začiatku prázdnin páčil viac.
Chcete prirodzené vlny bez použitia akéhokoľvek produktu vlasovej starostlivosti alebo kulmy? Mám tu jeden šikovný life hack. Mne osobne sa vždy osvedčí, keď si čerstvo umyté vlasy zakrútim a pripnem na hlavu štipcom. S takýmto účesom potom trávim deň na slnku (čítanie, kúpanie, polihovanie...). Neviem, prečo to tak je, ale keď si vlasy po pár hodinách rozpustím, vyzerajú ako z časopisu. :D
Celý život som sa hanbila za to, že sa síce pokladám za skalného Harry Potter fanúšika, ale nemám žiadne tričko s čarodejníckym motívom. To sa mi podarilo nedávno zmeniť v House, kde mali práve tričká s rokfortskou potlačou, navyše v mojej milovanej burgundy farbe a za 200kč (=7€)! No nekúp to. Nesmierne sa z neho vytešujem.
Od značky Betty Barclay som veľkodušne dostala ich najnovšie letné novinky - vône Rose a Peach zo sady Pure Pastels. Z nej už mám citrónovú a mätovú verziu, ktoré sú moje obľúbené a v Brne ich používam každý deň. :) Ružová a broskyňová sa mi teda tiež úplne trafili do vkusu! Sú veľmi svieže, ale zároveň sladké a podľa mňa fakt ako stvorené na letné dobrodružstvá. Spočiatku som sa celkom obávala tej ružovej, lebo vôňu tejto kvetiny v kozmetike veľmi nemusím, ale bola som nakoniec milo prekvapená. Je o niečo jemnejšia, romantickejšia ako broskyňová, ale fakt pekná a lahodí aj môjmu náročnému nosu. :) 
V Berlíne sa nám podarilo do sýtosti nasať lushovskú atmošku, nakoľko zrovna v tom jednom nikto nebol a mohli sme si všetko v kľude obzrieť. Ja som, samozrejme, zastala pri bombách do kúpeľa a s tou najmilšou predavačkou na svete sme prebrali výhody a nevýhody každej jednej. :D Dve som si aj odniesla domov a uvidíte ich v budúcich článkoch. Každopádne, toto je pre mňa raj, akurát byť tak prachatá a nemusieť riešiť, na čo mám a na čo nie. :D
Asi som mierne úchylná, no západy slnka sú moja najobľúbenejšia časť dňa. Vtedy fotím ako divá, ale často sa len tak kochám farbami na oblohe. :)
Naši odcestovali koncom júla na dovolenku a ja som sa vrátila z Brna, aby som strážila dom. Polievala som záhradku, trávu, upratovala som, no hlavne som sa tešila na relax pri bazéne. Avšak moji milí, bola som doma 4 dni, ale z tých 4 dní asi 8x pršalo. A vždy naobed, kedy som sa mohla opaľovať! Bola som z toho celkom otrávená, no našťastie to párkrát vyriešila takáto krásna veľká dúha. :)
Jedného dňa mi na Insta pristála v DMs správa od Raspberry náramky a okamžite ma milo prekvapilo, ako autorka projektu ľúbi svoje hobby - výrobu náramkov. Dohodli sme sa na spolupráci a pre vás som dokonca vybavila giveaway o náramok podľa vlastného výberu, čo práve beží na Insta. Šup sa zapojiť a budete mať takúto nádheru robenú s láskou doma aj vy. :)
Na let do Berlína som si v Tigri kúpila cestovnú sadu priesvitných nádobiek na kozmetiku a bolo to to najlepšie, čo som mohla spraviť. Všetko sa mi tam krásne zmestilo a určite sa to za cenu 3,50€ oplatilo. Navyše boli uložené v neskutočne flexibilnej taštičke, takže ak aj máte kozmetiky viac, než je povolené, viete to tam nejako narvať a stále sa dá zavrieť. No úplná pecka. :)

S.

Komentáre

  1. Aj ja milujem západy slnka♥ a počasie bolo v júli naozaj nepredvídateľné. :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky a krásny článok, Lush milujem! :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Heh, taky jsem byla čichat Lush atmosféru v Berlíně :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mrzí mě, že Lush není v Brně, ale tak co se dá dělat.. a ty parfémy vypadají pěkně, musí krásně vonět :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj mňa, ale zase keby tu bol, moja peňaženka by plakala. :D

      Odstrániť
  5. Tyhle random články mám hrozně ráda :) S těmi vlasy to mám úplně stejně hele :D po rozpuštění jak z katalogu. Do Lushe nesmím chodit na kukačku, protože bych tam nejradši všechno vykoupila :D

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To Harry Potter tričko je boží! Taky jsem fanoušek a nemám ani jeden kousek musím si taky něco konečně pořídit :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Presne máš pravdu, ja som skoro celý júl strávila na praxi a teraz som šťastná keď proste nerobím nič, chodím na výlety a som s blízkymi aj napriek tomu, že peniažky z účtu miznú a nepribúdajú :D Na ďalší rok už budem zamestnaná a tieto posledné prázdniny som si chcela užiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fotečku z Brna poznávám :D jinak joo, bohužel na mě ten trik s vlasama nefunguje, moje vlasy po umytí vypadají jako lví hříva a můžu je rovnat nebo kroutit jak chci, ale je pravda, že docela dobře je krotí kokosový olej :) a máš pravdu, fakt to letí...

    lifebynikys.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je krásny výber! Ani neviem, čo sa mi páči viac ♥

    C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  10. 10 hodin na nohach si ani neviem predstavit, ako sa da zvladat. mne pride aj 8 hodin pred pocitacom az prilis unavnych. ale aspon mi za to celkom slusne platia. teraz som akurat mala tyzden volno, bola som na vylete v Edinburghu, ale oddych to prilis nebol. stale dufam, ze sa mi koncom augusta nejak podari z prace odist a este si uzijem aspon posledne dva tyzdne prazdnin pred tym, ako zacne semester.
    tu Hogwarts potlac som uz videla nespocetne velakrat. tiez som majitelkou tricka s takouto potlacou. zakupila som ho minuly rok v Primarku na Mallorke a naozaj silno zvazujem, ze sa ho v blizkej buducnosti zbavim :D Harryho Pottera mam sice rada, ale vidiet take iste tricko na x dalsich ludoch a v x dalsich obchodoch, ma akosi vytaca :D
    ja som sa tento rok zastavila v Lush v Edinburghu, ale teda nebolo tam v podstate nic ine ako vo Viedni. mojimi oblubencami su bubble bars, no tento raz som si na skusku zakupila dva pevne sampony na vlasy. tak som zvedava, ako sa mi budu pacit.
    milujem zapady slnka <3
    naramok pekny, ale na bizuteriu som v poslednych rokoch celkom dost zanevrela. vlastnim zopar kuskov, ale svoju kolekciu nemam zaujem zvacsovat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som bola v tej robote prvý deň, ledva som došla domov, tak hrozne ma všetko bolelo. :D Ale dá sa na to zvyknúť, teraz už je to úplne v pohode. S tým HP tričkom úplne rozumiem, ja to mám so všetkými trendmi skoro rovnako. :D Inak s bižutériou to tiež vidím podobne, náušnice nosím len sporadicky - také tie obyčajné malé kamienky, raz za uhorský rok si dám náhrdelník a z času na čas náramok, ale skôr mi to všetko len zavadzia a znesiem hodinky, lebo sú praktické.

      Odstrániť
  11. Moc krásný článek! Já tady úplně miluju bordo barvu :D Mám v ní tak polovinu šatníku :D To se divím, že Ti tak takhle pršelo, u nás od května pršelo jen opravdu málo. Vůbec si nevzpomínám na žádný slejvák. Vlastně jednou, když jsem byla v práci, ale to je všechno. Západy i východy slunce také u mě mají místo v srdíčku, vypadají prostě kouzelně a romanticky :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, tú bordovú milujem aj ja a brunetkám sa veľmi hodí. ;) U nás tiež nepršalo veľa, skôr často, ale aj tak sme ešte museli polievať záhradu nad rámec búrky.

      Odstrániť
  12. Nádherné fotky! :) Milujem keď vojdem do LUSH obchodíku a všade to prekrásne vonia...neviem odísť od toho obchodu. Avšak vždy som pritrafila na fakt malé obchody, takže tam bolo milion ľudí, preto som sa tam toľko nezdržiavala,ale keby ich tam toľko nieje tak sa tam presťahujem a celý deň skúšam všetky krémiky mydielka a neviem čo ešte. :D :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky