Januárový Notino haul

Jedna z vecí, na ktoré sa v tomto roku veľmi teším, je pokračovanie spolupráce s Notino. Musím povedať, že je to asi moja najlepšia skúsenosť v rámci vzťahu blogerka - firma. Vždy som totiž spokojná s komunikáciou a priebehom spolupráce, ale aj ich službami a produktami ako takými. Minulý rok som vďaka nim dokonca poriešila pár pekných vianočných darčekov, ktoré prišli mega rýchlo. :) Na mojej strane je teda maximálna spokojnosť a už sa neuveriteľne teším, čo všetko spolz spáchame tento rok. :D V dnešnom článku by som vám rada ukázala, čo mi prišlo v jednom z posledných balíčkov z Notino. Všetko sú to praktické produkty, ale nemôžem z nich byť viac nadšená!

pleťová kozmetika green pharmacy notino sk
  Pri poslednej objednávke som sa zamerala hlavne na pleť. Dochádzal mi pleťový krém a moja misia bola jasná - nájsť nejaký nový, ktorý ma nesklame. Chcela som vyskúšať niečo nové a voľba padla na značku Green Pharmacy. Ich zmatňujúci pleťový krém pre zmiešanú až mastnú pleť mal super recenzie, tak vyhral ten. Prihodila som k nemu aj čistiaci gél z tej istej série. Na tieto dva produkty chystám rozsiahlejšiu recenziu v samostatnom článku, pretože už som ich začala používať, takže sa tu nejdem veľmi rozpisovať. Poviem však, že sú naozaj vynikajúce!
telová kozmetika notino sk vivian gray ziaja adidas
  Toto telové mlieko Vivian Gray som na Notino obzerala už dosť dlho. A vždy, keď som ho chcela objednať, bolo vypredané. :D Nakoniec som ho však ulovila a veľmi sa naň teším. Ešte som ho neskúšala, ale nádherne vonia. Zelený čaj v kozmetike totiž môžem. :) Antiperspirant Adidas Climacool je môj all-time-favourite a kupujem si ho stále dookola. Nikdy ma zatiaľ nesklamal a jednoznačne ho všetkým odporúčam. ;) Kakaový krém na ruky Ziaja som tiež chcela už dlhú dobu, no a konečne som sa k nemu dostala. Zatiaľ som ho nepoužila, ale tá vôňa! Úplne omamná a verím tomu, že budem mať chuť spapať si potom celé ruky. :D
zubné pasty signal notino sk
  Som nesmierne rada, že okrem parfémov a dekoratívnej kozmetiky na Notino nájdeme aj produkty pre každodennú potrebu. Často si totiž od nich objednávam napríklad pasty na zuby Signal, ktoré používam už roky. Tieto dve sú u mňa najosvedčenejšie v bieliacich účinkoch aj príjemnej chuti. Aké zubné pasty používate vy? Ktoré najlepšie bielia zuby vám?

Na záver ešte malý tip - na Notino práve prebieha novoročný výpredaj a tento týždeň tam nájdete aj špeciálnu akciu.  Na celú kategóriu starostlivosti o pleť a make-up máte s kódom KOZMETIKA 15% zľavu. ;) Príjemné nakupovanie!

S.

Komentáre

  1. To je super balíček, na Ziaju jsem slyšela samou chválu:) I to Green Pharmacy vypadá dost dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. akurát mi došiel deodorant, takže určite sa pozriem po tom Adidase ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělé produkty, tu Signal pastu musím také vyzkoušet! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na Notinu hrozně ráda objednávám dárky. Naposled jsem tak objednávala kamarádce a nechala to dárkově zabalit. Jinak s krémem na ruce od Ziaji jsem moc spokojená nebyla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Darčekové balenia som odtiaľ ešte neobjednávala. Takže si s touto službou spokojná? :) A ten krém od Ziaji ma teraz celkom zneistil. :D Som zvedavá, ako sadne mne.

      Odstrániť
  5. Od Green Pharmacy je skvělé tělové máslo s vůní brusinky. Topka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tejto značke začínam prichádzať na chuť, tak sa určite pozriem aj po tom masle. :) Dík za tip!

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky