Valentínska inšpirácia z Notino

Zapeklitá otázka, ktorá na nás kričí každý rok v tomto období: oslavujete Valentína? A ak áno, ako a s kým? Ja sa priznám, že tento sviatok ma nikdy veľmi nebral. S milým sme skôr tie typy, čo si dávajú darčeky a prejavujú náklonnosť po celý rok, no na Valentína zásadne nie. :D Ani neviem, prečo to tak vlastne je, každopádne nám to takto vyhovuje. Na druhej strane je milé, ak niekoho chcete prekvapiť obľúbenou bonboniérou, kytičkou, parfémom alebo napríklad dobrou večerou. Ja si spomínam, že odmalička nás doma mamina obdarúvala pri príležitosti tohto sviatku čokoládkami, na čo som sa, samozrejme, vždy tešila. :D Neviem inak, ako vy, ale ja čím som staršia, tým väčšiu chuť mám nie dostávať, ale dávať. Ak sa náhodou tiež radíte to tejto skupinky, hoďte očkom na pokračovanie článku, a možno nachytáte inšpiráciu, čo pre pohodového Valentína (ale aj po celý rok) prichystať pre vašich milovaných. ;) 

bath and body works sviecka notinosk

 Vonná sviečka Hot Cocoa & Cream Bath and Body Works
 Katalytická vonná lampa Ashleigh & Burwood
yankee candle difuzer notinosk
Difúzer Yankee Candle

  Som človek, ktorý nedá dopustiť na domácu atmosféru. Práve doma je to miesto, kde trávim najviac času. Jasné, že z času na čas musí každý vypadnúť a vypnúť mimo svojich štyroch stien, ale úprimne, nikde nie je tak útulno, ako vo vlastnom hniezdočku. :) Práve preto sa vždy snažím urobiť maximum pre to, aby som sa doma cítila čo najpríjemnejšie a aby to rovnako vnímali aj návštevy či napríklad môj milý. Jedna z najhlavnejších ciest, ako to dosiahnuť, sú rozhodne bytové vône. Som posadnutá sviečkami, najmä tými od Yankee Candle (Vanilla Cupcake, ktorú spomínam nižšie, som dostala na Vianoce od maminy a ak máte radi sladké vône, táto bude pre vás čisté nebo!), no najnovšie pozerám aj po Bath and Body Works. Počas zimného obdobia mi sviečky horia neustále. Zatiaľ som nenašla nič lepšie, čo by dokázalo navodiť tak útulnú alebo romantickú atmosféru. A tú môžete pokojne doplniť nejakým šampáňom, jedlom, pozeraním filmu alebo kľudne všetkým naraz. Bez ohľadu na to, či pri vás bude partia kamošiek, partner alebo len vy a vy. ;) 

bath and body works bytovy sprej notinosk
Bytový sprej Bath and Body Works
yankee candle velka sviecka notino sk
Sviečka Vanilla Cupcake Yankee Candle

  Myslím si však, že aj taký bytový sprej/ osviežovač vzduchu alebo difúzer (ktorý chcem určite v budúcnosti skúsiť) je skvelá voľba. Ktorákoľvek z týchto možností by podľa môjho skromného názoru mohla byť ideálnym darčekom pre podobné prípady ako ja, ktoré uprednostňujú domácu pohodičku pred fancy večerou a valentínskou bukrétou 50 ruží. :D Ale naozaj. Čosi takéto určite poteší aj zarytých nepriateľov sviatku sv. Valentína. A o jeho fanúšikoch ani nehovoriac. :) Ináč, teraz vám milí ľudia v Notino vedia zásielku zabaliť ako darček a môžete ho poslať priamo domov jeho adresátovi. ;) A valentínska škatuľa je fakt podarená, ja by som si ju osobne kúpila aj samotnú a mala by som ju uloženú vedľa bielej z Notino winter boxu... :D Áno, občas som trošku šialená... :D Každopádne, želám vám všetkým veľa lásky! 

S.

Komentáre

  1. My jsme též ten typ páru, který si lásku dokazuje po celý rok, ale Valentýn bereme jako takový hezký svátek, při kterém si zajdeme na dobrou večeři a jsme prostě spolu :) Upřímně, jsem ráda, že ho mám a jsem ráda, když ostatní vidí, jak jsem s ním šťastná.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je krásna tradícia. :) Užite si to aj tento rok!

      Odstrániť
  2. Super tipy:) My Valentýna slavíme, ale neprožíváme. Prostě jsme spolu, já upeču něco sladkýho pro přítele a on mi dá třeba kytku. Přijde mi zbytečné dávat nějaké veledary, ale nebudu lhát, je jasný, že třeba šperk by potěšil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta vonná svíčka a katalycká lampa jsou boží! Já Valentýna už neslavím, myslím, že jít na kino, na véču nebo si dát nějakou hezkou drobnost můžu s partnerem kdykoli. Doma si to ale trochu přece jen nazdobím:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. My si s manželom dokazujeme lásku po celý rok a tak Valentín nejako až tak neriešime. Každopádne nejakú maličkosť si dáme aj na Valentína (alebo si dáme nejakú dobrú večeru a tak).

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekná inspo! :) Ak naopak teba zaujíma Valentínska inšpirácia konkrétne zo sveta módy, na mojom blogu je nový článok. ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky