Je tu ten čas

Po roku tu opäť máme ďalšie vianočné obdobie a ako som už písala v predošlých článkoch, ani som si nestihla všimnúť, kam ten čas uletel. Ešte stále som zaseknutá niekde v októbri, preto ma kompletne vianočná nálada ešte nestihla opantať. Ani si nedokážem predstaviť, že o dva týždne sú nejaké sviatky, pričom na druhej strane sú tu ľudia, ktorí vám už od novembra posielajú svoj vianočný wishlist. :D Prosím, povedzte, že v tom nie som sama! Musím však podotknúť, že sa mi hrozne páčilo, ako s príchodom decembra všade možne začali vysvecovať ligotavé fairy lights, ľudia sa na Instáči začínajú hrdiť napečenými medovníčkami a zdieľajú prvé fotky decembrového snehu. Ja sama som 1.12. zodpovedne vytiahla vianočné svetre, tepláky, ponožky a dokonca aj svoj vianočný hrnček, ktorý som kúpila minulý rok v Butlers. Verím, že som na tej správnej ceste užiť si pekné Vianoce, avšak niečo mi hovorí, že to naplno vypukne až po (úspešnom) ukončení prvých skúšok. :) 

Toto je spomínaný hrnček z Butlers, kde som pôvodne chcela iný vianočný dizajn, ale mali tam asi 300 hrnčekov naukladaných na seba a ja som sa strašne bála, že keď sa v nich budem hrabať, celé to popadá. :D

V robote som dostala firemný adventný kalendár a hoci si ich už roky nekupujem, zatiaľ ešte poctivo otváram okienka (a prenášam sa do detských liet :D). Máte aj vy nejaký (kľudne aj kozmetický)?

Zdá sa to len mne, alebo od prvého decembra riadne prituhuje?

S tými vianočnými svetrami som nekecala. :D

Nedávno som dostala strašnú chuť na mini pečené zemiačiky a doplnila som ich mrkvou a guľatou cukinou. Použila som na ne grilovacie korenie + tzatziki a je to asi moja nová najobľúbenejšia kombinácia. A nebudem klamať, už som takúto večeru stihla aj zopakovať - pečená zelenina je podľa mňa počas studených večerov ideálna. :)

Snežilo už u vás? Doma v LV vraj hej, ale v Brne ešte (našťastie) nie. Sneh je pre mňa úplná pohroma, ak sa v ňom mám brodiť niekam do mesta. Ale ak som v pohodlí domova a nikam sa už nechystám, je to veru pekný pohľad. :)

S.

Komentáre

  1. Také mám pocit, že to zase rychle uteklo, ale už se nemůžu dočkat Vánoc! :)) Sníh u nás zatím nebyl, ale mohl by letos napadnout na Štědrý den :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My jsme si museli jet "pro sníh" na Klínovec :D ale bylo to krásný a ten horský vzduch, to je něco úžasnýho!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten adventný kalendár vyzerá skvelo :) Bohatého Mikuláša! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ano, už tu nasněžilo. Já bych zase sněhu brala více. Adventních kalendářů mám několik. Jeden kosmetický a tři se sladkými dobrotami.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tento rok vianočnú náladu ešte nepociťujem tak soro :D zima je teda riadna a kalendár mám z dm Fruit funk čo su ovocné tyčinky a také ovocné plátky kozmetický tento rok nemám keďže mi prišlo zbytočné nejaký kupovať keď 80% vecí nevyužijem a aj tak rozdám :) skvelý príspevok
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neskutečně rychle to uteklo! Ale tento rok mám vánoční rok snad už od listopadu :D

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dúfam, že tento rok budú vianoce na snehu :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky