Paletka Velvet Rose od Makeup Revolution

Šťastné a veselé, milí moji! Viem, že väčšina z vás teraz buď robí zemiakový šalát, balí posledné darčeky alebo sa váľa pred telkou s vianočnými filmami a úprimne, to isté budem o chvíľu robiť aj ja, ale predsa len som mala dnes náladu na nový článok. Konkrétne taký, aký na mojom blogu ešte počas jeho existencie nebol, a to recenzia paletky očných tieňov. Už x-krát som tu písala, že nie som žiadny make-up guru, líčeniu až tak nerozumiem a nie som v tom zrovna zručná, ale keď mám tú správnu náladu, maľovanie sa ma naozaj baví. Hlavne v posledných mesiacoch som pocítila túžbu zahrnúť do mojej make-up rutiny aj niečo iné, ako len špirálu, ktorú nosím často aj bez ostatných líčidiel, a rozhodnutie padlo na očné tiene. Veľmi som chcela také, ktoré by boli ideálne na bežné nosenie a zároveň by boli ladené do teplých tónov, ktoré mojim hnedozeleným očiam pristanú najviac. Na Notino som strávila dlhé hodiny, kým som konečne dospela jasnému záveru. Výber padol na paletku Velvet Rose od Makeup Revolution. 

makeup revolution reloaded paletka velvet rose
  Mojím hlavným kritériom pri výbere paletky bolo, aby som z nej dokázala využiť drvivú väčšinu tieňov a to, aby som sa cenovo vošla pod 10€. Možno si poviete, že veď také lacné paletky ani nemôžu byť dobré, ale ja som fakt toho názoru, že kto hľadá, nájde. :D Za žiadnych okolností som nechcela za paletku zaplatiť 20, 30, 50€ a potom zistiť, že ju vlastne nevyužijem (nakoľko som vlastne nevedela, či mi túžba zakomponovať do líčenia aj očné tiene vydrží :D), preto som si s výskumom a pátraním dala načas. Na YouTube som zhliadla asi stovku rôznych tutoriálov a recenzií a po dlhých úvahách som sa rozhodla objednať už spomínanú paletku Velvet Rose.

makeup revolution reloaded paletka velvet rose
  Paletka od Makeup Revolution obsahuje 15 odtieňov. 10 z nich je matných, zvyšných 5 je trblietavých (4 perleťové + 1 x pressed glitter). Tiene sú teplých odtieňov hnedej, ktoré úplne najviac milujem. Na to, koľko táto paletka stojí, sú všetky dosť kvalitné a krásne pigmentované. Najvýraznejšie sú rozhodne čísla: 2, 3, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15. Neprášia; ak, tak len minimálne, avšak s výnimkou zlatých trblietok (č. 2), ktoré pomerne dosť opadávajú a celý proces ich aplikácie je dosť messy. Podrobnejšie to môžete vidieť na konkrétnych kombináciách líčenia na fotkách nižšie. Osobne mi to až tak neprekáža, ak mám zopár trblietok aj pod očami a na lícach, ale viem si predstaviť, že niekoho ten fall-out vyslovene štve. Ak je to aj váš prípad, tak odporúčam použiť iné trblietky. 

makeup revolution reloaded paletka velvet rose
  Odtiene sa veľmi pekne spájajú dokopy, či už použijete prst, hubičkový aplikátor alebo klasický štetec so štetinami. Krásne držia tvar pokojne aj celý deň bez použitia fixačného spreja. Niekedy možno treba dať pozor na to, že jeden tieň môže ,,pohltiť" druhý. Napríklad na tejto fotografii mám na sebe vo vnútornom kútiku odtieň č.4, ktorý je matný, a na vonkajšom kútiku č. 8 = perleťový. Ten perleťový viac menej prebil matný odtieň, preto som sa rozhodla navrch ešte capnúť zlaté trblietky a zjednotiť ich úplne. Každopádne sa mi však výsledok páčil ešte viac. Oba majú jemne fialkastý nádych, ktoré teda často nenosím, preto som bola prekvapená, ako veľmi sa mi páčil na mojich očiach. ;)

makeup revolution reloaded paletka velvet rose
  V tomto prípade som použila matný odtieň č. 10 vo vnútornom kútiku a č. 12 vo vonkajšom. Hlavne tej tehlovej som sa celkom bála, mala som strach, aby som vo výsledku nevyzerala ako s monoklom. :D Opäť som však zostala prekvapená, ako lichotivo sa oba tiene spojili a podtrhli hnedozelenú farbu očí. Veľmi pekne sa rozblendili a naozaj úžasne sa s nimi dal vyčarovať tvar tieňa okolo oka. Navrch som aj tu pridala pressed glitter (všimnite si akurát vyššie spomínaný fall-out). Nanášala som ho prstom, pretože trblietavé očné tiene veľmi zle chytajú na štetce, resp. ťažko ich nanesiete na oko podľa svojich predstáv. 

  Táto paletka v mojom prípade splnila očakávania. Myslela som si, že mi bude sedieť väčšina odtieňov, ale poviem vám, že nakoniec sú to všetky s výnimkou čierneho, pretože pred tým mám rešpekt. Krásne sa s nimi pracuje, prášia len tak priemerne a sú nádherne pigmentované. Jednoznačne si myslím, že s nimi môžete vykúzliť look na bežné nosenie rovnako, ako aj na večer - stačí len pridať trblietky či perleťový tieň. V pomere cena-kvalita si myslím, že len ťažko nájdete niečo výhodnejšie. Ak ale predsa hej, budem rada, keď mi napíšete o vašich obľúbených paletkách s rozumnou cenou. :) 

S.

Komentáre

  1. Túto paletku milujem!
    Mon
    lifebymon.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si už paletky nekupujem; ale keď som doma v Prešove a je nejaká príležitosť, tak siahnem po paletkách mojej sestry. Ona má jednu aj od Makeup Revolution (na meno si však nespomeniem) a rada ju používam i ja, pretože tiene sú skutočne veľmi kvalitné, na oku dlho vydržia a majú krásne výrazné farby ❤

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD "MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, ty barvy jsou neskutečné! ♥ Snad si prožila krásné Vánoce :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné farby. Ja mám od makeup revolution toľko paletiek že neviem čo s nimi.

    HOW TO WEAR COWBOY BOOTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, ta pigmentace je dokonalá! Moc hezké stíny :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluju všechny tyhle paletky od MUR! Jsou levný a extrémně dobrý. Vůbec to nechápu :D!

    Verča ze Ztracena v Praze | 5 ANIMOVANÝCH SERIÁLŮ, CO MĚ BA | NETFLIX

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky