Čo sledovať na Netflixe #3

Neviem, ako vy, ale ja v poslednej dobe cítim silnú túžbu mať konečne víkend (alebo aj celý týždeň), ktorý by som strávila v posteli alebo na gauči sledovaním obľúbených seriálov a filmov. Ak to práve v tomto jesennom počasí pociťujete podobne, možno vás poteší správa, že za tému dnešného článku som si zvolila nové netflixové tipy. :D Začala som totiž sledovať pár nových vecí a rada by som sa o ne podelila, lebo veru je to kvalitka. 

THE QUEEN'S GAMBIT je čerstvá miniséria od Netflixu, v ktorej sa zoznamujeme s malou sirotou Beth. Beth je umiestnená do sirotinca spojeného so školou, a práve tam spoznáva postaršieho správcu budovy, ktorý ju zoznámi s čarovným svetom šachu. Z malého dievčaťa postupne rastie mladá žena, ktorá dokáže schovať do vrecka každého hráča, s ktorým sa stretne. Teda, skoro každého. Beth totiž bojuje s tieňmi minulosti, prítomnosti aj budúcnosti, hľadá si miesto v novej adoptívnej rodine a zároveň v sebe pestuje nebezpečnú závislosť. Dej je zasadený do 2. polovice minulého storočia, čo je pre mňa neskutočne príťažlivá estetika. Práve kostýmy a kulisy sú neskutočné, rovnako aj herci (najmä hlavná hrdinka). Tento krátky seriál je momentálne must-see.

THE KOMINSKY METHOD je horkosladký polositkom o dvoch kamarátoch v poproduktívnom veku - o tom, ako sa snažia vyrovnávať s novou, rýchlou dobou, smrťou, deťmi, vzťahmi, vlastným zdravím a medzi iným aj s tým, ako má človek v ich veku zostať aktívnym a užívať si život. Všetky epizódy sú popretkávané komickými prvkami, ale zároveň sú dosť dark a ťaživé - v podstate len ukazujú skutočný život. Podľa mňa je tento seriál niečím, čo sa oplatí aspoň skúsiť. 

JACK WHITEHALL: TRAVELS WITH MY FATHER je cestovateľská šou britského stand-up komika Jacka, ktorý na staré kolená berie svojho otca na šialené dobrodružstvo po celom svete. Nechodia však po nudných stereotypných pamiatkach, ale vyhľadávajú jedinečné zážitky. Celá šou je nesmierne zábavná a musím priznať, že tomu značne pridáva práve Jackov otec, ktorý je typický britský snob. Je to elegán v rokoch, ktorý je konzervatívny, má rád svoje pohodlie a stále nosí kostým. :D Ich humor rozhodne nebude pre každého, ale ak sa chcete odreagovať a smiať sa, mali by ste sa mrknúť na túto sériu. 

DAVID LETTERMAN: MY NEXT GUEST NEEDS NO INTRODUCTION je séria talk-shows s americkým moderátorom, ktorý si na pódium volá známe osobnosti. Diskutujú o rôznych veciach, debatujú na rôzne témy, sem-tam vtipkujú, sem-tam hovoria vážne. Priznávam, že David Letterman nie je moja obľúbená persóna, ale takéto sit-down sessions mám rada, hlavne, keď ma zaujme daný hosť (hoci v prípade Kanyeho Westa myslím, že danú epizódu radšej preskočím :D). Čosi podobné je inak aj  COMEDIANS IN CARS GETTING COFFEE, čo je vlastne presne to, ako to znie. :D Uvádza to Jerry Seinfeld a je to o čosi ľahšie ako Lettermanova šou. Každopádne to niekoho môže zaujať, tak si pustite. ;)

Čo dobrého teraz pozeráte vy

S.

Komentáre

  1. The Crown štvrtú sériu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Queens Gambit se chystám a také na The Crown čtvrtou sérii. Jinak nyní koukám na Get Even.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The Queen's Gambit na seba pravidelne upozorňuje vždy, keď otvorím Netflix, ale zatiaľ som sa nedostala ani k tomu, aby som si prečítala, že o čom to vôbec je 😅 Ale vyzerá to celkom zaujímavo, takže určite na to mrknem! Ja momentálne sledujem Gilmore Girls, prvýkrát pekne za sebou ako celý seriál, a je to fajn oddychovka na tieto chladné skoré večery 🥰

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "ONE YEAR LATER"

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nic z toho neznám, takže děkuju za tipy :) Já poslední dobou moc nevím, na co se dívat ;)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já teď jedu hlavně seriály, třeba Emily in Paris

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky