Suchý šampón Batiste Eden Bloom

Suché šampóny používam zriedkakedy. Vzhľadom k tomu, že okrem nákupu potravín momentálne nemám veľmi kam chodiť, nijako extra neprežívam, v akom stave mám vlasy. Hlavne, keď uvážime, že celé dni viac-menej sedím za počítačom s vypnutou kamerou. :D Som skrz-naskrz nezlomný fanúšik klasického umývania vlasov pod sprchou. Avšak sú momenty, kedy pre lepší pocit siaham aj po suchom šampóne. Pri poslednom kozmetickom nákupe som si splašila šampón Batiste, ktorý som nikdy predtým neskúšala (šokujúce, ale je to tak), preto som bola zvedavá na svoju vlastnú prvú reakciu. A rada by som o nej čo-to povedala aj vám. 

suchy sampon batiste eden
O tejto značke som vedela už veľmi dlhú dobu. Čítala som veľké množstvo (prevažne pochvalných) recenzií a skutočne neviem, prečo som sa po tom všetkom až teraz dostala k tomu, aby som značku otestovala. Bola som trošku nerozhodná, čo sa týka výberu konkrétneho typu šampónu, lebo ich má Batiste tak milión. Nakoniec som sa ale rozhodla ísť jednak po vôni a jednak po tom, čo sa medzi zákazníkmi zdalo byť obľúbené (rozumej, z čoho chýbalo najviac kusov - prosím, povedzte mi, že toto robí aj niekto iný). :D

suchy sampon batiste eden bloom
Vybrala som si suchý šampón Batiste Eden Bloom, ktorý má veľmi peknú kvetinovú vôňu. Kvetinovú, ale sviežu - myslím, že vo forme klasického šampónu do sprchy by to bola ešte väčšia bomba. Podľa mojich doterajších skúseností táto vôňa celkom rýchlo vyprchá, resp. nie je zrovna výrazná. Čo je asi možno dobre, viem, že mnohým ľuďom to takto vyhovuje viac. Oceňujem tiež veselé farebné balenie, nakoľko som práve jeden z tých kupujúcich, ktorých pekný dizajn priťahuje, hoci to s kvalitou produktu v skutočnosti nemá nič spoločné. :) Na balení by som možno zmenila iba jedinú vec - rozprašovač, pretože presne tento typ mi pri kozmetike trochu vadí. No je to len subjektívna maličkosť. :)

suchy sampon batiste eden bloom
S účinkami tohto suchého šampónu som skutočne spokojná. Vlasy sú s ním naozaj dostatočne zbavené mastnoty pri korienkoch. Sú pekne prevoňané, hoci ako som písala vyššie, vôňa sa mi nezdá výrazná. Čo sa mi na tomto produkte páči úplne najviac je to, že s ním nemám pocit zaťažených a stvrdnutých vlasov. Samozrejme, že je cítiť, že máte na hlave akúsi kozmetiku, ale nie je to nič strašné. Vlasy sú pekne poddajné a viete si ich úplne bez problémov upraviť do akéhokoľvek účesu. Trošku ma prekvapil ten biely oblak produktu pri stlačení rozprašovača. Zdá sa mi, že stačí skutočne krátke a jemné stlačenie, inak budete mať kompletne zasnežené vlasy. Pravdou však je, že produkt sa potom vo vlasoch veľmi rýchlo spracuje masážou prstov a biela pokrývka sa stratí. Treba však mať na pamäti, že to netreba s množstvom preháňať. 

Overall som teda veľmi spokojná a Batiste bude pravdepodobne značka suchého šampóna, ktorú si kúpim aj nabudúce. Máte od nich nejaký konkrétny šampón, ktorý by ste mi odporučili?

S.

Komentáre

  1. Suchý šampon od Batiste nikdy nezklame, také ho moc ráda používám. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento suchý šampon milujem ale ešte viac mi vyhovoval ten od značky Aussie no žial to sa tu v Austrálií nedá zohnať.

    Alex

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Batiste mám moc ráda, ale TONI & GUA mi sedl asi více. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To s tím kolik produktů chybí dělám taky :D takže neboj, nejsi jediná :D Batiste má fajn suchý šampony, taky když už nějaký použiju, tak je většinou právě od Batiste :)

    Belle âme

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Batiste bola prvá značka suchých šampónov, akú som kedy vyskúšala (produkt bol v zľave a počula som naň pozitívne ohlasy, preto som siahla práve po ňom), a príjemne ma prekvapil 🥰

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "17 MINIMALIST HABITS FOR EVERY DAY"

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluju suché šampony ob Batiste, nejradši mám ten s třešněmi :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je super, že ti šampon tak sednul, květinové vůně mám ráda :) S žádným suchým šamponem zkušenost nemám

    OdpovedaťOdstrániť
  8. suché šmpony Batiste mám ráda, a líbí se mi jejich barvící šampony :)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám úplně stejný, už asi 4 měsíce je v poličce a pořád jsem ho nepoužila :D ačkoliv se mi vlasy dost mastí :D možná to někdy napravím :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky