Veľká recenzia riaseniek #4

V dnešnom článku vám prinášam v poradí štvrté pokračovanie veľkej recenzie riaseniek, dnes v podaní značiek Oriflame, Catrice, Max Factor a Artdeco. Tu na blogu už som párkrát písala o tom, že nie som naklonená neustálemu skúšaniu nových vecí, skôr ostávam verná tomu, čo sa mi osvedčilo. Ale v kategórii riasenky to tak celkom neplatí. Mám pocit, že iba sporadicky si kupujem tie isté dookola (jedná sa možno o 2-3 maskary). Inak dávam zakaždým šancu takým, ktoré som ešte neskúšala, a inak tomu nebude ani teraz. :) Mimochodom, taký malý spoiler: pôvodne som chcela testované špirály rozmiestniť na stupienky od zemiakového až po zlatý, ale napokon som od toho upustila, pretože by som si na seba uplietla mega bič. Všetky, o ktorých dnes budem hovoriť, sú skutočne výborné a líšia sa iba drobnôstkami, ktoré by mi nestačili na rozhodné určenie finálneho poradia. Preto bude hodnotenie prebiehať už klasicky formou X*/5*. Tak teda poďme na to! ;)

oriflame spirala giordani gold
PREDLŽUJÚCA RIASENKA ORIFLAME GIORDANI GOLD
  Tak a máme tu hneď poriadny raketový štart. Riasenka Giordani Gold je totiž jedna z najlepších, aké som kedy skúšala. Netajím sa tým, že značka Oriflame mi vo všeobecnosti až tak nevyhovuje, preto som sa riasenky sprvu obávala, no naozaj to nebolo na mieste. So štetčekom sa totiž ľahučko manipuluje. Krásne s ním dosiahnete aj do vnútorného kútika bez toho, aby ste s ním príliš bojovali. Špirála perfektne oddelí riasy a nemá tendenciu zlepovať ich dohromady. To je presne to, čo hľadám v dobrej maskare. Ako bonus potom dostanete aj pekné predĺženie rias. Odličovanie je úplne v poriadku, dokonca mám pocit, že je jedno z najľahších. No a čo sa týka nejakých negatív, povedala by som, že z času na čas (nie vždy) sa objavia menšie hrudky, ale spravidla sa to týka prípadov, keď nanášam cca 3 vrstvy. Inak riasenku vrelo odporúčam a určite by som si ju ešte kúpila. :)
  Moje hodnotenie: 5/5

catrice pret a volume maskara
RIASENKA PRE NATOČENIE RIAS CATRICE PRET-A-VOLUME
  Ako som už spomínala vyššie, moje kľúčové podmienky pre spokojnosť s riasenkou sú oddelenie a zahustenie rias, čo Catrice Pret-a-Volume spĺňa výborne. Podľa mňa sú práve toto najväčšie prednosti tejto špirály. Vytočenie rias je tiež veľmi pôsobivé. Zdá sa mi, že čierna farba tejto maskary je skutočne veľmi sýta, určite sýtejšia ako ostatné, o ktorých dnes píšem. No nepokladám to za nedostatok, skôr si myslím, že je ten efekt ozaj zaujímavý. Predĺženie nie je až tak dychberúce, no musím povedať, že ani zanedbateľné. Mínusom sa v tomto prípade javí to, že po pár hodinách sa začína farba z rias jemne drobiť. Nezáleží veľmi na tom, koľko vrstiev nanesiete, príde to tak či tak. Z tohto dôvodu by som si túto riasenku už asi nekúpila. Na druhej strane si myslím, že vás jej kúpa rozhodne mrzieť nebude, lebo očiam naozaj svedčí. :)
  Moje hodnotenie: 4,5/5

max factor 2000 calorie maskara
RIASENKA PRE OBJEM MAX FACTOR 2000 CALORIE
  O vodeodolnej sestre tejto špirály som vám už písala v jednej z predošlých recenzií riaseniek. Tentokrát som sa rozhodla skúsiť klasickú verziu, lebo vodeodolná ma očarila perfektne tvarovanou kefkou. Tá bola rovnako super aj v tomto prípade. Tento typ mi maximálne vyhovuje a krásne sa vďaka nej oddeľujú riasy. V tomto prípade je z mojej strany maximálna spokojnosť aj s predĺžením a zahustením rias. Neobjavujú sa žiadne hrudky a dokonca ani odrobinky. Môžete ju mať na očiach celý deň a stále vyzerá ako čerstvo nanesená. Mínusom pri tejto maskare (ale veľmi individuálnym) je, že mi z nejakého dôvodu trvá o niečo dlhšie nalíčiť sa tak, že som spokojná s výsledkom. Zdá sa mi, že farba sa na riasy nechytá tak rýchlo, ako je to napríklad pri Giordani z Oriflamu. Ale som si istá, že pri pohľade na výsledok sa všetci zhodneme, že to za tie 2 extra minúty pred zrkadlom stojí. :) 100% by som si ju kúpil znovu!
  Moje hodnotenie: 5/5

artdeco all in one maskara
RIASENKA PRE OBJEM ARTDECO ALL IN ONE
  Posledným pánom na holenie dnešného článku je maskara, ku ktorej som sa dostala vďaka Notino, pretože mini verzia tejto špirály bola súčasťou ich zimného beauty boxu. (Inak, malá odbočka: Notino oslavuje 15 rokov a pri tejto príležitosti dostávame darček my! S kódom notino15rokov získate tento týždeň zľavu 15% na akékoľvek parfémy z ich ponuky! Môžete ju použiť na všetky vône, dokonca aj tie bytové, okrem už zlacnených produktov. Tak voňavé nakupovanie prajem! ;) Ale späť k riasenke. Opäť raz ide o veľmi poradený produkt, ktorý vyčaruje krásne riasy. Najviac som asi spokojná s predĺžením. Čo sa týka sľubovaného objemu, tam si myslím, že má maskara trošku medzery, pretože aspoň u mňa má tendenciu trošku riasy zliepať dokopy. Vďaka tomu je potom ťažké docieliť efekt umelých rias, no nie je to nič hrozné. Niekto iný by si také čosi možno ani nevšimol. :D Okrem toho sa nedrobí hrudky robí iba sem-tam, takže si myslím, že je toto celkom solídna voľba. Opätovnú kúpu by som si asi musela rozmyslieť, ale určite to nie je krok vedľa. :)
  Moje hodnotenie: 4,5/5

  Poznáte tieto riasenky? Aká je vaša aktuálna topka? 

S.

Komentáre

  1. Nejvíc se mi asi líbí, jaké řasy dělá Max factor a Catrice. Ani jednu ale nemám ozkoušenou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tvých řasách mě nejvíce zaujala řasenka od Max Factor. Jinak s nimi nemám žádnou zkušenost.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Max factor 2000 Calorie byla moje z prvních řasenek kterou jsem milovala a víš co? je skvělá pořád :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nemám zkušenost ani s jednou, ale nejraději mám od Bell cosmetics. Ostatně od této značky používám veškerou dekorativku :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha, o tejto značke som asi ešte nikdy nepočula. :)

      Odstrániť
  5. Skvelý článok aj krásne fotky! :) Efektom sa mi najviac zapáčila asi tá od Catrice :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Z videnia poznám asi iba prvú a tretiu riasenku, no skúsenosť nemám so žiadnou :) Ja som si veľmi obľúbila a veľmi mi vyhovovala riasenka od Benefitu, no niekoľko vyhliadnutých mám aj v drogérii

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky