Moje kozmetické travel essentials

Dnešný článok bude opäť raz zo série tých kozmetických, konkrétne sa budeme rozprávať o beauty essentials pri cestovaní. Obdobie dovoleniek a výletov je totiž v plnom prúde a určite aj vy sa niekam chystáte (alebo ste už boli? Pochváľte sa v komentároch! :)). Nezáleží vôbec na tom, či cestujete cez pol zemegule alebo len do vedľajšej dediny. Zmena ovzdušia zakaždým padne dobre. My s milým sa v septembri chystáme na týždňovú dovolenku do Amsterdamu, kde sme ešte neboli a fakt sa tešíme, hoci ja osobne vôbec netuším, čo čakať. :D Okrem tejto dovolenky by som strašne rada pochodila nejaké pekné miesta na Slovensku aj v Čechách - konečne by som si chcela omrknúť Košice a tiež ma lákajú Lednice. Tak snáď... :) Aby som sa však dostala k pointe článku - som ten typ, čo nedokáže cestovať naľahko. To sa, samozrejme, týka aj kozmetiky. Nemám jej zas až toľko veľa, ale predsa len si potrpím na hygienu a svoje malé rituály. Ak ste sa v tomto opise mierne našli, čítajte ďalej, pretože v pokračovaní článku vám prezradím svoje tipy, aké beauty vychytávky si pribaliť na cesty. ;)

cestovna kozmeticka tasticka s nadobkami na kozmetiku
  1. Týmto bodom určite neobjavujem Ameriku, ale nedá mi nespomenúť ho. Za asi najväčšiu kozmetickú vychytávku už dlhé roky považujem kozmetické tašky s mini nádobkami, kam si môžete preliať/ presypať vaše must-have produkty. Tento postup milujem hlavne preto, že maličké cestovné balenia kozmetiky bývajú dosť drahé a ja ako študent chcem ušetriť kde sa dá. Navyše je použitie prázdnych nádobiek veľmi univerzálne, takže si môžete kozmetiku rôzne namixovať podľa seba. Ja pociťujem problém často vtedy, keď sa moje obľúbené značky alebo konkrétne produkty nedajú nikde zohnať v mini prevedení. Toto sa týka napríklad pleťového krému. Vo všeobecnosti však prelievam iba kozmetiku, ktorú denne potrebujem a snažím sa neťahať toho so sebou zbytočne veľa (pri cestách leteckou dopravou to dokonca niekedy ani nemusí prejsť kontrolou). Vždy si balím šampón (a kondicionér, áno, priznám sa, že ten mi až tak netreba, ale... určite chápete! :D), sprcháč, micelárku (na odlíčenie a zároveň aj čistenie pleti), telové mlieko (ktoré využívam ako krém na ruky + na nohy po holení), a pleťový krém

  2. V druhom bode nadviažem na ten prvý. V niektorých prípadoch skrátka po mini nádobkách nesiaham, napríklad takú zubnú pastu či dezodorant by som v nich asi ťažko uskladnila. Tu prichádzajú do hry cestovné balenia kozmetiky. Okrem už spomínaných si balím malé prevedenia vôní, antibakteriálnych gélov, balzamov na pery a pod. Líčidlá si so sebou nenosím takmer žiadne, v lete totiž používam iba riasenku (a zhodou okolností mám na cesty vyčlenené cestovné balenie maskary Artdeco, ktorú som si našla v zimnom Notino boxe). 

cestovne balenia kozmetiky kozmeticka tasticka notino

  3. Stavím sa, že na blogu už som vám o tomto tipe niečo hovorila, ale nikdy nie je na škodu to spomenúť znovu. Z domu sa nepohnem ani na krok bez môjho SOS kozmetického kitu. Nosím v ňom záchranné položky ako vložku, tampóny, vreckovky, leukoplasty, žuvačky a už vyššie spomínaný balzam na pery plus antibakteriálny gél na ruky. Týka sa to obyčajného vybehnutia do školy a tiež aj dvojtýždňovej dovolenky. Toto sú totiž veci, na ktoré nemyslíte zrovna 24/7, ale ak ich práve potrebujete a nemáte, pocítite tú núdzu. Ak aj nie priamo vy, ale nejaký váš blízky, určite vám bude za poskytnutie týchto nevyhnutností zaviazaný do konca života, lebo ste mu práve zachránili deň. Takže radšej ich vždy mať ako nemať - a to je asi moja najdôležitejšia message tohto článku. :D

  4. Ak patríte k ľuďom s citlivou pokožkou, nezabudnite si na letné cesty pribaliť krém na opaľovanie. A to ani v prípade, že idete na hory alebo plánujete mestskú turistiku. Priznám sa, že moja pokožka mi v tejto oblasti problémy nerobí a sama si opaľováky na cesty nezvyknem brať, ale môj frajer je naopak ten svetlý typ, ktorý máva so slniečkom problémy. Takže odporúčam krém radšej mať, lebo nepríjemne spálená koža vás môže aj na deň-dva vyradiť z poznávania destinácie.

maska na ocne okolie korika

  5. Ako som už prezradila v úvode, hocako sa snažím, zakaždým je môj kufor až príliš plný, a to aj napriek tomu, že sa jeho obsah snažím čo najviac zredukovať. Na druhej strane sa však nechcem vzdať vecí, ktoré mi robia radosť a cítim sa nesvoja, keď ich pri sebe nemám. V mojom prípade je to napríklad kondicionér, toaletná voda, maska Korika na očné okolie (ideálna po dlhých letoch!) či olejček na končeky vlasov (ale bez toho som v určitých prípadoch ochotná prežiť :D).

  6. Šiesty bod článku sa týka telesných pachov. Ja teda nie som ich veľký fanúšik a urobím snáď čokoľvek, aby som nebola tým človekom, čo začne zapáchať, keď sa chytí tyče v MHD. Preto som maximálne otvorená antiperspirantom, parfémom aj telovým sprejom - všetkému. Tu mám však tip - na cesty si so sebou vezmite skutočne spoľahlivý produkt, ktorý poznáte a dôverujete mu. A ktorý je dostatočne silný, aby vydržal po celý deň - lebo pri cestovaní niekedy proste nemáte čas každé dve hodiny sa niekde niečím prestreknúť.

Toľko moje beauty tips, aké sú tie vaše? ;)

S.

Komentáre

  1. Bez malých nádobek na oblíbené produkty bych se neobešla, je kravina s sebou tahat plné verze a hlavně to ani moc nejde, když letíš letadlem a nemáš zavazadlo k odbavení :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyhle miniatury na cestování naprosto miluju, je to super praktická věc! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně kolikrát přijde, že mini verze produktů jsou úplně stejně drahé jako jejich plná verze.. I proto jsem ráda, že jsem si už před několika lety koupila mini nádobky, které jsou opravdu skvělými pomocníky při cestování :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ještě, že existují ty cestovní verze. Tahat se s celým balením jednotlivých produktů je úplně zbytečné. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezký článek, mám to podobně:) Hodně jsem se posledních pár let přemísťovala, takže mám v tom, co s sebou potřebuju, čím dál víc jasno. Vždycky tahám kromě kosmetiky všude hřeben, antibakteriální gel, kapesníky, blzám na rty, krém na ruce a nějaký sos na vlasy - nejčastěji olejíček. Pak miniaturku parfému, deodorant,... Vlastně toho tahám celkem dost, ale jsou to vesměs malé a lehké věci, které prostě dokážou "zachránit" situaci:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne rozumiem, tiež si beriem len taký základ, čo v podstate nakoniec nie je úplne málo, ale zase stále v norme. ;)

      Odstrániť
  6. Tá miniatúrka micelárky od Garnier je tak rozkošná, milujem jej normálnu verziu a myslím, že inú ani nekupujem :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky