Môj nový Instagram

Dnešný článok tak trochu nadviaže na tento, kde som vám písala o mojej túžbe po jednoduchšom živote. Vo veľkom sa to odrazilo aj v tom, že som sa rozhodla založiť si kompletne nový Insta profil. Celkom razantné rozhodnutie, ak vezmeme do úvahy, že som na starom mala okolo 4000 sledujúcich a skoro 1000 príspevkov. Aby som to ale uviedla na pravú mieru, ten starší účet určite nejdem mazať ani tam neprestanem kompletne prispievať. Bola by totiž škoda zahodiť hodiny práce a tony úžasných spomienok. Stále je to moje bejby, na ktoré som patrične hrdá, ale tak nejako som pocítila, že sa pre vlastný vnútorný pokoj potrebujem posunúť inam. Môj farebný svet som už skrátka nedokázala dostatočne precítiť. Neustále ho síce milujem, no objavil sa iný, nový, ktorý zhodou okolností milujem o trochu viac. :)

instagram introvertka z brna
  Ďalšou vecou je, že som bola hrozne zvedavá na to, ako asi bude rásť môj profil v tejto neveselej Insta dobe, kedy je ohromne ťažké s niečím preraziť. Teda... niežeby som chcela úplne prerážať. :D Ale aspoň také to mikro publikum by som veľmi chcela. Diskutovať o problémoch doby, o radostiach a starostiach. Zoskupiť podobne zmýšľajúcich ľudí. Radiť si, vymieňať tipy, inšpirovať sa navzájom. Chápete, nie? O veľké čísla nestojím. Stojím o svoj malý vesmír, ktorý je pozitívne naladený, ale dokáže aj reálne posudzovať negatíva. 

  To je možno taká mini zmena oproti starému profilu. Aj tam som párkrát spomenula horšie životné obdobia, ale vo väčšine som sa orientovala na to pekné. Na novom profile sa chcem zamerať na všetko. Ako som už spomínala vyššie, diskutovať a radiť si. Vymieňať si skúsenosti a pomáhať si prekonávať problémy. Zároveň je nový účet tak trochu back to the basics. Chcem mu prinavrátiť základný pilier Instagramu - instantnosť. Veľa ľudí je totiž posadnutých perfektnými vyumelkovanými fotkami, ale tak to v bežnom živote nevyzerá. Samozrejme, že sa nevzdám aj tých ,,naštelovaných" fotiek, ale pokúsim sa dať priestor aj tomu reálnemu. No stále v medziach lifestyle, čiže všetky možné oblasti života, ktoré mi prídu zaujímavé a vhodné na šérovanie. 

instagram introvertka z brna
  Priznám sa, že som mala na začiatku tejto cesty nového Instagramu zmiešané pocity. Nebola som si úplne istá, či robím správne. Visel nad tým totižto jeden veľký otáznik. Budem vedieť niekoho zaujať? Bude ľudí content a nový edit fotiek baviť? Bol to skrátka krok do neznáma. Ale s postnutím prvého príspevku som náhle pocítila, že áno, som na správnej ceste. A s každým ďalším som sa v tom iba utvrdzovala. Už veľmi dlho mi obyčajná činnosť ako publikovanie na sociálnej sieti nerobila takú radosť. Netvrdím, že veci teraz robím o 180° inak, ako predtým, ale je to všetko opradené vzrušením z nového začiatku, nových príležitostí. To ma neopísateľne poháňa. Plus to, že mi vyjadrilo podporu hrozne veľa ľudí, ktorí ma sledovali aj predtým a páči sa im môj progres. Samozrejme nesmiem zabudnúť ani na nových sledovateľov, pretože som hrdá, že ich dokážem zaujať a niečo ponúknuť. Každého jedného si neuveriteľne vážim. :)

instagram introvertka z brna
  No a na čo som zatiaľ prišla ohľadom engagementu? Nooo... Neviem. :D Snažím sa v Insta algoritmoch nájsť nejakú logiku, ale zatiaľ sa mi to nedarí. Sú totiž profily, ktoré majú o 3000 sledovateľov viac ako ja, ale engagement majú rovnaký. Potom sú zas také, čo majú o 50 menej, ale engagement vyšší. Ak tu mám nejakého odborníka na túto problematiku, neváhajte sa mi ozvať, lebo ma to skutočne fascinuje a rada by som tomu prišla na kĺb. :D Ak by vás zaujímali presnejšie čísla, tak za necelé dva mesiace mám k dnešnému dňu 29 príspevkov, 198 sledovateľov a 170 účtov sledujem ja. Na príspevkoch mám priemerne od 80-100/110 likov, komentárov okolo 10. Opäť raz hovorím, že do algoritmov Instagramu veľmi nevidím a často si neviem nejako logicky odvodiť, čo tie čísla vlastne reálne znamenajú, ale koniec koncov na tom nezáleží. :) Čo je podstatné je to, že ma to fakt napĺňa, robí mi to radosť a niektorým vám tiež. Čo viac si priať? ;)

Máte Instagram? Zamýšľali by ste sa niekedy nad vytvorením nového profilu? Šli by ste do toho?

S.

Komentáre

  1. Ten tvůj nový Instagram se mi líbí mnohem víc, než ten vyumělkovaný :) Mám ráda realitu a tvoje posty se mi navíc krásně čtou, takže jen tak dál. Co se týče algoritmu, sama tomu občas nerozumím :D Hashtagy jsou magie a tak to asi zůstane :D. Kdyby si nevěděla, tak já jsem na insta jako annevenkrbcova

    https://thewaybya.webriter.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvůj nový IG je super, už jsem tě začala sledovat :) Držím palce, aby sis vytvořila ten svůj "malý" vesmír ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. instagram tak na striedacku mam a nemam uz par rokov. niekedy mam totizto pocit, ze uz od neho potrebujem vypnut, tak si ho obcas na chvilu deaktivujem, ale vacsinou mi to nevydrzi dlhsie ako tyzden :D raz som si ho uplne vymazala, lebo som mala pocit, ze uz tam mam hrozne vela smetia a sledovalo ma hrozne vela divnych ludi (tym myslim nejakych random Arabov a tak), kedze som mala verejny profil. asi pred dvomi rokmi som si spravila sukromny ucet, v roku 2018 som si dala vyzvu, ze kazdy den pridam presne jeden prispevok, a tak som sa stala na instagrame celkom zavisla :D teraz sa znova snazim trochu to obmedzit, ale nejak extremne mi to teda nejde. kedze ma nesleduje prilis vela ludi, tak je pre mna uspech, ked mam na nejakej fotke 15 likov. a insta algoritmy ma vlastne ani nemaju preco zaujimat, lebo sa do nich moje prispevky nemaju ako dostat.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Instagram mám, ale nějak mě nenapadlo vytvářet si nový profil. Instagram mám jako takový deníček :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je hlavné, u mňa je to úplne rovnako. :) Keď to človek nerobí hlavne pre radosť, je to poznať.

      Odstrániť
  5. Máš hezký instagram :) mám ráda tyhle přirozené instagramy, ráda tě začnu sledovat, jsem tam jako petula.t, tak budu ráda když budeš chtít třeba sledovat i ty mě :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky