Idôle by Lancôme

Dnešný článok bude po pár týždňoch opäť obsahovať recenziu vône pre ženy, konkrétne novinku Idôle od značky Lancôme. Môj prvý kontakt s ňou sa odohral v Sephore, kde som ju ovoňala len tak, bez akýchkoľvek zámerov kúpiť si ju. Vlastne som si dokonca myslela, že sa mi na 100% nebude páčiť, lebo kvetinové vône nie sú veľmi pre mňa. Avšak už pri prvom pričuchnutí som si povedala: ,,Wow. Teraz pekne rozmýšľaj, kde vezmeš 100€ na túto srandu." :D Bez akéhokoľvek preháňania som papierik s vôňou mala celý zvyšok dňa pricapený na nose a keď som ho nechala položený na stole v kuchyni, na ďalší deň nám z nej voňal celý byt. Dostala som sa do situácie podobnej delíriu, keď mi Idôle fakt, že neschádzala z mysle. Nastal moment, kedy si to všimol aj môj milý, ktorý je veľký beťár a aj napriek mojim zákazom mi vôňu daroval ako vianočný darček. :) 

parfumovana voda idole lancome
Druh vône: kvetinová, cyprusová, sladká
Zloženie: 
  • hlava - bergamot
  • srdce - ružová voda, ruža, jazmín
  • základ - vanilka, céder, pačuli.
Ako som už spomínala v úvode, kvetinové vône vo väčšine prípadov nemám vôbec rada. Menovite teda hlavne ružu a jazmín, dve zložky, ktoré sú markantne zastúpené práve v tejto novinke od Lancôme. Ak by ste sa ma spýtali, ako je potom možné, že som sa do Idôle tak veľmi zbláznila, moja odpoveď by znela, že netuším. :D Asi ide o konkrétnu kombináciu ostatných zložiek a najmä pomer, v akom je parfumovaná voda namiešaná. 

parfumovana voda idole lancome
Výdrž je na základe mojich doterajších pozorovaní skvelá. Možno dokonca najlepšia, akú som kedy pri akejkoľvek inej vôni zažila. Od Lancôme som inú vôňu ešte nemala, takže vám to z prvej ruky neviem porovnať, ale internetové recenzie sa viac-menej zhodujú, že značka to skrátka v tejto oblasti vie. Mamina má od nej La Vie Est Belle a keď sa ňou ráno nastrieka do práce, ešte večer ju z nej cítim, takže na tejto ,,teórii výdrže Lancôme vôní" asi niečo naozaj bude. :) 

Čo sa týka intenzity vône, podľa mňa je výrazná, ale nevtieravá. Po pár hodinách sa trocha zjemní. Ak ju použijete ráno, v priebehu dňa sa vám môže zdať, že vyprchala, ale vedzte, že to tak nie je. Všimla som si totiž, že je to jedna z tých vôní, na ktoré si možno váš nos časom zvykne, takže vy ju už necítite úplne ostro, ale vaše okolie aj po hodinách nosenia áno. Včera sa mi dokonca stalo to, že som ju na pokožke cítila aj po večernej sprche a mám to potvrdené aj od priateľa, takže to nie je len moja fatamorgána. :D 

parfumovana voda idole lancome
Aká teda samotná vôňa je? Už prvé pričuchnutie mi v mysli vytvorilo obraz silnej ženy, čo má osud vo vlastných rukách, je tvrdá a jemná zároveň, je rozhodná a vie, čo chce. Proste totálna frajerka. Čiže úplný opak mňa. :D Ale vlastne presne ten obraz ženy, akou raz chcem byť. Vôňa je kvetinová a pomerne dosť sladká a aj napriek tomu, že presne tento typ parfémov nevyhľadávam, úplne som sa v nej našla. Mám neochvejný pocit, že toto som ja, že Idôle sa ku mne hodí a vystihuje presne to, čo sa vo mne skrýva, hoci je to momentálne ukryté hlboko v mojom vnútri. Parfumovaná voda je elegantná, ženská a moderná. Z môjho pohľadu je skôr na bežné nosenie, ale určite viac než vhodná aj na večer či špeciálnu príležitosť. 

Musím inak samostatný odstavec venovať aj flakónu. V rámci toho, že som v posledných mesiacoch začala nachádzať krásu v minimalizme a čistých líniách, flakón Idôle pokladám za nebesky krásny. Jednoduché geometrické tvary, jemná rosegold farba vrchnáčika a aj farba samotnej vône... och! Jednu nevýhodu to však predsa len má - ultratenký flakón úžasne sedí v ruke, ale na stolíku/ na poličke to chce trochu trpezlivosti, kým ho postavíte, a zároveň do ničoho nesmiete drgnúť, lebo sa vám Idôle zrúti. :D Ale, akože, stojí to za to!

S.

Komentáre

  1. Podle popisu by mi tato vůně určitě sedla, navíc vypadá i moc hezky! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezky ji popisuješ. Taky se mi líbí ten flakónek a vůně by mi možná i voněla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekne napísaná recenzia!! A to muselo byť super prekvapenie od frajera. Chválim, aj keď mám podobný postoj k dostávaniu drahých darčekov :D Nikdy som túto konkrétnu neskúšala, dokonca od Lancome poznám len vôňu Poeme. Minulý rok som videla veľa recenzií na Libre od YSL, ale nikde som ju nebola ešte ovoňať a podľa recenzií to vyzerá na vôňu pre .. let's say "ženy v zrelšom veku". Inak mojou naj vôňou je Coco Mademoiselle od Chanel, ale tú som dostala raz ako darček a už sa mi míňa. No mám pocit, že na hocičom je ju cítiť aj týždeň. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na sociálnych sieťach som už vôňu párkrát videla — a hneď ma zaujal flakón, lebo je skutočne nádherný! Ale tvoje nadšenie ma prinútilo, aby som si k nemu najbližšie šla aspoň privoňať ❤

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD "DID YOU KNOW *THIS* ABOUT VEGANISM?"

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od této vůně jsem měla vzorek a musím říct, že jsem si ji zamilovala!

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky