Januároví obľúbenci

V tomto článku sa opäť raz pobavíme o top kozmetických objavoch aktuálneho mesiaca, konkrétne o štyroch produktoch, ktoré som nikdy predtým neskúšala. Momentálne sa nachádzam vo fáze, kedy ma fakt baví skúšať novú kozmetiku, hoci priznávam, že som v tom veľmi opatrná. Málokedy si niečo kúpim v drogérke len tak, lebo sa mi páči obal alebo je to novinka na trhu. Väčšinou tomu predchádza dlhý proces, kedy gúglim rôzne recenzie na rôznych stránkach, aby som si utvorila čo možno najrealistickejší obraz toho, čo ma po použití produktu bude čakať. Asi je to spojené hlavne s tým, že odkedy som na výške, dávam si celkom pozor, ako miniem peniaze z brigády a príspevok od rodičov, aby to bolo rozumné, praktické a ešte mi to aj trochu spravilo radosť (určite to poznáte ;)). Bez ďalších zbytočných rečí ale poďme priamo na mojich januárových favourites.

victoria's secret telove mlieko blush

Telové mlieko Victoria's Secret Blush
Dlhé roky som obzerala kozmetiku Victoria's Secret na internetoch a sociálnych sieťach s tým, že raz príde ten čas, kedy si aj ja od nich niečo kúpim. Ten čas nadišiel až tieto Vianoce, kedy som z Notina objednala telové mlieko Blush. Úprimne som si vôbec nevedela vybrať, lebo ponuka je pestrá a netušila som, ktorá vôňa bude najlepšia. Po prvom použití som bola veľmi príjemne prekvapená, lebo mlieko krásne sviežo vonia (ako grepfruit a magnólia). Táto vôňa je dosť silná a výrazná a cítiť ju na pokožke ešte dlho po nakrémovaní, takže ak máte radi jemnejšie vône, odporúčam vybrať niečo iné. Konzistencia je z môjho pohľadu úplne perfektná. Krém nie je veľmi hustý, jednoducho sa rozotiera po pokožke a takmer okamžite vsakuje. Na 100% by som ho kúpila znovu. 


maybelline great lash maskara
Špirála Great Lash od Maybelline
Táto špirála je na trhu už niekoľko rokov a pamätám si, že spôsobila dosť veľký ošiaľ. Kúpilo si ju hrozne veľa ľudí v mojom okolí a ako je to pri mne zvykom, málokedy prispievam k takému veľkému haló. Ja si radšej počkám niekoľko mesiacov až rokov a až potom si danú vec zo zvedavosti kúpim. V tomto prípade ma veľmi zaujímalo, čo na riasenke každý vidí. V prvom rade je tu veľmi príjemná cena, ktorá je ideálna pre tých, čo nechcú do očného make-upu investovať nehorázne prachy. V druhom rade ide o zaujímavý štetec, ktorého som sa spočiatku bála, lebo sa mi s týmto typom nepracuje až tak supersky, no zostala som milo prekvapená. Riasy boli pekne oddelené, predĺžené a celkom fajn zahustené. Tento produkt by som si určite rada kúpila znovu. :)

nivea pletovy peeling
Pleťový peeling pre citlivú pleť Nivea 
Od Nivey som vždy používala klasický modrý peeling Clean Deeper, ktorý stále milujem, ale žiadalo si to trochu zmenu. Tento ryžovo-malinový peeling som si hrozne rýchlo obľúbila namiesto mojej stálice. Je síce určený pre citlivú pleť, čo nie je môj prípad, ale brutálne som sa zbláznila do jeho vône. Evokuje vo mne pocit dokonalej čistoty a sviežosti (niečo podobné som vždy mala pri uhorkovom Dove sprchovom géle). To, aký je peeling jemný voči citlivej pokožke, neviem veľmi zhodnotiť, ale povedala by som, že som skúšala aj iné pleťové peelingy pre citlivú pleť a určite boli aj jemnejšie. Príde mi taký mierne univerzálnejší a vhodný aj pre iný typ pleti, ale možno je to len môj pohľad na vec. Čo sa týka čistenia pleti, nemám mu čo vytknúť a pripájam ho na zoznam kozmetiky, čo by som si kúpila opäť. :)

olej na vlasy biolage exquisite oil
Vyživujúci olej Biolage Exquisite Oil
Do našej rodinky vlasových olejov pribudol ďalší prírastok, s ktorým sme ešte nemali skúsenosti. Je to olej na vlasy Exquisite Oil od Biolage, ktorý si podľa recenzií zamilovala hromada ďalších ľudí. Nie je ani príliš tekutý, ani príliš hustý. Vlasy zbytočne nemastí a nezaťažuje. Je vhodný aj pre jemnejšie vlasy s tým, že výsledok je aj na nich rovnaký. Má nevtieravú príjemnú vôňu, čo je, myslím, vždy plus. :) Krásne spevňuje končeky vlasov, hoci jasné, že tie rozštiepené už nezocelí. Veľmi rýchlo sa vstrebe a ideálny je do mokrých aj suchých vlasov. Za mňa paráda, odporúčam všetkými desiatimi.

Aké produkty máte momentálne najradšej vy?

S.

Komentáre

  1. Já měla od VS jeden tělový sprej a pak ho přestali vyrábět. Každopádně jeden podobný zase začali dělat, jen ta cena mě přivádí k otázce, zda ho fakt potřebuju - samozřejmě že ne :D. Nejvíce me z článku zaujala ta řasenka, také po ní už nějakou dobu koukám, takže si jí příště asi koupím :).

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Produkty od VS majú nie len nádherné obaly, ale aj vône :) ja osobne som si od nich najviac obľúbila telové spreje, ktorých výdrž je pomerne dlhá a na výber majú stále nové vône

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tu řasenku vidím poprvé. Akorát sháním nějakou jinou, tak ji možná vyzkouším. Líbí se mi i ten peeling od Nivei, ale stále nevím, zda si ho koupit. Já mám raději drsnější zrníčka.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od VS mám viacero vecí, ale najradšej mám telové mlieko Jungle Lily 🥰
    BarsVee

    OdpovedaťOdstrániť
  5. produkty vyzerajú super :) od VS som ešte nič nevyskúšala a tá špirála bola myslím pred 2 veľký boom :) no ja som ju napriek tomu ešte nemala aj keď už som ju mala v košíku v obchode :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si myslím, že by sa ti fakt páčila. :) Ja som jej úplne 100% neverila, ale presvedčila ma. Inak určite o nej budem písať trochu obšírnejšiu recenziu, tak ťa na túto špirálu možno skutočne naladím. :D

      Odstrániť
  6. To tělové mléko od VS mám taky a je naprosto dokonalé! Šetřím si ho, ale letos na letišti si určitě pořídím další :D :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky