Tropicale by Oscar de La Renta

Vítam vás pri novej extra voňavej recenzii, ktorej hlavnou hviezdou je toaletná voda Tropicale od Oscara de La Rentu. Na moje veľké prekvapenie som ju našla na Notino medzi výpredajovými parfémami. V tejto sekcii sa vždy rada motkám, ale ešte nikdy predtým sa mi tam nepodarilo uloviť inú vôňu. Najčastejšie za to mohli ceny, ale aj samotné akciové ponuky, ktoré nikdy nevyzerali ako ,,dělané pro mě". Mám totiž najradšej v zložení veľa ovocia, zelený čaj, bergamot, vanilku, fialku, pižmo a pivonku a často sa nevidí, aby vznikol parfum obsahujúci všetky tieto zložky. Ďalšia vec je, že sa trochu bojím objednávať si vône online bez toho, aby som ich fyzicky držala v ruke a ovoňala v parfumérii. V tomto ohľade nerada riskujem a ešte neradšej platím veľké peniaze za čosi, čo ma v konečnom dôsledku ani neosloví. Tropicale som preto vyberala veľmi obozretne, niekoľko dní mi oddychovala v košíku, kým som sa konečne rozhodla, že hej, je veľká pravdepodobnosť, že nám to spolu vyjde. :)

oscar de la renta tropicale toaletna voda
Druh vône: ovocná, kvetinová
Zloženie:

  • hlava - mandarínka, černica, kvet mučenky, bergamot,
  • srdce - ylang-ylang, pluméria, pomarančový kvet,
  • základ - santalové drevo, ambra, vanilka.
Presne na základe tohto zloženia som sa rozhodla vôňu objednať. Bol to krok do neznáma, avšak veľký pomer ovocných zložiek ma presvedčil, že to zaručene nebude katastrofa a toaletku tak či tak vynosím. Snažila som sa prečítať k nej ešte nejaké recenzie, ale až tak veľa som ich nenašla. O to väčšia bola moja zvedavosť. :)

oscar de la renta tropicale toaletna voda
Tropicale je neuveriteľne svieža vôňa a presne, ako napovedá názov, tropická. Ideálna na leto, určite však aj na jar. Cítite v nej rovnako ovocné ako aj kvetinové zložky. Už po prvom pričuchnutí sa mi začala spájať s obrazom ľahkých šiat, voňavého teplého vzduchu a opálenej pokožky. Práve na základe týchto predstáv sa už skutočne neviem dočkať prázdnin, keďže nosiť v zimnej bunde tropickú voňavku ma robí trochu mrzutou. :D

Výdrž vône je dosť dobrá, cítite ju na sebe celý deň, hoci jasné, že v priebehu hodín slabne. Zaujímavé je, že už po nastriekaní nie je úplne ostrá, je v nej skoro čosi prirodzené, akoby ste voňali mandarínkami a černicami, ktoré ste si práve obrali v záhrade. Vôňa je nevtieravá, príjemná, dievčensky ženská. Rozhodne skôr na denné nosenie, ale viem si predstaviť, že sprevádza aj taký dovolenkový večerný drink na pláži. 

toaletna voda tropicale oscar de la renta
Zaujímavý je aj flakón tejto toaletnej vody. Nie som z neho úplne vo vytržení, ale je v ňom niečo fascinujúce a hravé. Najviac sa mi asi páči tá sýta morská modrozelená farba. Veľmi si pochvaľujem aj pumpičku, ktorá vystrekuje husté malé kvapôčky vône a výborne pokryje celú oblasť krku a dekoltu. 

Túto Oscar de La Renta toaletnú vodu odporúčam všetkým, ktorí majú radi sviežosť a štipku ovocia. Zároveň na vás chcem trošku apelovať, aby ste sa (ak to už náhodou nerobíte) z času na čas prehrabávali aj akciovou ponukou, lebo tam viete nájsť úplné poklady (dokonca niekedy za fakt mega ceny, ja som Tropicale ulovila za 17,90€, pričom stála pôvodne 60€). Už teraz viem, že Tropicale bude doslova v top trojke mojich naj vôní, pričom prvá bude určite Idôle od Lancôme a o druhé miesto sa pobije s Funny! od Moschina. ;)

S.

Komentáre

  1. Složení je velmi zajímavé, věřím, že bude nádherně vonět! I ten flakonek je krásný. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už jen podle toho názvu Tropicale vím, že by mi voněla. Má úžasné složení. Nepoznám ji, ale budu muset k ní někde přivonět. A ten nádherný flakónek..
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný flakonek a i podle složení bych řekla, že to je něco pro mě, sladké vůně ty já můžu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Flakonek mě sice úplně nezaujal, ale složení vypadá slibně, protože sladké vůně jsou něco pro mě, ty mám hodně ráda. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já bych si teda vůni bez fyzického kontaktu neobjednala, bála bych se, že mi nesedne :) Naštěstí mamce vždy sedne nějaká vůně, tak ji jí nejdřív kradu a pak si koupím vlastní :D :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá krásně. Moc se mi líbí podle popisu, musí být ideální na léto <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky