Schmidt's Bergamot + Lime deo

Dnes vás tu opäť vítam s kozmetickým článkom - tento raz to bude recenzia na prírodný dezodorant, ktorý skutočne funguje. Som si istá, že značku Schmidt's ste už niekde zaregistrovali - či ide o blogy alebo napríklad Instagram. Ak nie, tak zrejme nesledujete veľa influencerov, pretože snáď každý druhý už tento produkt propagoval a nevedel si ho vynachváliť. Obyčajne ma nedokáže strhnúť takáto vlna chvály, ale dospelo to do štádia, kedy mi už prišlo veľmi zaujímavé, že také enormné množstvo ľudí je s prírodným dezákom, ktoré nezvyknú byť zrovna účinné, tak spokojných. Pri poslednom nákupe na Notino som si nakoniec jeden prihodila do košíčka a dnes vám prinášam svoje poznatky po približne mesiaci testovania. 

schmidts prirodny dezodorant limetka a bergamot
Najprv sa spolu pozrime na obsah: 

Maranta Arundinacea (Arrowroot) Powder, Sodium Bicarbonate (Baking Soda), Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Caprylic/Capric Triglyceride (Fractionated Coconut Oil), Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Magnesium Hydroxide, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Citrus Aurantifolia (Lime) Oil, Tocopherol (Vitamin E, Sunflower Derived)

Dezodorant neobsahuje alumíniové soli a je to vegánsky produkt. Vybrala som si vôňu bergamot a limetka, čo sú arómy right up my alley. Ak milujete citrusové vône, rozhodne túto odporúčam, je fakt perfektná, možno však ideálnejšia na jar a leto. No v prípade, že sezónnosť neriešite, kupujte tak či tak. ;)

schmidts prirodny dezodorant
Po otvorení som bola celkom prekvapená tým, aký veľmi tuhý dezodorant je. Pôsobil na mňa skoro až nepoddajne a sprvu som si nebola istá, ako sa vôbec bude aplikovať na pokožku. Na internete som si už dopredu prečítala, že samotný proces nanášania trvá niekoľko desiatok sekúnd - je totiž potrebné chvíľku počkať, kým sa samotný produkt nezačne trošku ,,topiť" vplyvom teploty tela. Potom je už aplikácia bezproblémová a extra tuhé skupenstvo sa mení na príjemný krém. Zaujímalo ma, či to budem musieť opakovať každý raz alebo iba ten prvý, odpoveďou však je, že dezodorant opäť stuhne a treba ho pred ďalším použitím zohriať. Btw, trvá to približne 20 sekúnd, po 30-40 je to už totálne labúžo.

schmidts prirodny dezodorant
Aké sú teda moje skúsenosti? Každého asi najviac bude zaujímať to, či skutočne dokáže tento produkt neutralizovať zápach potu. Tu za seba tvrdím jednoznačné áno - dokonca nielen v pohodlí domova, keď nemám v pláne žiadny výjazd do mesta, ale aj v prípade výjazdu do mesta = väčšej šance spotiť sa. Vôňa nie je zrovna prenikavá a cítiť ju skôr vtedy, keď si pričuchnem k podpazušiu, ale svoju prácu si hravo plní. Pri dezodorante nemám vôbec lepkavý pocit. Niekedy sa však stane, že keď si nanesiem viac produktu, vytvoria sa na pokožke malé guľôčky, ktoré treba rozotrieť prstom (samozrejme, v prípade, že vám to prekáža alebo sú viditeľné). 

V rámci tých ,,zdravších" produktov proti poteniu je Schmidt's Bergamot + Lime dezodorant rozhodne na vrchole. Som však extrémne zvedavá, ako sa bude správať v období horúčav alebo veľkej fyzickej záťaže, nakoľko to zatiaľ odhadnúť nedokážem. Zároveň si prajem, aby značka zaviedla aj iné vône, pretože tie v aktuálnej ponuke nie sú zrovna pre mňa. :D Avšak láka ma vyskúšať Jasmin Tea, nemali ste to niekto? 

Dnešnú recenziu by som uzavrela tak, že dezodorant hodnotím na výbornú a na 100% si ho kúpim zas. :) Skúšali ste?

S.

Komentáre

  1. Ja som tiež bola veľmi dlho skeptická voči prírodným dezodorantom, ale potom som skúsila jeden od Mylo a už nikdy sa neplánujem vrátiť späť! Momentálne skúšam Ponio a som s ním veľmi spokojná, ale tento vyzerá tiež úžasne — rovnakú vôňu by som si vybrala i ja ❤

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "DECORATING AS A MINIMALIST"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prezradíš prosím, ktoré to konkrétne sú? :) Tiež by som postupne chcela presedlať na prírodné dezodoranty.

      Odstrániť
  2. I have never heard of this brand of deodorant before, but I do like the sound of lime with bergamot! xo

    Makeup Muddle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá skvěle. Já mám v této kombinaci deodorant od Sportique a taky skvěle funguje. Trochu mě překvapila ta velká podoba obalu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky