Biely íl značky Saloos

Dnes vám po poslednom náročnejšom a hlbšom článku opäť prinášam kozmetickú oddychovku, ktorou je recenzia bieleho práškového ílu značky Saloos. Ak čítate môj blog už aspoň pár mesiacov, možno si spomínate na moju recenziu zeleného ílu, ktorý som sa rozhodla vyskúšať ako prvý. Myslím, že v dnešnom článku sa veru neubránim porovnávaniu týchto dvoch produktov, lebo to v mojej mysli robím od prvého použitia bielej varianty. :D Bez ďalších rečí sa však poďme vrhnúť na samotné hodnotenie kvalít bieleho ílu. 

biely il saloos
Na úvod si uveďme zopár efektov, ktoré sľubuje výrobca pri použití bieleho práškového ílu:
  • hĺbkové čistenie pleti, 
  • efektívne čistenie pórov,
  • rozjasnenie a osvieženie pleti,
  • ochrana pred vonkajšími vplyvmi. 
Íl, a teda následne maska z neho vymiešaná, je vhodný pre všetky typy pokožky, môžete ho použiť na pleť aj na telo a je hypoalergénny

praskovy biely il saloos
Biely íl Saloos obsahuje 70 gramov veľmi jemného prášku, ktorý má zemitý odor, ale oproti zelenému ílu je oveľa jemnejší a nie tak výrazný. Aby ste z neho získali masku, je potrebné zmiešať ho s vodou. Odporúča sa približne v pomere 1:1, ale osobne preferujem robiť to skôr od oka v závislosti od požadovanej hustoty hmoty. Priznávam, že niekedy, keď nemám zrovna šťastnú ruku, je to trošku boj, namiešať si ideálnu masku (a preto budem asi vždy preferovať hotové masky na tvár). Každopádne som si všimla, že pracovať s bielym ílom je mi oveľa príjemnejšie ako so zeleným, pri ktorom som asi ešte nikdy nedosiahla hustotu podľa svojich predstáv. Biele prevedenie mi poskytlo dosť uspokojivý výsledok už pri úplne prvom používaní a každé ďalšie už bolo len lepšie. Je to však veľmi individuálne.

maska na plet z bieleho ilu saloos
Pripravenú masku si rozotrite na vyčistenú pleť. Osobne mám radšej trošičku hrubšiu vrstvu, takže schne čosi okolo polhodiny (so zeleným je to o niečo kratšie). Za ten čas neodporúčam robiť žiadnu namáhavú aktivitu, nesmiať sa, nerozprávať (ideálne je napríklad meditovať alebo si čítať), inak sa maska veľmi drobí a opadáva - omnoho viac ako pri zelenom íle, hoci aj tam je to značne badateľné. Je to síce zaujímavý pocit, keď sa pred vašimi očami znáša biely sniežik ílu, ale je z toho potom bordel všade. :D

Čo sa však týka účinkov, nemôžem byť spokojnejšia. Maska mi naozaj zanecháva krásne jemnú a čistú pleť. Pôsobí pekne prebudená a svieža. Je cítiť, že je skutočne vypnutá a zdá sa mi, že potláča zápaly spôsobujúce akné. Overall musím povedať, že som to nepredpokladala, ale biely íl sa mi pozdáva o čosi viac ako zelený - od procesu namiešania až po výsledky na pleti. Nie je medzi nimi síce úplne priepastný rozdiel, ale keď si nabudúce budem kupovať nové balenie, siahnem asi radšej po bielom. :)

S.

Komentáre

  1. Yes thank you so much for share this post, very helpful!

    lace front fashion wigs

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bílý jíl patří k mým nejoblíbenějším ♥ Mojí pleti naprosto vyhovuje a už mám několikáté balení :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak mu teda skúsim dať šancu 😅 Pokukujem po ňom už dosť dlho a zvažujem, či sa oplatí míňať naň peniaze, ale znie super 😊

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "WHICH PLANT-BASED MILK IS THE BEST?"

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nad koupí bílého jílu už nějakou dobu přemýšlím, tak se k tomu třeba konečně odhodlám! I když jak píšeš, hotové masky na tvář jsou stejně nenahraditelné, protože s nima není taková piplačka. Každopádně pěkný článek :)

    www.lucyvillain.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bílý jíl a také zelený už jsem měla, ten je možná ještě lepší. Baví mě, jak to na pleti zatvrdne, že ani nemůžeš mluvit :-) dolů to jde trošku hůř, ale pleť je po něm fakt příjemná a čistá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. supr recenze :) já mám aktuálně právě ten zelenej, ale aspoň můžu příště zkusit tenhle :)
    Sarushef blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já se hlásím, že mám doma pro změnu zelený jíl také od Saloos :D a jsem spokojená! :)) a vidíš dlouho jsem si nedělala, mohla bych, ale čeká na mě maska od Neutrogeny :)

    http://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hi! I wrote you a message about possible collaboration, did you get it?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som si nedávno kúpila prvýkrát zelený íl a som s ním veeeľmi spokojná! Úplne mám rada aj ako vonia :D Ale moja kozmetička ma niekoľkokrát už upozorňovala, že masky sa nemajú nechať na tvári zaschnúť, pretože vtedy tvár dosť trpí. No a teda udržať ho aspoň 15 minút na tvári vlhký sa mi doma ešte nepodarilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jíly od Sallosu mám moc ráda, hrozně pěkně se mi s nimi pracuje a zjemní mě pokožku :) Bílý jsem měla, teď mám ještě zbyteček marockého, možná ten marocký mám raději. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten bílý jíl musím vyzkoušet, láká mě hrozně dlouho! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak tento bílý jíl mě už hrozně moc dlouho láká, takže děkuji, už konečně asi pořídím! :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To vyzerá super. Ja milujem také masky ktoré robia takú ako keby omietku :D

    AKO SA PODOBAŤ NA FRANCÚZSKY VĎAKA ŠATÁM?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já jsem jako první koupila ten zelený a stal se mou srdcovkou. V životě jsem neměla lepší, čistější a zdravější pleť. Bílý jsem zkusila taky a není špatný, jen mi přijde, že po něm nevidím takové změny a mám pocit, že nejde moc do hloubky. Každopádně teď používám černou masku od Dermacolu, která byla jsem dostala jako narozeninový dárek, a panebože, už se nemůžu dočkat, až ji dopoužívám a hned poletím do drogerky pro ten můj oblíbený zelený jíl. To se nedá srovnávat.

    E / Duben 99'

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky