Vitamín C 12,5% sérum od Revolution Skincare - recenzia

Moje skúsenosti s pleťovými sérami sa pomaličky, ale isto rozširujú. V dnešnom článku by som vám rada predstavila sérum od Revolution Skincare s 12,5 %-ným vitamínom C. Podobný produkt ponúka hneď niekoľko kozmetických značiek, pričom väčšina si určite okamžite spomenie na The Ordinary. O nich už som písala v niektorom z predošlých článkov, a síce, že ma mierne odrádza dostupnosť týchto produktov, preto radšej najprv preskúmam naše vody. Po pozitívnej skúsenosti s niacínamidom od RS som sa teda rozhodla dať šancu aj vitamínu C. 

pleťové sérum Revolution Skincare s 12,5% vitamínom C
Sérum s 12,5 %-ným vitamínom C má jasný cieľ - rozjasňovať a osviežovať vzhľad pleti. Ako prírodný antioxidant má pre to tie najlepšie predpoklady. Vhodné je pre všetky typy pleti. Používať ho smiete aj ráno, aj večer. Jedná sa o 100 %-ne vegánsky produkt. 

Kompletné zloženie

AQUA (WATER, EAU), PROPYLENE GLYCOL, ASCORBIC ACID, GLYCERIN, VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED OIL, DIMETHICONE, XANTHAN GUM, POLYACRYLAMIDE, C13-14 ISOPARAFFIN, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, LAURETH-7, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL, LIMONENE, SODIUM HYDROXIDE, CITRAL, LINALOOL. CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)

pleťové sérum Revolution Skincare s 12,5% vitamínom C
Aplikátor je klasická pumpička. Jedno stlačenie poskytne dostatočné množstvo produktu na celú plochu tváre. Čo sa týka dávkovania, svoje 30 ml sérum používam už niečo cez mesiac a zdá sa mi, že z neho ubúda len veľmi málo, a to je určite výhoda. 

pleťové sérum Revolution Skincare s 12,5% vitamínom C
Koncentrácia vitamínu C v sére je dosť vysoká, preto pri vašom výbere jednoznačne zvážte, či na začiatok neskúsite radšej sérum s nižšou (3%) koncentráciou. Ja som zariskovala a objednala som si rovno dvanástku, lebo už viem, čo moja pleť zvládne a čo nie, a dobre som spravila. Sérum ma neštípe (možno raz či dvakrát ma zaštipkalo na mieste výskytu akné), neobjavujú sa žiadne fliačiky ani začervenanie pokožky. Pleť pôsobí prebudene a sviežo, ale musím povedať, že viac ako na testovanie v letnom období som zvedavá na testovanie v zime, kedy pleť vyzerá mdlá a skutočne potrebuje nakopnúť. Inak je tvár po tomto sére hladká a má mladistvý šmrnc. :)

Za mňa teda určite áno, ale opakujem, pokiaľ máte citlivú pleť, dobre si rozmyslite kúpu séra s vyššou koncentráciou, pretože 12,5% je naozaj dosť. Odhliadnuc od toho je však môj záver taký, že palec hore a sérum si ešte rozhodne kúpim nabudúce. 

Skúšali ste už vitamín C na pleti?

V rámci dnešného kozmetického článku by som vám rada spomenula aj letný Black Friday na Notine, ktorý bude prebiehať od 12. do 18. júla. Tak sa niečím pekným potešte. :) 

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. C-čko som ešte neskúšala, ale šla by som skôr do Ordinary, ktoré narozdiel od Revolution má trošku iné zloženie, s menším podielom ovocných extraktov, ktoré mi zvyknú na pleti robiť veľkú neplechu :D Ale verím, že niekomu s vyššou znášanlivosťou bude sedieť aj toto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na séra s vitaminem C slýchám samou chválu, sama jsem ale ještě žádné nevyzkoušela, koukala jsem hlavně na The Ordinary, od nichž mám dost produktů a jsem s nimi velmi spokojená. I toto ale vypadá velmi hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už som o ňom niekoľkokrát uvažovala; a asi toto je "final push" a konečne si ho kúpim 😅 Vďaka za tipy, hlavne ten o tej koncentrácii, lebo ja by som si asi rovno kúpila vysokú a potom to ľutovala 😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Dlho očakávaný projekt — kolekcia oblečenia SIMPLYBERENICA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyjo, vůbec nemám zkušenosti s takovými sérem, ale o jiném s vitaminem C už jsem slyšela. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S vitaminem C na pleť zatím nemám zkušenosti, ale sérum bych určitě ráda vyzkoušela. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky