November favourites

Máme tu prvý decembrový deň, čo znamená, že sa dnes pozrieme na obľúbené kozmetické produkty vyskúšané za uplynulý mesiac. Nie je ich zrovna plná fúra, skôr by som povedala, že som ostávala verná predovšetkým tomu, čo už dobre poznám a veľmi som neexperimentovala. Predsa len som však skúsila pár noviniek a nemôžem byť z nich viac nadšená. Preto verím, že možno inšpirujú aj vás. :)

odlicovacie tampony na viacnasobne pouzitie catrice
Ako prvé by som vám rada ukázala tieto znovupoužiteľné odličovacie tampóny Catrice, ktoré spoľahlivo odstránia akýkoľvek make-up. Dočítala som sa, že si hravo poradia aj s tým vodeodolným, hoci to som ešte neskúšala. Klasický make-up a špirála však odskúšaná je a som nadšená! V pohode vám stačí tampón namočiť do teplej vody, nepotrebujete žiaden odličovač. Tampónik je veľmi príjemný, mäkký a dosť fluffy, pokožku nedráždi, nevysušuje. Po odlíčení ho treba trochu preprať vo vode, aby sa zbavil nánosu make-upu. Ja pri tom používám aj jemné mydlo. Po viacerých odlíčeniach je nutné tampón preprať v práčke (kľudne spolu s celou várkou bielizne), potom by mal byť ako nový. Za mňa je toto strašne super vec, lebo je to ekologické, praktické doma aj na cestách a veľmi šetrné voči mojej peňaženke čo sa týka nakupovania odličovacej kozmetiky. Určite týmto reusable tampónom dajte šancu. :)

zubná pasta Himalaya
Je mi jasné, že tip na zubnú pastu nezaujme každého, ale aj tak by som vám rada odporučila túto ajurvédsku zubnú pastu Himalaya. A to práve z toho dôvodu, že sama mám niekedy problém nájsť poriadne fresh pastu, ktorá by vám pocit sviežosti zanechala v ústach viac než hodinu (a to ja skrátka milujem). Táto konkrétna je s granátovým jablkom a nimbou a mne chutí príjemne, ale je pravda, že Himalaya pasty sú celkovo chuťovo dosť špecifické a nesadnú každému. Všimla som si, že s týmto výrobkom sú moje zuby o čosi žiarivejšie a belšie, no ako píšem vždy pri recenziách zubných pást - od obyčajnej pasty netreba čakať zázraky. :D Veľkým plusom je za mňa napríklad aj to, že sa pekne stará o citlivé ďasná, tak ak s tým máte problém, určite siahnite po Himalayi. Výhodou je tiež zloženie na prírodnej báze. 

suchy sampon L'Oreal
Dnešnú kozmetickú trojicu uzatvára suchý šampón L'Oreal Citrus Wave, ktorý som si kúpila bez skúmania akýchkoľvek recenzií. A celkom som sa trafila. Krásne sviežo vonia po citrónoch, avšak vôňa nie je vôbec zbytočne výrazná. Aplikácia je bezproblémová - pri stlačení pumpičky sa na vlasy dostáva primerané množstvo šampónu (s inými suchými šampónmi som mala aj takú skúsenosť, že vypustili obrovský oblak produktu a bolo potom treba vetrať... :D). Na hlave som zatiaľ nezaznamenala žiadne biele stopy či šupinky. Vlasy krásne osvieži a dodá im objem, ale určite treba rátať s tým, že klasické umývanie vlasov oddiali maximálne o deň. Ak hľadáte niečo účinnejšie, rozhodne za seba odporúčam Aussie a Batiste, na druhej strane ani tento L'Oreal nie je na zahodenie a ako prvá pomoc pre mastné vlasy je veľmi fajn. :)

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. Ten suchý šampon vypadá dobře, já nedám dopustit na Batiste, ale i tenhle bude určitě super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tie odličovacie tampóniky budem musieť pozrieť, ešte som sa nestretla s takými, ktoré by vedeli odličovať aj iba za pomoci vody. Doma sa zvyknem odličovať priamo v sprche (lebo to vyžaduje namenej práce, haha), no práve na cesty to môže byť super vec. Takže ďakujem za tip!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Udržateľné a etické vianočné balíčky pre každého

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky