Novembroví obľúbenci

Už tradične sa vám hlásim s novým kozmetickým článkom, v ktorom by som vám rada predstavila fajnotky z drogérie, ktoré sa mi v poslednej dobe zapáčili. Verím, že vám tento post príde vhod, nakoľko kozmetika je podľa môjho skromného názoru vždy skvelým last minute darčekom pod vianočný stromček. Aspoň ja ju rada dostávam. :D Je to praktické, pekné, často voňavé. Za mňa paráda! Pokojne mi napíšte v komentároch, ako ste na tom s dostávaním (či darovaním) kozmetiky vy, a poďme konečne na spomínané produkty! 

prirodny deo sprej Alverde so zelenym cajom a agave
V spojitosti s tým, že väčšinu roka trávim v home office, som sa rozhodla preskúmať územie prírodných deo produktov. Doma sa totiž nespotím ani zďaleka tak veľmi ako pri pobehovaní po meste, preto mi momentálne stačí aj ten najobyčajnejší produkt. Aktuálne testujem deosprej Alverde so zeleným čajom a agáve. Konzistencia pripomína obyčajnú vodu, preto aj na pokožke dlhšie schne (v porovnaní s bežnými sprejmi), takže na to sa treba pripraviť. Veľmi pekne sviežo vonia, hoci to asi nebude pre každého - môjmu frajerovi to, citujem, "pripomína Sanytol". :D Cítim sa s ním naozaj fresh, s potením nemám žiaden problém, ale pre zlepšenie efektu/pocitu odporúčam prestreknúť sa aspoň raz za deň.

pletovy krem garnier pre mastnu plet
Tento pleťový krém pre mastnú pokožku Garnier Green Tea som mala v hľadáčiku už dlhšie, no chcela som najprv minúť pleťový krém, čo som už mala doma, kým si kúpim tento nový. Rozhodla som sa na základe toho, že z tejto sady som mala už pleťový čistiaci gél a bola som s ním extrémne spokojná. Krém som zatiaľ použila iba párkrát, ale pracuje sa s ním veľmi príjemne, dobre sa vstrebáva a nezanecháva na pleti mastný pocit. Chystám o ňom ešte samostatný článok, takže teraz len tak v skratke - pre mastnejšiu pleť dosť dobré. :)

antistaticka vlasova hmla manufaktura
Priznám sa, že na túto antistatickú vlasovú hmlu od Manufaktury som trošku zabudla. Mám ju doma už od leta a hovorím vám o nej až teraz... Produkt nádherne vonia! Je to tá najkrajšia marhuľová vôňa, akú si dokážete predstaviť! Hmlu som používala na suché vlasy najmä v lete, keď sú namáhané ostrým slnkom, ale niekedy po nej siaham aj v týchto dňoch. Pekne vlasy osvieži, zjemní a prevonia. Jedinú výhradu mám voči tomu, že treba dávať veľký pozor, aby sme to neprehnali s množstvom, inak sa vlasy rýchlejšie mastia. 

sprchovy gel dove s ovsenym mliekom a javorovym sirupom
Ako posledný tu máme sprchový gél s ovseným mliekom a javorovým sirupom od Dove. Netuším, či je toto novinka alebo je už na trhu dlhšie (prosím, pokojne ma poučte v komentároch), avšak ja som si tento sprcháč všimla len nedávno. Vôňa je úplne geniálna, krásne mi pasuje k tomuto obdobiu. Konzistencia a penivosť je taká typicky doveácka, takže ak máte radi ich produkty, určite skúste aj tento. Za mňa super, milujem hlavne to, že pokožka mi vonia ešte dlho po umytí. 100%-ne by som si tento sprchový gél kúpila znovu. :) 

Čo vy a vaše obľúbené produkty za uplynulý mesiac?

S.

Komentáre

  1. Krém od Garnier se zeleným čajem vypadá hodně dobře. Jejich krémy mám moc ráda a vyhovují mi. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten krém od garnier už podle názvu vypadá moc dobře! ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky