Random 56

Túto jeseň pomerne dosť zanedbávam svoje blogové dieťa a veľmi ma to mrzí. Dôvodom však nie je iba nedostatok voľného času kvôli škole. Zase raz na mňa prišla vlna dní, kedy sa mi skrátka nechce písať. Po úspešnom jarnom období, kedy som sršala nápadmi na nové články a hlavne chuťou tvoriť, sa karty otočili. Nehádžem však flintu do žita. Počas desiatich rokov, čo už blogujem, som si prešla nespočetnými pauzami a hluchými obdobiami. No vždy som sa vrátila v momente, kedy sa vrátila aj moja tvorivá múza. Dôverujem jej a verím, že si ku mne opäť nájde cestu. Ostatne, ešte nikdy ma nesklamala. 

Hoci mám teraz slabšie obdobie, ako spomínam vyššie, blogu sa neplánujem vzdávať. Ako ste si však mohli všimnúť, prejavilo sa to na zníženej frekvencii článkov. Nie je ich veľa, nie sú pravidelné, ako bývali. Nechcem však nasilu tlačiť von niečo len preto, aby bolo. Keď mám chuť sa ozvať, ozvem sa. A som s tým takto naozaj spokojná, aj keď určite si rada prečítam aj vaše myšlienky či nápady týkajúce sa tejto témy. :)

Tie opadané listy, to je jedna veľká nádhera.

Na Mikuláša som dostala mrkvový koláč, tak pekne oslavujem s kávou a knižkou. :)

Neviem, ako vy, ale ja sa v otázke vôní skoro nikdy neriadim ročným obdobím. Najradšej po celý rok nosím svoje citrusovky. Preto ma veľmi potešilo, keď sa mi ozvali milí ľudia z @rottenschlager_com (ďakujem ešte raz!), s ktorými už som spolupracovala tak dva roky nazad, a zaslali mi moje najobľúbenejšie vône spomedzi @bettybarclayfragrances - citrónovú 🍋 a broskyňovú 🍑. Najlepšie sa síce nosia na jar a v lete, ale také typy ako ja sa nedajú zastaviť akousi zimou. Vône sú inak krásne svieže, ovocné a veľmi ženské. Super na bežné nosenie. Aké vône používate vy? Riadite sa v tomto smere ročnými obdobiami?

Horúci čaj v tomto období je tak comforting!

Toto DIY som vytvorila už pred rokmi a úprimne som prekvapená, že to ešte stále drží. A stále je moje najobľúbenejšie, aké som kedy spravila. :) 

Ja viem, že ten lockdown nebol bohviečo, ale musím sa priznať, že prázdne Brno bolo moje najobľúbenejšie Brno. 

Také mini promo - na svoj jesenný Insta feed som strašne moc hrdá. Až mi je ľúto, že už pomaly prechádzam do vianočného. :D

Počas voľných chvíľ sa niekedy zvyknem odreagovať fotením nových fotiek. Primárne na Instagram, ale hlavne na stimuláciu vlastných estetických buniek. :) 

S.

Komentáre

  1. Já to mám zase tak, že se mi psát chce, nápady jsou, ale kvůli škole a starosti o domácnost to vůbec nestíhám. Děsně mě to mrzí 😔

    In the moment with Ejmina | Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Občas mě také přepadne nálada, že nemám chuť vůbec psát, ale časem se to vrátí - hlavní je se do ničeho nenutit. :) Máš nádherný vánoční hrneček a ten dortík také vypadá božsky! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nemá zmysel tlačiť sa do písania článkov, to viem z vlastnej skúsenosti. Aj ty píš, kedy máš na to náladu — a my sa každému novému článku len potešíme 🥰
    A svietnik vyzerá krásne!

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "SUSTAINABLE & MINIMALIST GIFT GUIDE"

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky