Parfumovaná voda Chloe Nomade

Parfumovanú vodu Chloe Nomade, ktorú som dostala ešte na Vianoce od našich, som vám spomínala už medzi obľúbencami v niektorom z predošlých favourites článkov. Sľúbila som vám však trošku obšírnejšiu recenziu, a práve tú vám prinášam dnes. Ak patríte medzi parfumových nadšencov, určite čítajte ďalej. :)

Parfumovaná voda Chloe Nomade
Zloženie:
  • Hlava - mirabelka;
  • Srdce - frézia;
  • Základ - dubový mach.
Druh vône: kvetinová, cyprusová

Parfumovaná voda Chloe Nomade
Flakón
Parfumovanú vodu Nomade dostanete v krásnom flakóne, ktorý pôsobí minimalisticky. Zbožňujem tie oblé spodné časti a ostré hrany navrchu. Do nôty mi krásne sedí aj uzáver v jemnej gold farbe doplnený o prúžok z brúsenej kože. Čo sa týka farebného prevedenia, presne tieto pieskovo hnedé tóny milujem zo všetkého najviac. Aplikátor je taký akurát, nestrieka ani veľa, ani málo. Z flakóna som teda úplne unesená. 

Vôňa
Z nejakého dôvodu je pre mňa nesmierne ťažké dať dohromady niekoľko súvislých viet, ktorými by som opísala túto vôňu. Vychádza mi z toho, že Nomade je skutočne jedinečná. Vonia tak, ako doposiaľ žiadna iná vôňa, ktorú som kedy ovoňala. Je svieža a nespútaná, ale zároveň v nej cítim niečo ťažké a ležérne. Na základe zloženia odhadujem, že práve dubový mach dodáva vôni veľkú hĺbku a akúsi ,,zemitosť". Ak budete mať príležitosť, určite si k Nomade privoňajte. 

Parfumovaná voda Chloe Nomade
Výdrž
Výdrž tejto parfumovanej vody je napríklad v porovnaní s parfumovanou vodou Idole od Lancome o dosť slabšia. Cítim ju na sebe cca 3-5 hodín, potom treba rozhodne znovu prestreknúť. Na mňa osobne pôsobí trošku slávnostnejšie, preto po nej počas bežných dní zvyčajne nesiaham, ale k iným ženám by Nomade pasovala aj na každodenné nosenie. 

Zhrnutie
Nomade sa zatiaľ do mojej parfémovej top trojky neprebila (a asi sa ani neprebije), ale nesmierne ma zaujala svojou unikátnosťou. Máte s ňou skúsenosti? Aké parfémy teraz nosíte? Ja najnovšie pokukujem po Lacoste Pour Elle Sparkling, ktorá mi nedávno prišla v objednávke z Notina ako vzorka a vážne sa mi zapáčila. :)

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. Já jsem jí měla pouze v mini balení a voní moc krásně! <3
    Celkově vůně Chloe mam moc rada :)
    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Túto som mala len ako vzorku na takej kvázi pohľadnici a bola geniálna, musím sa k nej opäť dostať :)

    ⋒ Novinky od Renovality ⋒ Hydro Renobooster, Harmančeková voda a Renolips — bars atelier - ⋒ Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechny vůně Chloe mám moc ráda, ale raději volím parfémované vody, toaletní necítím snad hned za pár minut :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť

  4. Tuto vůni neznám, ale mrzí mě, že si k ní nemůžu přičichnout. Já používám jenom jednu a to svojí nejoblíbenější toaletní vodu od Guess :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Má na první pohled velmi krásný flakonek a určitě i nádherně voní. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky