Lacoste Pour Elle Sparkling

Dnes sa vám hlásim s ďalším voňavým článkom, pričom hlavnou hviezdou bude kozmetický počin z dielne svetovej značky Lacoste. Snažila som sa vyloviť v pamäti, či som už v minulosti mala nejakú skúsenosť s týmto brandom, ale nedokážem si na taký prípad spomenúť, preto považujem moje rande s touto toaletkou za naše poprvé. Pred niekoľkými týždňami som dostala vzorku vône Sparkling k nákupu na Notine a zostala som nadšená. Až tak, že som vôňu hneď objednala pre maminu na narodeniny (a uvažovala pri tom, či si ju napokon nenechám ja :D). 

toaletná voda pre ženy Lacoste Sparkling
O akú vôňu sa vlastne jedná? 
Sparkling je ovocno-kvetinová, sladká, ale zároveň príjemne letne svieža. Tvorí ju:
  • Hlava - mandarínkovo-pomarančová aróma, černice, červené jablko, korenie.
    Tzv. stredné tóny - Srdce nastupuje po niekoľkých minútach, po odznení hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny.
  • Srdce - makronky, cukrová vata, konvalinka.
    Tzv. nízke tóny - posledná a najdlhšia fáza parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale môže to byť i celý deň.
  • Základ - kašmírové drevo, vetiver, pačuli, pižmo.

toaletná voda pre ženy Lacoste Sparkling

Flakón
Lacoste Pour Elle Sparkling je toaletná voda v nie príliš nápaditom flakóniku, avšak balenie je praktické. Ružové sklo evokuje sladkosť vône a zaujímavým elementom je aj vyšívaný krokodíl v pravej hornej časti. Za mňa not great, not terrible. Záleží na vás - niekto ide vyslovene po vôni, niekto dbá na detaily ide mu o celkový zážitok. 

Vôňa
Ako som už spomínala vyššie, vôňa je krásne sladká, ale nie príliš, a ponúka aj úžasné svieže podtóny. Jednoznačne cítite mandarínku, pomaranč, černice, pačuli i makrónky. Je veľmi ženská a podľa mňa dosť sexy. Ak si práve vyberáte vôňu na zvyšok leta, šla by som práve do tejto, lebo k letu sa hodí úplne najviac (a ešte je aj v zvýhodnenej cene!). A to nielen na dovolenku. V pohode si ju viem predstaviť na bežné nosenie do práce aj na večerný drink s kamoškou. 

Výdrž
Pokiaľ sa vôňou nastriekam ráno, ešte večer ju na sebe cítim, hoci je pravda, že podstatne menej. Skôr ako na pokožke sa drží vo vlasoch a na oblečení. Krk a dekolt rozhodne odporúčam počas dňa prestreknúť, ale pri toaletných vodách je toto úplne bežná vec. 

Zhrnutie
Sparkling sa rýchlo stala jednou z mojich top vôní, pretože mám najradšej tie ovocné a hlavne svieže. Kombinácia jednotlivých zložiek je tu podľa mňa úplne mega, aspoň môjmu nosu krásne sedia. Výdrž a intenzita vône by mohla byť štipku lepšia, ale zopakujem sa, pri toaletkách už to raz tak je. Ak si z opätovného prestreknutia v priebehu dňa nerobíte ťažkú hlavu, Sparkling vám môžem len a len odporučiť. :)

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. Tuhle vůni sice nepoznám, ale zaujala mě. Myslím, že by mi mohla vonět a má i povedený flakonek. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľakrát som na ňu počula samú chválu a už dlho si ju chcem aspoň ovoňať :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky