Revolution Skincare sérum s kyselinou salicylovou - recenzia

V minulosti som pre vás na blog napísala články s recenziou pleťových sér Revolution Skincare - jedno s vitamínom C a jedno s niacínamidom. Niacínamidové sérum je zatiaľ moje najobľúbenejšie, dokonca už mám doma nové balenie, ale aj napriek tomu ma láka skúšať nové produkty. Dnes sa teda v novom článku zameriame na sérum s 2% kyselinou salicylovou, ktoré by mohlo zaujať všetkých tých, ktorí rovnako ako ja dlho bojujú s akné a stopami po vyrážkach. 

Revolution Skincare sérum s kyselinou salicylovou
Toto sérum je vegánsky produkt, čiže neobsahuje žiadne zložky živočísneho pôvodu. Ideálny je pre mastnú a problematickú pleť. Jeho úlohou je redukovať tvorbu kožného mazu, zatočiť s akné a čiernymi bodkami a sťahovať póry. Vhodný je na deň aj na noc. 

Používa sa na vyčistenú pleť ošetrenú pleťovým tonikom, po sére nanesiete hydratačný krém a ochranu pred UV žiarením. Vhodný je i pod make-up.

Revolution Skincare sérum s kyselinou salicylovou
Revolution Skincare sérum s kyselinou salicylovou hneď po otvorení fľaštičky s klasickým kvapátkom upúta výraznou sladkosviežou vôňou. Viem, že mnohí zatracujú voňavú pleťovú kozmetiku, pretože tá neparfumovaná je pre pleť "zdravšia", ale osobne to mám veľmi rada, preto sa na nanášanie tohoto konkrétneho séra veľmi teším. Určite však na tento aspekt treba myslieť pred nákupom.

Revolution Skincare sérum s kyselinou salicylovou

Sérum je tekutej konzistencie, po nanesení na pleť vytvorí na malý moment jemnú penu (neviem, či tak pôsobí vždy u každého alebo je to jeho reakcia na moje čistiace a tonizujúce prípravky) a rýchlo sa vstrebáva. Aplikácia je príjemná, ale musím povedať, že rozhodne vždy cítim, že mám čosi na tvári. No nie je to nepríjemné, čo viac, tento pocit trvá len krátko. 

Všimla som si, že s týmto sérom (a možno aj v kombinácii s niacínamidom) už skoro vôbec nemávam veľké zapálené vyrážky. Tie menšie sa objavujú stále, ale to je, bohužiaľ, môj údel čo sa týka hormonálneho akné. Rovnako sa trochu zjednotila štruktúra pleti a stopy po minulých vyrážkach sú jemnejšie, niekde zmizli takmer úplne. Moja pleť je jednoznačne viac skľudnená a zjednotená, hoci uvažujem nad tým, že by som možno zvládla aj vyššiu koncentráciu kyseliny salicylovej. Na začiatok liečenia akné bez návštevy dermatológa však za mňa super. Určite by som si kúpila znova. 

Skúšali ste niekedy nejaké séra na akné?

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. Mne sa v poslednom čase zhoršila pleť a ešte som žiadne takéto sérum neskúšala, ale určite sa po ňom popozerám, keďže ti vyhovovalo a pomohlo.

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kúpu takéhoto séra už dlhšie zvažujem. Moje akné je síce teraz už pod kontrolou (i keď nejaká vyrážka sa stále z času na čas objaví, ale za to môžu hormóny a respirátor celý deň), ale pár rokov dozadu, kedy bolo akoby na "vrchole", tak mi na pleti nechalo malé jazvičky. Síce som sa s nimi už zmierila a nevadia mi tak ako kedysi, ale ak by sa to dalo trošku zlepšiť, tak by som sa vôbec nebránila 😅 Páči sa mi vegánske zloženie a počula som už veľa pozitívnych recenzií, tak naň musím už naozaj mrknúť 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Sprievodca bezobalovými obchodmi — Alchemilka v Prešove

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sérum od Revolution si také mám v plánu pořídit, slyšela jsem na ně jen samou chválu. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky